De motoren, scooters en brommers thread [Deel 5]

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door Goiz, 29 jul 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Smok3y

Smok3y Dark Souls!

Leuk Bevonden:
    277
    @ 2K

Echt 100% waterdicht is hij niet nee,maar om nou te zeggen dat me benen zeiknat waren... nee dat ook niet.

Dus houdt blijkbaar toch nog aardig wat tegen,moet zeggen dat het ook echt hard regende.

Protectie moet je er apart bijkopen,maar kost bijna geen drol.
    Heup protectie was iets van 6 euro setje ,en knie bescherming setje iets van 8 a 9 euro,-
    Die kun je er zo inschuiven aan de binnenkant van de broek.

2. [2k]

[2k] XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    207
    Valt mee dan, dat ie toch nog wel wat aan regen tegenhoudt.
    Waar heb je hem gekocht, welk merk is het?

3. Smok3y

Smok3y Dark Souls!

Leuk Bevonden:
    277
    Bij Goedhart.
    Merk Esquad Strong raw bleu.

Wel prijzig,maar ben er wel blij mee.
    Zocht namelijk al langer naar zo,n motor spijkerbroek.

4. RvQ

RvQ Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Motorrijbewijs gehaald :D! Nu snel een fietsje.

5. HanTheMan

HanTheMan XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    74
    Vet man! gefeliciteerd :) hopelijk nog een lekkere nazomer om er goed van te genieten :D

6. vandalzzz

vandalzzz Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    Idd gefeliciteerd:D
    Alleen die nazomer zou die4 nog komen denk je?:mad:
    Ik hang hier te twijfelen om m nog ff te laten staan voor het geval het lekker weer word nog ff of dat ik m weg ga zetten voor onderhoud,moeilijkmoeilijkmoeilijk:p
    Eigenlijk zou ik nu wel graag de zwarte 600 hebben voor het door rijden in dit weer haha mischien dat daar maar weer eens wat mee ga doen(H)

7. [2k]

Leuk Bevonden:
    207
    Is vandaag best prima hier. De zon is er weer eens, niet zo veel wind. En het schijnt wel ok weer te worden deze week (en wellicht langer). Moet sowieso nog wel even door rijden, om ook op werk te komen. Wordt alleen met ijzel lastig, maar half uur (dan heel stuk langer) (trap)fietsen met dat weer is ook niet fijn. Maar daar denk ik nog maar even niet aan. :p

8. vandalzzz

vandalzzz Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    Met ijzel wil je echt niet rijden:D
    Dan stap zelfs ik niet op dat ding haha heb er 2 heel erg makkelijk mee onderuit zien gaan:p

9. [2k]

Leuk Bevonden:
    207
    Nee inderdaad. Alhoewel gewoon fietsen dan ook niet chill is, zeker niet als je dan een flink stuk naar werk moet fietsen. En OV is dan ook niet bijster betrouwbaar.

10. vandalzzz

vandalzzz Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    Maar schade aan de trapfiets is goedkoper dan schade aan de gemotoriseerde fiets(H):p
    Ik zag hier toen een gozer met zn fazer gaan echt met 10km per uur ofzo in een bocht,omdat de straten naar zijkanten aflopen gleed tie echt gewoon weg naar de stoeprand en liggen.
    Meteen alles krom en kappen en uitlaat zwaar beschadigt dat is dan echt wel zonde,die ander was een cb uit 1630 denk ik dus die had niet zo veel schade}:]

Laatst bewerkt: 31 aug 2010
  11. [2k]

Leuk Bevonden:
    207
    Ja, en met een ss heb je al snel veel schade. Kapwerk gelijk, afgebroken knipper, krassen op stuurgewichtje/spiegel.

12. Sjorrit

Sjorrit w0t!

Leuk Bevonden:
    22
    Jongen hier uit de buurt was in een bocht onderuit gegaan met zijn supermotard, met 90km/h zo de bocht uit gegleden door losliggend grind. Enige schade was zijn ego en een plastic kap die je nieuw voor 15 euro hebt.

Is trouwens een nieuw filmpje van de nieuwe Triumph te zien op www.triumphadventure.com waar ze het duidelijk hebben over twee modellen, 1 allroad en 1 echte weg motor. Koplamp is in elk geval erg vet!

