Mensen, het verschil zal minimaal zijn.
Port van 360 naar PS3: regelmatig aardig verschil omdat de hardware van de PS3 lastiger is aan te sturen. Wel krachtiger, maar daar heb je weinig aan als je niet weet hoe het benut moet worden.
Port van PS3 naar 360: regelmatig minimaal verschil (uitzonderingen daar gelaten). Draait het op de PS3 goed, dan is het omzetten naar een 360 vanwege de eenvoudigere hardware minder een struikelblok.
Ondanks dat: PS3 is het leadplatform voor de ontwikkeling van Enslaved en het leadplatform heeft vaak een klein voordeel. Maar who cares als je het verschil alleen met een vergrootglas kunt zien. Zelfs met beide consoles in bezet ga ik echt geen twee versies kopen om ze frame voor frame te vergelijken. Ik heb wel wat beters te doen, zoals het spelen van deze game. Voor mij is het voordeel dat ik uit twee versies kan kiezen. Ik heb geen moeite met beide controllers, multiplayer mogelijkheden vallen bij deze game af, dus dan komt het aan op het grafische verschil. We discussieren hier overigens maar weinig over het verschil in geluidskwaliteit bij multi platform titles. Op de PS3 is de kwaliteit van de geluidoutput echt heel heel goed met de juiste equipment. Dat kan natuurlijk ook belangrijk zijn bij een beslissing.
Laatst bewerkt: 9 sep 2010