1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[Politiek] Kabinet, Tweede Kamer & Verkiezingen

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door de bengel, 1 apr 2009.

  1. *NERAZZURRI*

    *NERAZZURRI* Active Member

    Berichten:
    1.016
    Leuk Bevonden:
    12
    Misschien hadden ze gewoon nooit in die gesprekken moeten stappen met zo'n verdeelde partij/achterban. Eigen schuld, dikke bult. En nu zit het land met de shit, want als het doorgaat gaat het nooit lang goed en kan Wilders als niet-verantwoordelijke alles in de richting van CDA en VVD schuiven, en als het flopt idem dito.

    De VVD en het CDA hebben hun eigen graf gegraven en Wilders zit in een luxepositie. Goh, dat had nou helemaal niemand aan zien komen :F:
     
  2. gerowniko

    gerowniko ME3 Apologist

    Berichten:
    1.481
    Leuk Bevonden:
    0
    Totaal niet mee eens. Dit vind ik juist goed, voor je eigen mening op durven komen en niet kritiekloos meegaan met je partij. Dit is democratie binnen een partij. Juist logisch dat ze dan commentaar hebben op de PVV omdat die partij niet democratisch is.

    Ja, eigenlijk hadden ze de kwestie moeten bespreken met de leden voordat ze in onderhandelingen zouden gaan. En Wilders kan sowieso al weinig fout doen, want zijn achterban heeft dat toch niet door.:F:
     
    Laatst bewerkt: 31 aug 2010
  3. coen the stig

    coen the stig Active Member

    Berichten:
    164
    Leuk Bevonden:
    0

    nu gaat iedereen z'n eigen verhaal in de krant vertellen. Lijkt me toch niet zo handig als je partij toch al niet zo goed in de peilingen staan. Hou dat soort dingen dan intern of op partij bijeenkomsten
     
  4. *NERAZZURRI*

    *NERAZZURRI* Active Member

    Berichten:
    1.016
    Leuk Bevonden:
    12
    Ook de meer kritische PVV-stemmers hebben geen reden tot klagen, want Wilders is niet degene die eventueel de gesprekken zal laten klappen. Hij kan dus altijd anderen de schuld geven. De PVV zal enkel groeien, hoe dan ook. Vreselijk...
     
    Laatst bewerkt: 31 aug 2010
  5. gerowniko

    gerowniko ME3 Apologist

    Berichten:
    1.481
    Leuk Bevonden:
    0
    Lijkt me niet zo verstandig. Hoe denk je dat een CDA-stemmer zich voelt die de standpunten van de PVV verwerpelijk vind? Partijen moeten juist heel open hierover zijn, zodat de kiezers weten waar ze aan toe zijn.

    De droeve waarheid.:'-(
     
  6. Taab

    Taab man XBW.nl VIP

    Berichten:
    1.357
    Leuk Bevonden:
    4.303
    Liever eerlijke chaos dan doen alsof je met één stem spreekt en later uit elkaar klappen.
     
  7. gerowniko

    gerowniko ME3 Apologist

    Berichten:
    1.481
    Leuk Bevonden:
    0
    Lees hier de brief van Klink, als je geïnteresseerd bent.

    http://content2c4a.omroep.nl/cfa37ccca6fb71311d9ae6c3810b118e/4c7fa28f/nos/docs/010910_klink.pdf

    Mooie actie van Klink, als je het mij vraagt.:thumbs:

    En nu even een interessante quote:
    Dit is wel weer typisch Geert, precies zoals we hem kennen.
     
  8. Cookie

    Cookie #TaylorSwift XBW.nl VIP

    Berichten:
    9.247
    Leuk Bevonden:
    528
    Je loopt een dag, en heel veel gelul, achter :+ De PVV en VVD willen nu meer duidelijkheid en het antwoord op diverse vragen. Het zal wel loslopen maar áls de formatie er ooit komt, dan kan je er natuurlijk vergif op innemen dat het binnen een paar maanden verkeerd gaat. Het schiet in ieder geval voor geen meter op zo, ik snap sowieso niet waar het CDA al die arrogantie vandaan haalt. Ze waren de grote verliezer en zorgen continu voor ophef met hun uitspraken of eisen, begin het een beetje beu te worden allemaal. Inmiddels zijn we al bijna 3 maanden verder en nog steeds zijn ze niets opgeschoten.
     
  9. gerowniko

    gerowniko ME3 Apologist

    Berichten:
    1.481
    Leuk Bevonden:
    0
    Niet mee eens. Ja, het CDA heeft flink wat zetels verloren, maar ze zijn wel essentieel bij een mogelijke VVD-CDA-PVV-coalitie. Om dan kritiek te hebben op de PVV is niet arrogant. Zoals Taab al aangaf:
     
  10. Cookie

    Cookie #TaylorSwift XBW.nl VIP

    Berichten:
    9.247
    Leuk Bevonden:
    528
    Informatie rechts mislukt

     
  11. coen the stig

    coen the stig Active Member

    Berichten:
    164
    Leuk Bevonden:
    0
    nou lekker zo'n partij als het cda. Verhage heeft laten zien dat het geen goede leider is voor het cda. Laat iedereen lekker in de media zeggen wat die wilt. En het cda laat hierbij zien dat het geen betrouwbare partner is. want straks komt er een ander formatie met het cda erbij en dan moet je maar afwachten of ook echt de hele partij het ermee eens is.
     
  12. Cookie

    Cookie #TaylorSwift XBW.nl VIP

    Berichten:
    9.247
    Leuk Bevonden:
    528
    Er is nu een extra nieuwsuitzending op NED1 en om 18.00 de persconferentie.
     
  13. *NERAZZURRI*

    *NERAZZURRI* Active Member

    Berichten:
    1.016
    Leuk Bevonden:
    12
    Oh JOY! \o/
     
  14. Cookie

    Cookie #TaylorSwift XBW.nl VIP

    Berichten:
    9.247
    Leuk Bevonden:
    528
    Toch wel handig van de PVV om er nu mee te nokken. Rutten heeft het nu zelfs over een samenwerking met links, dus de kans dat we helemaal geen formatie krijgen is nu ook wel aanwezig aangezien de rest ook al is mislukt. Aangezien Wilders binnen is voor de volgende verkiezingen zal het me nog een klap geven. Geef me dan toch maar Paars Plus.
     
  15. gerowniko

    gerowniko ME3 Apologist

    Berichten:
    1.481
    Leuk Bevonden:
    0
    :F:

    :)\o/
     
  16. Hybrid

    Hybrid Well-Known Member

    Berichten:
    33.413
    Leuk Bevonden:
    5.824
    Hij heeft een nieuw woord geleerd zie ik. ;)
    Dissident. Gelijk ook 400x zeggen.
     
  17. Matrix

    Matrix Semi-Définie Positive XBW.nl VIP

    Berichten:
    7.643
    Leuk Bevonden:
    1.471
    Ik word hier oprecht bang van. Het land heeft een regering nodig, de formatie loopt moeilijk en de grootste dwarsligger kapt ermee op het punt dat zij op het hoogste punt in de peilingen staat. We worden bespeeld...

    Herverkiezingen: Over mijn lijk.
     
  18. coen the stig

    coen the stig Active Member

    Berichten:
    164
    Leuk Bevonden:
    0
    ipv van domme smiley's te gebruiken kun je beter inhoudelijk reageren.
     
  19. WinterBase

    WinterBase #VOTEFORRECKA XBW.nl VIP

    Berichten:
    6.594
    Leuk Bevonden:
    654
    Ik dacht er zojuist precies hetzelfde over. Bij herverkiezingen.. nja, ik wil er niet eens over nadenken:'-(
     
  20. mattiejj

    mattiejj Registered Muser

    Berichten:
    2.371
    Leuk Bevonden:
    15
    Jeeh, zou vet zijn: kan ik meteen als ik 18 wordt stemmen..:+
     

Deel Deze Pagina