De Grote Voetbaldraad [Deel 28]

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door Mtthz, 27 aug 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Shin David

Shin David Ajax Amsterdam

Leuk Bevonden:
    0
    Wat een geweldige transfer voor de Spurs _O_ Vond het al leuk om de Spurs te zien voetballen maar dat wordt nu nog stukken leuker. VdVaart had echter wel beter gekund denk ik.

2. Boertje_PSV

Boertje_PSV Hedde druksop

Leuk Bevonden:
    11
    Tottenham is een leuke club maar is vd Vaart daar niet 'te groot' voor?? Had hem meer iets gevonden voor Man U. Maar mooi dat ze allemaal weg zijn daar uit Madrid, nu Drenthe nog!

3. JoJo

JoJo ☆☆☆

Leuk Bevonden:
    0
    Maar ik vraag me af waar Van der Vaart dan moet spelen bij de Spurs. Ze spelen meestal 4-2-2 en ze hebben Modric al. VdV op de vleugels is ook niet zo'n verstandige keuze.

4. Delphiki

Delphiki Active Member

Leuk Bevonden:
    467
    Hoeveel beter dan Engelse subtop wil je? Als hij het hier laat zien zou het me niks verbazen dat volgend jaar United of Chelsea hem komt halen. Blijft toch een unieke speler met een inzicht en steekpass waar bijna niemand aan kan tippen.

VdV is echt wel een stukje beter dan Modric, laat die maar lekker naar de zijkant gaan , VdV moet in de punt naar voren om Defoe te lanceren

5. *NERAZZURRI*

*NERAZZURRI* Active Member

Leuk Bevonden:
    12
    Modric en Vd Vaart op het middenveld. Da's niet verkeerd :D

Wordt een pittige tegenstander voor Inter en Twente nog denk ik. Sowieso een sterke poule!

6. mikecitybike

mikecitybike Future Donut

Leuk Bevonden:
    0
    11 miljoen is een koopje
    en wat moet je nou bij Tottenham, oke ze spelen Champions League dit seizoen. Maar verder zal hij daar nooit wat gaan winnen.
    Had hem liever bij Real zien blijven.

7. Pascal

Pascal ༼ つ ◕_◕ ༽つ

Leuk Bevonden:
    57
    Hércules. ;)

8. Ralluff

Ralluff Vedette

Leuk Bevonden:
    13
    Drenthe is naar Hercules.

E: Te laat.

9. Shin David

Shin David Ajax Amsterdam

Leuk Bevonden:
    0
    Ik had gehoopt op Manchester United. Maar Tottenham is ook vet idd, spelen gewoon CL, vorig jaar 4e geworden en White Heart Lane is sowieso een geweldig stadion met dito sfeer waar vorig jaar o.a. Chelsea en Arsenal zijn verslagen. Spelen ook vrij aanvallend en zit genoeg potentie in die ploeg.

10. Daz

Daz

Leuk Bevonden:
    2.258
    Vitesse heeft zich op de laatste dag voor het sluiten van de transfermarkt versterkt met een viertal spelers: Nacer Barazite, Marcus Pedersen, Guram Kashia en Lareya Kingston.

11. Delphiki

Delphiki Active Member

Leuk Bevonden:
    467
    Die Barazite kan nog wel wat worden, rest zegt me eerlijk gezegd helemaal niks

12. Daz

Daz

Leuk Bevonden:
    2.258
    Dit is Kingston, wat een beer zeg.

13. Siemenn

Siemenn pee es vee

Leuk Bevonden:
    444
    Manchester United was inderdaad wel mooi geweest, die hebben ook nog wel een plekje over voor hem op het middenveld.

Kingston is de speler die het allermeest in pakjes voor kwam in Fifa Ultimate Team 2010. Wat een flut speler was dat zeg in dat spel 8)
    Ik heb die minimaal 15 keer gehad in m'n pakjes.

14. Viktortje

Viktortje Rest in pieces!

Leuk Bevonden:
    11
    31 aug 21:24: Er is meer duidelijk geworden over de onderhandelingen over Oleguer en Bruno Silva. Oleguer zou worden geruild voor een andere centrale verdediger, Bruno Silva wordt verkocht. De onderhandelingen zijn nog steeds is volle gang.

Laat het zo zijn!

15. *NERAZZURRI*

*NERAZZURRI* Active Member

Leuk Bevonden:
    12
    Modric speelt meer als een Fabregas, als een soort regisseur van achteruit het middenveld. Vdv kan lekker tegen de spits(en) aanspelen.

16. rolandje

rolandje ManU Prevails

Leuk Bevonden:
    0
    Ik had VdV ook liever naar Manchester United zien gaan maar ik vind dat er niks mis met Tottenham is. Misschien gaan ze niet winnen maar dat deed die geloof ik ook niet bij Real:+

17. Siemenn

Siemenn pee es vee

Leuk Bevonden:
    444
    Ajax is echt lekker bezig zo in de laatste uren van de transfermarkt!

PSV doet helemaal niets voor zover ik weet, wel jammer :mad:

18. Boertje_PSV

Boertje_PSV Hedde druksop

Leuk Bevonden:
    11
    Zie op VI dat Drenthe naar Hercules is? Was dit al bekend of heb ik dat gewoon niet meegekregen:9?!

19. Siemenn

Siemenn pee es vee

Leuk Bevonden:
    444
    Volgens mij pas vanaf vandaag bekend. :)

20. Viktortje

Viktortje Rest in pieces!

Leuk Bevonden:
    11
    31 aug 20:30: Kleine update tussendoor: de concurrenten van Ajax hebben vooralsnog geen van allen nieuwe spelers vastgelegd. Alleen Feyenoord zou bezig zijn met het binnenhalen van een Slowaakse spits. Voor de rest is het bij de concurrentie qua inkomende transfers erg stil.

:+

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina