Leuk onderzoekje: http://www.sportundmarkt.com/filead...MARKT_Football_Top_20_2010_Abstract_Press.pdf Oftewel, 2 op de 5 voetbalfans zijn Ajacied!
Tuurlijk zegt van Marwijk dat. Ik zie alleen het nut ervan niet in, hou niet zo'n van nationale teams met allerlei geneutraliseerde spelers..
Balotelli en Pepe hebben het ook gedaan, en wij kunnen echt wel een beer in de verdediging gebruiken IMO. Ik zie het graag gebeuren. Je zag tegen Finland hoe lastig het al ging met Matthijsen en Heitinga.
Pff, ik wist dat je hierover ging beginnen.. Alsof je nooit even wat mindere wedstrijden kan spelen. Op het WK spelen ze alle wedstrijden degelijk, even 1 nietszeggende kwalificatie wedstrijdje wat minder en opeens moeten we nieuwe verdedigers halen... Wat een ideologie, als iemand wat minder speelt mag die gelijk oprotten bij jou. En dat Balotelli en Pepe het hebben gedaan is toch geen argument lijkt mij. Er zijn er trouwens nog meer hoor dus waarom je die namen noemt .
Douglas zou echt een versterking zijn voor de verdediging van dit Oranje. Toch het type verdediger Stam in zijn goede jaren en die kunnen we echt wel gebruiken.
Nee, zo oordeel ik niet over ze. Ik vond ze ook sterk spelen op het WK, misschien was het ook wat kort door de bocht. Matthijsen moet op een gegeven moment ook stoppen en wie is er dan om hem te vervangen? Vlaar, Maduro of Bruma? Prima verdedigers hoor, maar ik zou graag Douglas erbij willen zien. En over Balotelli en Pepe; dat was maar een voorbeeld om te wijzen dat meer landen het doen. Die namen schoten mij te binnen dus daarom noemde ik geen ander, zou ook niet mogen uitmaken als ik zoiets zeg. Nogmaals, met Heitinga en Matthijsen hebben we een prima verdediging, al vind ik Heitinga soms toch wat wisselvallig. Een Douglas erbij kunnen we zeker gebruiken.
Best triest dat jullie jezelf joden noemen.. en dan zo'n liedje. Ik snap niet waarom iedereen in Nederland een hekel heeft aan jullie supporters
Morgen naar Arsenal-Bolton*) Alleen jammer dat er zoveel geblesseerd zijn: Van Persie, Walcott, Bendtner, Vermaelen. En Nasri nog niet 100% fit geloof ik. Vooral Walcott wou ik erg graag (in de vorm die ie had) zien. Maargoed, wordt vast een mooie ervaring. Lekkere sfeer daar altijd
Nieuwe trainer AV: 'Houllier: ‘Aston Villa hoort thuis tussen plaats zeven en twaalf’ Eh.... Kom op he, 5e aub en proberen CL te halen!
Jeetje zeg, ik keek net naar de prijzen. Laagste prijs is 241.26 voor een ptt voor Ajax. Donder toch op!
Zometeen maar eens richting het centrum en daarna Fortuna - Emmen. Bij winst komen we rond de 12de plek, dus dat zou netjes zijn. Randel Shakison (overgenomen van Ajax) start waarschijnlijk meteen in de basis. Begint nu toch al te kriebelen voor volgende week, wanneer de uitwedstrijd naar MVV op het programma staat. Wel erg kut dat MVV altijd 1200 kaarten krijgt naar ons, en met de trein mag komen, terwijl wij het maar met 550 kaarten moeten doen inclusief een verplichte buscombi.
lol check deze penalty killer http://www.nusport.nl/video/2330761/gestopte-strafschop-belandt-alsnog-in-doel.html