[Algemeen] Red Dead Redemption [Deel 5]

Discussie in 'Algemeen' gestart door Fiasco, 29 jun 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Forty

Forty Guest

Nice quality

2. Davey666

Davey666 Dislocated Boy

Leuk Bevonden:
    80
    Whaha!
    Die stukjes tekst erbij :lol:

3. Yi-Long

Yi-Long ...the little dragon

Leuk Bevonden:
    2.097
    Gisteren de game gekregen, en vandaag voor het eerst gespeeld. Zit nog maar in het begin van de game, dus het is allemaal nog een klein beetje saai, maar zal straks wel beter worden waarschijnlijk :)

Wat me wel opviel is dat ik het idd irritant vind dat je met dat paardrijden de A-knop moet indrukken de hele tijd, want dat maakt het toch lastiger om gewoon om je heen te kijken met je right-stick. Dat verwachtte ik al toen ik het las in de preview destijds, en jammer genoeg komt dat gevoel dus uit...

4. Yellow 13

Yellow 13 Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    4.777
    Nou net de laatste ontmoeting met D gehad. Daarna mocht ik naar huis en jezus wat een heerlijke western stukje ook. Die muziek. _O_

Trouwens die missie daarna met koeien drijven vanaf Mc F was ook heel gaaf.

5. Yi-Long

Leuk Bevonden:
    2.097
    Vandaag weer een beetje RDR zitten spelen, maar zijn toch een aantal zaken die erg tegenvallen, zoals het save-systeem, alswel ook het 'vechten' (zeer zeer zwak...)

Allereerst het save-systeem: ik kwam zo'n random missie tegen bij Hanging Rock (ofzo), waarbij een mannetje schuilde in die canyon en bestookt werd door een gang veedieven. Alles leuk en aardig, maar als je helemaal aan het einde dood gaat, dan begin je weer helemaal in je laatste save-house 8) Te idioot voor woorden in 2010.

Ow ja, de laad-tijden vind ik ook erg lang, vooral aangezien de game gewoon op de HDD staat geinstalleerd.

Het vechtsysteem is echt zeer matig. Als je dat vergelijkt met bijvoorbeeld Mafia 2, dan is dat een gigantisch verschil, maar volgens mij was het zelfs in GTA4 gewoon beter. Dit is gewoon dom button mashen op 1 button (trigger) en zelfs dan mist het nog 'impact' of whatever. Mannetjes blijven ook niet echt liggen, en als je zelf niet slaat doen ze ook helemaal niets maar wachten ze gewoon af. Bagger.

Toch een paar stevige minpunten, maar zoals ik al zei, toch een vermakelijke game. Wel jammer dat dit soort dingen toch gaan irriteren natuurlijk.

6. stilwater2

stilwater2 Saw player

Leuk Bevonden:
    23
    Ik moet nog een keer gold hallen bij de river in co op zonder richten maar wat moet je wel niet allemaal doen voor gold ? Krijg alleen maar silver en komen juille ook mensen tegen die je eerst in je lijst had staan ?

Laatst bewerkt: 6 sep 2010
  7. Lijpe Mocro

Lijpe Mocro Active Member

Leuk Bevonden:
    839
    Red Dead Redemption sequel in de maak?

Laat maar komen!!

8. OscarJ

OscarJ Hip-Hop.

Leuk Bevonden:
    0
    Was natuurlijk wel te verwachten. Ben benieuwd naar het verhaal

9. Davey666

Davey666 Dislocated Boy

Leuk Bevonden:
    80
    +1
    En dat boutverhaal helpt ook niet echt mee :+

10. Fiasco

Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    5.869
    Heb liever dat ze aan een Bully 2 gaan werken mochten ze daar nog niet mee bezig zijn.

11. OscarJ

OscarJ Hip-Hop.

Leuk Bevonden:
    0
    Ik hoop natuurlijk dat ze hier al een tijdje mee bezig zijn en dat ze nu ook nog met RDR gaan beginnen. Bully 1 was _O_

12. DulleNL

DulleNL I'm a little teapot Magic Member

Leuk Bevonden:
    313
    Goddamn, de Most Wanted achievement is op deze manier echt onmogelijk. :mad: Heb je lekker een posse verzameld, heb je een bounty van $1000. Zijn de 10 minuten bijna om.
    Komt iemand van je *eigen* posse omhoog geklommen om je af te knallen. :mad:

Een beetje fair play is op XBl ver te zoeken. |:-

En dan te bedenken dat het me al een keer eerder is gelukt maar de achievement om de een of andere reden niet unlockte. (Al weet ik niet meer zeker of ik toen de moeite had genomen om te ontsnappen. :+ Maar toch!)

13. stilwater2

stilwater2 Saw player

Leuk Bevonden:
    23
    Hahaha.

14. iTz FaRiiD x

iTz FaRiiD x Hoppaaaaa

Leuk Bevonden:
    6

Jesus wat was dat stukje muziek idd erg lekker zeg, ik hoopte dat ze dat net als in GTA IV in de auto hadden gedaan, maar helaas :):

Ben nu rond de 78% En heb me eigen boerderij \o/

Is er iemand die met mij de Co-op missies en achievements wilt doen?

Laatst bewerkt: 8 sep 2010
  15. Sato

Sato Sato NL

Leuk Bevonden:
    0
    Ja hoor, Voeg me maar toe op XboxLive.

16. BigKabuto

BigKabuto Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    556
    Denk ik net...'ik ga even een vette nieuwe gun halen bij de store' nou niet dus, ik heb amper geld. Wtf, aardig wat story missies gedaan maar amper centen, hmmmm. Waarmee kan ik het snelste flinke flapjes verdienen? Het is sowieso weer eens tijd om die Nightwatch job weer eens te doen en dergelijken.

17. Sato

Sato Sato NL

Leuk Bevonden:
    0
    Stuk of 20 Wolfen afschieten en skinnen (En dat weer verkopen.) levert meestal het meeste op.
    Als je het spel al uit hebt kun je uiteraard ook op beren jacht en hun vachten en dergelijke ergens in mexico verkopen. (Levert in mexico meer op dan in de states.)

18. BigKabuto

Leuk Bevonden:
    556
    Thanks. Ik heb een paars vraagteken in Thieves Landing in de Saloon staan, echter als ik erheen ga gebeurd er niks. Het is voor "Lights , camera, action" .

19. Yi-Long

Leuk Bevonden:
    2.097
    Die opdracht kreeg ik vanavond toevallig. Ben nog niet naar Thieves Landing geweest om hem uit te voeren, maar als het goed is zal daar een gozer zijn die denkt dat hij een revolverheld is, en waarschijnlijk zal hij je dus gaan uitdagen.

Ik neem aan dat ALS het tot een duel komt, dat je hem dan alleen door zijn hand moet schieten.

20. BigKabuto

Leuk Bevonden:
    556
    Hmmm, dat zou kunnen. Maar hij zal er dan wel op een bepaalde tijd staan dan, want hier gebeurde echt niks. In de saloon kon ik alleen maar Liar's dice en Poker spelen. In Armadillo was ook een 'lights , camera,action' maar dat was gewoon puur die bioscoop ingaan en film kijken volgens mij. Of wacht..nee dat leek zo. De persoon die ik moest spreken zat in een klein kamertje precies erachter, vandaar dacht ik dat het die bioscoop film was ;).

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina