De Grote Voetbaldraad [Deel 28]

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door Mtthz, 27 aug 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Delphiki

Delphiki Active Member

Leuk Bevonden:
    467
    Dat was vanmiddag al bekend, maar niet zo heel breed uitgemeten in de pers volgens mij

2. Fiasco

Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    5.857
    Damn, 11 miljoen voor Vaart is echt een koopje. :eek:

3. Delphiki

Delphiki Active Member

Leuk Bevonden:
    467
    wat heeft Feyenoord met de concurrenten van Ajax te maken ? :+

*rent weg*

4. Aernhem

Aernhem Wilfried Daddy Cool

Leuk Bevonden:
    7
    Pedersen, Kingston, Barazite en Kashia naar Vitesse

5. Siemenn

Siemenn pee es vee

Leuk Bevonden:
    444
    Inderdaad, vreemd dat geen 'echte' topclub hier overheen heeft geboden.

6. Viktortje

Viktortje Rest in pieces!

Leuk Bevonden:
    11
    Pedersen van Groningen?8)
    Kingston de keeper?8)
    En wie is Kashia?

7. Boertje_PSV

Boertje_PSV Hedde druksop

Leuk Bevonden:
    11
    Wat moet PSV nog kopen?

----------------------------Isaksson(Cassio)--------------------------
    --Manolev(Bouma)-Maza-Marcelo(Vukovic)-Pieters(Kromkamp)--
    ------Engelaar(Bakkal)---------------Hutchinson(Wuytens,Ojo)-----
    ---------------------------Toivonen(Afellay)---------------------------
    Lens(Amrabat)-------Berg(Koef,Reis)------Doedel(Labyad,Nijland)

Alleen een CV zou nog wel fijn zijn. En Manolev het liefst uit de basis halen en nog een back halen..

8. Elgee

Elgee Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    Niet allemaal huur dus, hopen dat het ook wat is voor Vitesse.

9. Viktortje

Viktortje Rest in pieces!

Leuk Bevonden:
    11
    Mooi dat Kingston naar de eredivisie komt, hij is echt een held!

10. Daz

Daz

Leuk Bevonden:
    2.258
    Niet die keeper.. maar deze:

11. OscarJ

OscarJ Hip-Hop.

Leuk Bevonden:
    0
    Barazite kan nog best een verassing worden dit seizoen

12. Daz

Daz

Leuk Bevonden:
    2.258
    Weet niet of het al geplaatst was, maarja. Ben benieuwd!

13. OscarJ

OscarJ Hip-Hop.

Leuk Bevonden:
    0
    Nee fuck, wil ik eindelijk een Arsenal shirt kopen met Traoré, is ie dit seizoen verhuurd aan Juventus...

Camoranesi naar Stuttgart las ik trouwens, vrij opvallende transfer

14. Daz

Daz

Leuk Bevonden:
    2.258
    Ik had het vanmiddag nog met een mede Ajacied over de transfers. En toen kwam een naam in me op; Obradovich. Kennen we hem nog? Talentvolle linksback die net niet naar Ajax ging. Wie weet..

15. Siemenn

Siemenn pee es vee

Leuk Bevonden:
    444
    Waar halen jullie al deze kleine berichtjes over Ajax vandaan? :)

16. Boertje_PSV

Boertje_PSV Hedde druksop

Leuk Bevonden:
    11
    http://ajax.netwerk.to/ Denk ik?

Is overigens over alle clubs, dus ook vitesse.netwerk.to, psv.netwerk.to etc.

17. Aftrek Gek

Aftrek Gek Bezem.

Leuk Bevonden:
    0
    op Ajaxinside.nl staat altijd vrij veel en is er snel bij.

18. Marty NL

Marty NL Active Member

Leuk Bevonden:
    77
    Uit de rechter- of linkermouw :+

Meestal komen die berichten van supportersfora, van al dan niet goed ingelichte forumleden.

19. josh gunit

josh gunit Active Member

Leuk Bevonden:
    3
    @ kwdtje

Heb ik ook gelezen. Sommige dingen die er tussen staan zouden mooi zijn, maar andere juist niet.
    -Leonardo mag lekker in breda blijven.
    -Bodul is niks, dus die mag weg
    -Contract Emanuelson moeten ze gewoon verlengen
    -Ligt er aan wat voor linksback en rechtsbuiten het zijn of het goed is. Oleguer en Silva mogen van mij wel zo snel mogelijk vertrekken!
    -Sno moet weg. Alleen de Ridder moet niet komen.
    -Hadouir moet niet komen.
    -Sulejmani moet blijven

Het wordt nog wel een paar uur het transfernieuws in de gaten houden.

Ik vind Urby best wel een aardige voetballer. Is nog jong en kan alleen maar beter worden. Urby is niet zo'n hele goede linksback, maar ik vind dat je hem daar niet op moet beoordelen, omdat we daar normaal gesproken Anita voor hebben. En tegen Kiev moest Urby noodgedwongen linksback spelen, Kiev is best wel een goede tegenstander en Eriksen leed ook nog eens veel balverlies aan de linkerkant..

Volgens het laatste nieuws gaat dat niet door. http://www.voetbalzone.nl/doc.asp?uid=118168 Ik weet niet of ik hier zo blij mee moet zijn. Ajax kan hem goed gebruiken, maar bij Groningen kan hij meer ervaring op doen. Dus ik denk dat hij beter wel verhuurd kon worden.

Ik weet niet wat daar zo mooi aan is? Hij was volgens mij niet goed genoeg voor Ajax, AZ en Telstar. En nu krijgt hij bij Ajax een contract. Maar misschien zit ik er naast en is het toch een goede keeper. Huntelaar was bijvoorbeeld eerst ook niet goed genoeg voor PSV. Hij heeft wel meegetraind bij jong Ajax en hij zal neem ik aan niet zo veel verdienen.

Ben ook bang dat hij een flink salaris krijgt, gelukkig is het maar een contract voor een jaar. Het is al bevestigd op ajax.nl dat hij gecontracteerd is, daar staat ook een interview met hem. Ik weet niet of ik hier zo blij mee moet zijn. Ene kant weer een (flink?) salaris erbij, maar Bonevacia in de cl is ook niks...

Het is te hopen dat Silva verkocht wordt ja! Maar het ruilen van Oleguer weet ik niet of dat wel zo goed is. Mooi als we (een deel) van zijn salaris af komen, maar is die andere centrale verdediger niet veel slechter dan Oleguer.

Het is bij Ajax altijd druk op de laatste dag/uren van de transfermarkt.;) Gelukkig gaat het nu vooral over het verkopen van overbodige spelers, i.p.v. het verkopen van toppers. Het op het laatste moment kopen of verkopen van spelers hoeft natuurlijk niet perse goed te zijn.

Ik zit nog te twijfelen of ik een passe partout van Ajax koop. Het geld heb ik er wel voor, maar het is wel een flinke aanslag voor mijn portefeuille. Vergeleken met 5 jaar terug en bijvoorbeeld AC Milaan vind ik de prijs wel heel hoog. Ik ga bijna nooit naar Ajax, ben er nog maar 3 keer geweest. De eerste keer dat ik naar Ajax ging was Ajax - FC Thun. Ik zat in vak 408 en betaalde rond de €30,- weet ik nog. De prijzen voor een wedstrijd in de cl zijn nu veel hoger. Maar voor de eredivisie zijn de prijzen denk ik toch ook flink omhoog gegaan? Het lijkt me logisch dat de prijzen voor de cl even hard stijgen als voor de cl. Weten jullie of de prijzen voor de eredivisie ongeveer even hard gestegen zijn in 5 jaar als voor de cl? Als ik zo snel kijk zijn de prijzen voor een cl wedstrijd ongeveer 2x zo hoog als voor de eredivisie, dat vind ik dan wel normaal. Cl is veel mooier dan eredivisie en de tegenstanders zijn ook veel mooier. Deze meneer heeft eigenlijk ook wel gelijk:

Ik zit ook op school, gelukkig valt Ajax - Auxerre in de vakantie. Maar voor de andere 2 wedstrijden wordt het waarschijnlijk een stuk lastiger met school te combineren. Ik heb al lang nagedacht, ben er nog niet helemaal uit, maar waarschijnlijk ga ik wel een passe partout kopen.

Ik kijk op http://ajax-nieuws.nl/ .

Laatst bewerkt: 31 aug 2010
  20. Daz

Daz

Leuk Bevonden:
    2.258
    Van iemand anders:

Misschien over die keeper die Ajax heeft aangetrokken? Of weet Voetbalzone meer.. ;)

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina