Fitness en aanverwanten [Deel 4]

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door Ashavan, 7 jan 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Manialmadcowie

Manialmadcowie Active Member

Leuk Bevonden:
    14
    Even uit pure interesse een vraag: train je ook wel eens met een elastiek bevestigd aan een muur? Dat je die om je middel bind en zover mogelijk probeert te komen?

Ook wel eens zoiets soortgelijks geprobeerd, enorm zwaar! _O_

2. Ralluff

Ralluff Vedette

Leuk Bevonden:
    13
    Vreemd, zou me toch erg zwaar lijken! Misschien dat je het inderdaad wel zwaar krijgt als je er nog 2 bij doet.

3. Kevf

Kevf Hardcore poster

Leuk Bevonden:
    983
    is voor een groot deel vocht, no worries. Je verliest niet zomaar 4kg spiermassa ;)

4. Grave

Grave Gym Member XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    520
    Is er een manier om die 4KG zo snel mogelijk er weer bij te krijgen?

De moed schiet je in de schoenen als je ineens ziet dat je 4KG lichter bent geworden, waar je erg lang over heb gedaan om het erbij te krijgen. Vooral als je hoort dat sommige mensen dat binnen een paar weekjes even kunnen doen of nog sneller 8)

5. Kevf

Kevf Hardcore poster

Leuk Bevonden:
    983
    gewoon je dieet weer op orde krijgen. Als je wat meer carbs gaat eten krijg je ws ook weer een wat vollere look.

als je ziek bent ook altijd proberen je eiwitten wel binnen te krijgen

en die verhalen over 4kg in een paar week....dat is iig niet naturel :)

6. Grave

Leuk Bevonden:
    520
    Mn eet schema even wat aangepast voor de komende tijd, extra weightgainers erbij, proberen de komende tijd tot die 4kg erbij zijn nog meer te eten, zit nu al weer bijna tegen het beroerd zijn aan. Maandag eindelijk weer trainen, week missen voelt niet lekker. Merk gewoon dat ik het echt nodig heb.

Toch elke keer als ik vergelijk met wat ik eet en wat bv een gast van 120 KG per dag eet. Hij schrok ervan wat ik elke dag weg at. En ik kon niet geloven hoe weinig hij at 8) Als ik 1KG per maand aankom is dat al veel. Periode 20 stukken brood per dag naast mn normale maaltijden gegeten, maar dat is niet vol te houden aangezien je dan de hele dag aan het kauwen bent en er in brood toch niet zo heel veel calorien zitten. Als het zou kunnen zou ik het liefste alles in de blender gooien en opdrinken maar dat schijnt ook niet goed te zijn. Maximaal 2 van de 6 maaltijden vloeibaar hoor ik veel. Niet dat ik maar 6x per dag eet.

7. Flix

Flix Active Member

Leuk Bevonden:
    2
    We doen het niet zozeer met elastiek, maar met een gewoon touw, en dan dmv zo'n BB gordel om je midden binden. Aan het uiteinde van het touw hangen we dan of een trekker band, of pakken 1/2 man het touw vast en dan moet je vooruit zien te komen.

We hebben wel eens op zo'n feestdag op de club zo'n springkussen gehuurd waar dan inderdaad zo'n elastiek om je middel heen zit en dan moet je zo'n blokje met klitterband zo ver mogelijk op dat ding plaatsen. Achteraf had dat kussen iets van 10 M langer moeten zijn, want zelfs de lichtste uit ons team kwamen tot het einde8)

Sja, ik begin natuurlijk ook met een erg goede basis wat onderlichaam betreft.

8. janter

janter Active Member

Leuk Bevonden:
    574
    Ik zit er inmiddels al zo'n half jaartje op Fitness en ik vind het echt fantastisch. Ik wist niet dat ik het zo leuk zou vinden, het is ook gewoon echt een challenge. Je wilt steeds meer en meer tillen, drukken etc. Leuk! :D

Ik zie wel dat ik bij mijn benen echt zowat op het maximum zit. Bij de Leg Press kan je maximaal 190kg drukken, terwijl ik nu dan zit op 10x 180kg. Dat vind ik eigenlijk wel jammer. Voor de rest ben ik nog een heel lang tijdje zoet :).

9. Aernhem

Aernhem Wilfried Daddy Cool

Leuk Bevonden:
    7
    @ Grave

Haha ken het gevoel man.. Had ik ook vorig jaar ging ik anderhalve week op (feest) vakantie kwam 3 kilo lichter terug... En als je een hardgainer bent is dat echt dat echt een klap in het gezicht. Vrouwen zouden ervan dromen 3 kilo af te vallen in anderhalve week haha en wij zijn 't zo kwijt. Kan niet wachten tot de dag dat mijn stofwisseling wat minder adhd gaat doen.

10. Weggooi32

Weggooi32 Active Member

Leuk Bevonden:
    60
    Ik heb hier een nieuw voedingsschema gepost. Hebben jullie nog tips om hem wat beter te maken?

11. Dusky Demon NL

Dusky Demon NL Daan

Leuk Bevonden:
    213
    Wordt testosteron eigenlijk vaak gebruikt als supplement?

12. Manialmadcowie

Manialmadcowie Active Member

Leuk Bevonden:
    14
    Als supplement niet nee, wel als AAS.

13. Aernhem

Leuk Bevonden:
    7
    zijn wel veel testosteron boost supplementen maar of die daadwerkelijk werken verschillen de meningen over.

14. Dusky Demon NL

Dusky Demon NL Daan

Leuk Bevonden:
    213
    ... Anabole Steroiden? Ik zag zoiets ook al staan op internet inderdaad: http://www.xxlnutrition.nl/Driven-M86/Activate-Xtreme-P477

Maar op zich is het wel raar dat dat zo gezien wordt toch? Ondanks de werking zelfs. Aangezien het gewoon een mans-eigen stof is?

15. mattiejj

mattiejj Registered Muser

Leuk Bevonden:
    15

Nouja, AAS zijn eigenlijk Synthetische alternatieven van Testosteron.. Dus opzich zou je het ook als AAS kunnen zien.

Dat het een lichaamseigen hormoon is , maakt trouwens niet uit. Je hormoonspiegel raakt toch wel in de war als je het verkeerd inneemt.

16. Dusky Demon NL

Dusky Demon NL Daan

Leuk Bevonden:
    213
    Ik heb gisteren weer een nieuw schema gekregen. Gisteren schouders en bovenbenen getrained en ik heb spierpijn in... m'n lats! 'The fuck. Heb gisteren wel voor het eerst gesquat. Daar kan het misschien aan liggen. Moeilijke oefening om goed uit te voeren.

17. Kevf

Kevf Hardcore poster

Leuk Bevonden:
    983
    in dit product zit geen testo ;)
    Het is puur een booster. De werking er van is bij al die producten twijfelachtig en daarnaast uberhaupt niet iets om je voor je 26e druk om te maken....

voor mij een nieuwe ervaring: ik heb niet zoveel zin meer in het hele fitnessgebeuren....is me nog nooit eerder overkomen in die 10 jaar....hoop echt dat het weer aantrekt. Al een week niet geweest, wat ik nog kan wegschrijven als rustweek, maar verder....... |:-

18. Aernhem

Leuk Bevonden:
    7
    Fitnessgebeuren? Het trainen zelf of ook alles er om heen?
    Ik ben nu al 3 weken niet meer serieus bezig (geen shakies, minder vast eetpatroon) en ik voel me echt een stuk vrijer.. maar ook kutter omdat ik niet kan groeien (wat ik ben gedwongen door een blessure). Maar de vrijheid die je opeens hebt is.. wowiee echt groot.

19. Kevf

Kevf Hardcore poster

Leuk Bevonden:
    983
    alles eigenlijk, maar het eten echt los laten durf ik ook weer niet. Teveel voor opgebouwd. Toch wel een nadeel aan deze sport...

20. Grave

Leuk Bevonden:
    520
    Kan snel gaan idd. Gelukkig is er nog wel zoiets als muscle memory, dus mocht je tijdje niks/minder gaan doen dan kan je dat ook relatief snel weer goed oppakken, maar is idd wel zonde als je ineens veel lichter etc gaat worden.

Alles wat je zo lang opgebouwd hebt kan heel snel weer weg zijn. Gast die bij ons trainde was altijd best goed gebouwd en 5/6 maanden weg geweest niks gedaan en er was niet zo heel veel meer van over... al denk ik dat die ook wat had "gesnoept" aangezien hij op een gegeven moment wel heel snel groeide =(

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina