I know, maar je kan Applecare toch niet verlengen? Hij had het erover dat ie vergeten was zn applecare te verlengen. Ik bedoel dus als mn applecare na 2 jaar afgelopen is dan kan je dat niet meer verlengen. Wat opzich wel kut is, logic boardje van een Mac Pro zit al snel op 1000 euro, geen zin in gemieter als mn applecare na 2 jaar afgelopen is.
Zou gewoon wireless gaan, is echt niet veel trager als wired Haal met mn draadloze verbinding bijna even snel alles binnen, scheelt echt bijna niks meer als je gewoon een goede router hebt. Zeker voor die 540 euro is de keuze snel gemaakt Zou ik zelf een HDD kopen die geschikt is voor een iMac, misschien zelfs even een groter model halen, heb je meteen meer HDD ruimte. Breng je em naar een service center en die zet em erin voor je. Als de uurkosten meevallen dan zou ik daar niet zelf mee gaat prutsen met een iMac aangezien je de glasplaat etc er allemaal af moet halen. Dat kunnen ze vaak daar veel beter en sneller doen. Dan ben je een fractie van die 750 euro kwijt.
Laatst bewerkt: 3 sep 2010