1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[XOne] Enslaved

Discussie in 'Games' gestart door Vegetom, 10 sep 2009.

1. Kevf

Kevf Hardcore poster

Leuk Bevonden:
    983
    Fallout geen RPG?!?

2. Zifnap

Zifnap Koehl en gecollecteerd

Leuk Bevonden:
    3.439
    Nou vooruit dan maar weer. ;)

Ben nu bezig met Star Ocean International Edition. Over tijd slurpers gesproken.

3. Davey666

Davey666 Dislocated Boy

Leuk Bevonden:
    80
    Haha!
    Just my thoughts :+

4. fredfenster

fredfenster Active Member

Leuk Bevonden:
    3.319
    Two Worlds 2, Arcania, New Vegas?

5. Camo81

Camo81 Dood en Verderf

Leuk Bevonden:
    0
    Koop hem misschien wel maar wil eerst cijfers zien.

In ieder geval spreekt die setting me wel aan.

6. fredfenster

fredfenster Active Member

Leuk Bevonden:
    3.319
  7. Delphiki

Delphiki Active Member

Leuk Bevonden:
    467
    met name de kleuren op de huid van de characters lijkt wat donkerder op ps3? ziet er allebei prima uit in ieder geval

8. Gakkie

Gakkie Black Queen

Leuk Bevonden:
    689
    Die plaatjes zijn veels te klein en onscherp om er ook maar wat zinnigs over te kunnen vertellen ...

9. DulleNL

DulleNL I'm a little teapot Magic Member

Leuk Bevonden:
    313
    eh?

Hoeveel groter wil je ze hebben?

10. Pegas

Pegas XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    22
    Bijna geen verschil al zou ik menen dat de textures in de verte op de 360 iets scherper zijn. Dus de 360 versie lijkt in de verte iets meer detail te hebben.

11. Modder-Eter

Modder-Eter XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    8.718
    Bijna geen verschil? :lol:

Maar om er even op terug te komen: Ik snap niet waar dat fabeltje vandaan komt dat de 360 versie inferieur is. Hieruit blijkt duidelijk dat de versies 99% identiek zijn en de 360 een piepkleine advantage heeft van 1% op bepaalde momenten.

12. Vegetom

Vegetom whojow!

Leuk Bevonden:
    3
    Plaatje doet t zo nie, maar Xbox lijkt idd in de verte vooral iets scherper beeld te geven, wel meer blur.

13. Pegas

Leuk Bevonden:
    22
    Klein verschilletje dus bijna geen verschil ;). Vraag me trouwens af over welke fabeltje je het hebt?

14. Gakkie

Gakkie Black Queen

Leuk Bevonden:
    689
    Op dat screenshotje van Dulle zie je ook duidelijk de ontbrekende anti-aliassing op de PS3. Bijvoorbeeld bij de character model...

15. Nol

Nol Pulp Fiction

Leuk Bevonden:
    369
    Als ik naar die bol rechts kijk, dan lijkt juist de ps3 verzie een stuk scherper...
    Lijken een soort vegen zichtbaar op de 360....

16. Modder-Eter

Modder-Eter XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    8.718
    Dat komt door de motion blur. ;)

17. Pegas

Leuk Bevonden:
    22
    Persoonlijk zie ik geen verschil in het gebruik van AA tussen de versies. Bij de 360 wordt dat een beetje verborgen onder de motion-blur maar bv. bij het charactermodel zie ik eigenlijk geen verschil (dat de rechterschouder bij de PS3 versie erger lijkt komt denk ik door de iets donkere achtergrond).

Anyway, het zal wachten worden op een tech analyse van Digital Foundry voor dat ik hem koop (of ik moet ergens een CE vinden).

18. Zifnap

Leuk Bevonden:
    3.439
    Mensen, het verschil zal minimaal zijn.

Port van 360 naar PS3: regelmatig aardig verschil omdat de hardware van de PS3 lastiger is aan te sturen. Wel krachtiger, maar daar heb je weinig aan als je niet weet hoe het benut moet worden.

Port van PS3 naar 360: regelmatig minimaal verschil (uitzonderingen daar gelaten). Draait het op de PS3 goed, dan is het omzetten naar een 360 vanwege de eenvoudigere hardware minder een struikelblok.

Ondanks dat: PS3 is het leadplatform voor de ontwikkeling van Enslaved en het leadplatform heeft vaak een klein voordeel. Maar who cares als je het verschil alleen met een vergrootglas kunt zien. Zelfs met beide consoles in bezet ga ik echt geen twee versies kopen om ze frame voor frame te vergelijken. Ik heb wel wat beters te doen, zoals het spelen van deze game. Voor mij is het voordeel dat ik uit twee versies kan kiezen. Ik heb geen moeite met beide controllers, multiplayer mogelijkheden vallen bij deze game af, dus dan komt het aan op het grafische verschil. We discussieren hier overigens maar weinig over het verschil in geluidskwaliteit bij multi platform titles. Op de PS3 is de kwaliteit van de geluidoutput echt heel heel goed met de juiste equipment. Dat kan natuurlijk ook belangrijk zijn bij een beslissing.

Laatst bewerkt: 9 sep 2010
  19. Zifnap

Leuk Bevonden:
    3.439
    Prachtig, prachtig, prachtig.

360 Build, ziet er zeer scherp uit.

20. Gakkie

Gakkie Black Queen

Leuk Bevonden:
    689
    Ziet er inderdaad erg mooi uit...