13. vandalzzz

vandalzzz Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    Dat is dan weer voordeel als je op een veredelde crosser zit(A):p
    Toch gaat er niets boven supersport:D

14. Sjorrit

Sjorrit w0t!

Leuk Bevonden:
    22
    Toch stappen mijn vrienden allemaal over van een gillende keukenmeid naar een echte mannen motor ;) Nee supersport is wel leuk maar de lol begint pas bij 13.000 toeren waardoor je altijd en overal veelte snel rijd.

Met een SM kan je lekker volgas over drempels heen knallen en af en toe een stoepje mee pakken en ik denk dat jouw supersport dit ook niet doet in de 3de versnelling met een beetje gas :):

Voor de Triumph rijders hier een blueprint van de nieuwe tiger 800

15. vandalzzz

vandalzzz Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    Op gas alleen niet deze hier helaas,waarschijnlijk doe je dat in zn 5 ook nog of niet?:p
    Nadeel met dat is dat het weer vervelend is om aan de grond te houden waar ik gewoon vol weg kan trekken:p
    KTM lijkt me echt leuk om te hebben maar puur alleen om korte stukkies ff rap door straatjes jenken hier,om lekker een stukkie te rijden gewoon zit ik toch liever op een racer:)
    Ik weet niet vind zo,n KTM achtig iets meer leuk om er bij te hebben niet om altijd op te zitten:)

Laatst bewerkt: 2 sep 2010
  16. [2k]

Leuk Bevonden:
    207
    Damn, valt wel mee dan qua schade.
    Moet zelf eens een 2de hands kuipdeel bestellen, evenals wat verf. Voorkuip en voorspatboard laat ik voorlopig nog wel even zoals ze nu zijn.

Wheelie op het gas lukt me niet. Heb het gevoel dat ik mn gas veel meer open moet draaien, dan mn pols toelaat, waardoor ik nooit snel flink in de toeren kom.
    Wel beter voor mn rijbewijs iig, maar toch. :+

17. vandalzzz

vandalzzz Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    Gewoon in eerste versnelling richting 5 6000 toeren gaan rustig,dan gas los en meteen vol open,dan kom je wel omhoog hoor:p
    En voor dat makkelijke wheellien met de hypermotard staat dan weer tegenover dat tie ook niet zo makkelijk richting de zeg 280 gaat(A):p
    Heb je de zx daar wel is top gehad al 2k?
    vraag me af wat je daar uittrek:D
    Ben hier zelf wel vrij van het meteen proberen wat het kan(A):p

Laatst bewerkt: 2 sep 2010
  18. [2k]

Leuk Bevonden:
    207
    Haha.
    Vorige eigenaar had er iig 240 uitgehaald, moet nog wel harder kunnen, denk zo een 270 (misschien iets meer, of geijkt minder).
    Zelf nog niet zo vaak zo hard gereden. Paar keer richting de 200, een keer 220 en toen vond ik het wel weer even hard genoeg. :p

19. vandalzzz

vandalzzz Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    270 kan je met zekerheid wel zeggen denk ik:p
    Ik hing hier met vriendin achterop op 273 digitaal dat was ergens tussen de 280 en 285 op de analoge teller zit idd wel aardig verschil in:p
    De digitale is hier trouwens gewoon een Sigma ook haha werkt wel,ik kan wel zeggen aardig nauwkeurig ook denk ik.
    Wel mooi,oude apparaat hier jenkt de nieuwere fireblade uit 97 of 98 van maatje hier op top gewoon eruit:D
    Hoef met modellen na 2000 denk ik niet meer te proberen:mad::p
    Vanmiddag kwam me buurman hier ff met zn Hayabusa voorbij klappen,slingerend burnend door heel de straat haha damn wat een geluid blijft er uit dat ding komen_O_

20. Smok3y

Smok3y Dark Souls!

Leuk Bevonden:
    277
    Las vandaag ook in de motormagazine over de nieuwe Triumph.
    Toch wel erg benieuwd hoe die er definitief uit komt te zien.

Las al iets dat ie waarschijnlijk een langere slag heeft waardoor hij 800cc heeft oid.

We zullen het zien over 33 dagen :+

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina