Vandaag weer een beetje RDR zitten spelen, maar zijn toch een aantal zaken die erg tegenvallen, zoals het save-systeem, alswel ook het 'vechten' (zeer zeer zwak...)
Allereerst het save-systeem: ik kwam zo'n random missie tegen bij Hanging Rock (ofzo), waarbij een mannetje schuilde in die canyon en bestookt werd door een gang veedieven. Alles leuk en aardig, maar als je helemaal aan het einde dood gaat, dan begin je weer helemaal in je laatste save-house
Te idioot voor woorden in 2010.
Ow ja, de laad-tijden vind ik ook erg lang, vooral aangezien de game gewoon op de HDD staat geinstalleerd.
Het vechtsysteem is echt zeer matig. Als je dat vergelijkt met bijvoorbeeld Mafia 2, dan is dat een gigantisch verschil, maar volgens mij was het zelfs in GTA4 gewoon beter. Dit is gewoon dom button mashen op 1 button (trigger) en zelfs dan mist het nog 'impact' of whatever. Mannetjes blijven ook niet echt liggen, en als je zelf niet slaat doen ze ook helemaal niets maar wachten ze gewoon af. Bagger.
Toch een paar stevige minpunten, maar zoals ik al zei, toch een vermakelijke game. Wel jammer dat dit soort dingen toch gaan irriteren natuurlijk.
Klik om te vergroten...