De Grote Voetbaldraad [Deel 28]

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door Mtthz, 27 aug 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Cookie

Cookie #TaylorSwift XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    528

Damn, die buik 8)

2. *NERAZZURRI*

*NERAZZURRI* Active Member

Leuk Bevonden:
    12
    Balotelli is in Palermo geboren.

Haha, zag deze zomer ook foto's van 'm in de Italiaanse pers. Die gast was toen nog dikker, echt verschrikkelijk. Hij lijkt hier ook nog hoogzwanger :lol:

Laatst bewerkt: 10 sep 2010
  3. Daz

Daz

Leuk Bevonden:
    2.258
    Jezus wat een vetklep.

4. Siemenn

Siemenn pee es vee

Leuk Bevonden:
    444
    Doet de kritiek op Ajax van een week of twee geleden nog steeds zoveel pijn? :emo:

Grow up, kansloos ventje.

Ik denk dat hij het meer bedoelde als:
    Best raar dat jullie jezelf joden noemen, want als anderen 'jullie' aanspreken met 'joden' oid. worden jullie boos ofzo. :eek:

Laatst bewerkt: 10 sep 2010
  5. Hoosie

Hoosie The Race is ON!

Leuk Bevonden:
    1.295
    Als anderen ons joden noemen, dan gaat het meestal gepaard met een hele serie beledigingen of scheldwoorden. Nogal logisch dat er dan op een boze manier word gereageerd denk je niet?

6. AntraXxX

AntraXxX Bruce Springsteen

Leuk Bevonden:
    214
    QFT

Laatst bewerkt: 13 sep 2010
  7. Dragonmaster

Dragonmaster Registered User

Leuk Bevonden:
    2
    Wel raar geformuleerd dan aangezien hij zegt dat Ajacieden zichzelf joden noemen en vervolgens impliceert hij dat het dan ook niet vreemd is dat iedereen een hekel heeft aan Ajax-supporters.

en Shin; ik was de familieband idd even vergeten, maar als we niet meer gaan reageren op de PSV geluiden wordt het nogal saai lijkt me.

8. Siemenn

Siemenn pee es vee

Leuk Bevonden:
    444
    Weet ik al niet meer, was zo'n week of twee geleden ofzo. Toen BoertjePSV iets zei en er meteen een paar ajacieden er bovenop zaten, was wel een beetje een triest momentje. Maarja :cool:

9. Delphiki

Delphiki Active Member

Leuk Bevonden:
    467
  10. Ralluff

Ralluff Vedette

Leuk Bevonden:
    13
    Hier vind je geen woorden voor.............

Nee, ik probeer het niet eens meer.

11. Danny-DH

Danny-DH Active Member

Leuk Bevonden:
    26
    Heb medelijden met je =(. Nog steeds op -1, schiet niet op zo.

12. Daz

Daz

Leuk Bevonden:
    2.258
    Dag Real Madrid, Man City en dergelijke?

13. *NERAZZURRI*

*NERAZZURRI* Active Member

Leuk Bevonden:
    12
    Alle topclubs hebben schulden, behalve de Duitsers.

14. janter

janter Active Member

Leuk Bevonden:
    576
    Heeft City dan schulden? Ik dacht dat die arabier alles betaalde joh :9.

15. Danny-DH

Danny-DH Active Member

Leuk Bevonden:
    26
    Jammerlijke gebeurtenis op De Aftrap

Zaterdagmiddag, 11 september, is er iets vervelends gebeurd op ons jeugdcomplex De Aftrap en we willen, met name iedereen die erbij was en wellicht geschrokken is, even op de hoogte stellen van alle gebeurtenissen.

Een ontevreden ouder sloeg tijdens de wedstrijd van de D1 de trainer, die bij het veld zat, van achter tegen het hoofd. Onze trainer liep daarbij een fikse hoofdwond op. De ouder is aangehouden en naar het politiebureau gebracht, de trainer is door een ambulance naar het ziekenhuis vervoerd.

We houden u op de hoogte van de situatie rondom onze trainer en we hopen iedereen die op De Aftrap aanwezig was enigszins gerust te hebben gesteld met deze mededeling dat er dus direct actie is ondernomen.

ADO Den Haag betreurt de situatie uiteraard in grote mate en leeft mee met onze trainer en zijn familie om de schrik te verwerken.
    *
    adodenhaag.nl

Moet toch allemaal niet gekker, denk je leuk trainer te zijn van een jeugdelftal heb je van die gefrustreerde ouders die de trainer slaan als hun zoontje word gewisseld. Wat een eikels heb je ook.

16. Mtthz

Mtthz XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    38
    Mongolen zijn het. Bij elke club heb je ze. Toen ik in de C'tjes speelde, was er bij een uitwedstrijd natuurlijk een grensrechter van de club. Onze rechtsbuiten komt langslopen en geeft die grensrechter (was volgens mij de grote broer van één van de spelers van de tegenstander) hem vol een klap met de vlag op het achterhoofd. Was blijkbaar een woordenwisseling geweest ofzo, maar dan toch nog! Asociaal.

Enfin, even wat anders. Opgepikt bij LN:
    :lol:

17. Ralluff

Ralluff Vedette

Leuk Bevonden:
    13
    1 punt in 5 wedstrijden is gewoon zeer slecht.
    Volgende week de derby in Maastricht, en wat komt deze wedstrijd op een vervelend moment. Ik hoop dat het geen slachtpartij gaat worden daar.

Toch ben ik, en met mij nog 549 andere gekken, die gewoon weer in het uitvak gaan zitten. Tja, clubliefde he..

18. Aftrek Gek

Aftrek Gek Bezem.

Leuk Bevonden:
    0
    Respect!_O_

19. FunkXual

FunkXual YT: Sean Specter

Leuk Bevonden:
    24
    Hier schrok ik wel even van! Hoop dat hij er geen blijvend letsel aan over houdt.

Veel sterkte Evander!

20. Siemenn

Siemenn pee es vee

Leuk Bevonden:
    444
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina