Wedden op sport [Deel 2] [SPOILERS!]

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door Ralluff, 14 jun 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Siemenn

Siemenn pee es vee

Leuk Bevonden:
    444
    Onderschat Hercules niet, met hun nieuwe aankopen :+

2. GForce

GForce Danica Patrick

Leuk Bevonden:
    14
    Zou sowieso bij unibet of bwin gaan spelen. En bij betten gaat het vaak niet om verstand.

Bij 2 kolommen kun je 2 kansen invullen. Je kunt dus winst en gelijkspel. Je hebt meer kans om te winnen maar krijgt dan wel minder geld.

Laatst bewerkt: 11 sep 2010
  3. Viktortje

Viktortje Rest in pieces!

Leuk Bevonden:
    11
    Even kijken hoe ik het meest kan winnen bij Ajax met een reële weddenschap..

4. Shin David

Shin David Ajax Amsterdam

Leuk Bevonden:
    0
    VVV - Twente 2 & PSV - NEC(0-1) 1 @ 2.13
    Deze moet sowieso wel lukken. Twente wint daar wel, VVV vind ik toch weinig tot nu toe en PSV wint altijd wel met 2 goals verschil tot nog toe.

ADO - De Graafschap 1 & Heerenveen - Vitesse 1 @ 2.41
    Was wel onder de indruk van ADO tegen PSV, De Graafschap moet thuis toch zeker lukken. Heerenveen doet het ook aardig en Vitesse vind ik nog steeds niets.

Arsenal - Bolton 1, Everton - Man Utd 2, WBA - Spurs 2 @ 4.87
    Arsenal wint wel, Man Utd denk ik ook wel maar de Spurs zijn hier echt een twijfelgeval. Heel wisselvallig team en de laatste resultaten tegen WBA zijn niet echt goed. Daarnaast moet ik eigenlijk eens kappen met die triples, maar de notering blijft lekker. :p

Bayern - Werder 1, David Villa to Score, Higuain to Score @ 4.07
    Neem aan dat Real en Barca wel met duidelijke cijfers winnen en dat hun spitsen dan wel voor goaltjes gaan zorgen. Bayern in eigen huis is twijfelgeval maar moet denk ik wel lukken.

5. gaizka

gaizka Ajax Kampioenen !!!

Leuk Bevonden:
    10
    Jammer dat je momenteel alleen nog op de 'standaard' dingen kunt inzetten bij deze wedstrijden, scoren van buiten de 16 e.d. staan er nog niet bij, zal dit later vandaag nog komen of blijft het hier bij?

6. Shin David

Shin David Ajax Amsterdam

Leuk Bevonden:
    0
    Ik vind die noteringen van die doelpuntenmakers altijd een beetje vreemd trouwens. Zeegelaar en Suk hebben notering van 1.90 terwijl middenvelders die gewoon basis staan een hogere hebben. Ook Bonevacia staat hoger dan Enoh of De Zeeuw 8)

7. Viktortje

Viktortje Rest in pieces!

Leuk Bevonden:
    11
    Een lekker dagje gokken!

Laatst bewerkt: 11 sep 2010
  8. fifaforthewin

fifaforthewin Active Member

Leuk Bevonden:
    0

man u gaat denk ik niet winnen van everton en de spurs krijgen het ook lastig. Denk dat die triple echt fout gaat.

9. Ralluff

Ralluff Vedette

Leuk Bevonden:
    13
    Eredivisie word op woensdag erop gezet, en word daarna ook niet meer veranderd.

10. mikecitybike

mikecitybike Future Donut

Leuk Bevonden:
    0
    aangezien niemand de bonus wilde heb ik een vriendinnetje even aangemeld, onder haar gegevens + 15 gestort via haar rekening. Nu even snel 40 euro 4,5x inzetten met allemaal singles en lage quotes. Hopelijk heb ik dan aan het einde rond de 40-50 euro over en krijg ik op m'n eigen account ook 25 euro bonus :thumbs:
    sta wel een deel af aan het vriendinnetje (aangezien het nog wel op haar uitbetaald moet worden zij dan mijn deel naar mij moet overmaken *) )

is best een goede tip toch? als je ook lid bent van Bwin en je hebt een broer/vriend/ouders die willen iDealen en bij uitbetalen een kopie van hun ID willen geven (moest ik tenminste toen ik uit wilde betalen). Wel minimaal 18 jaar zijn

11. Mtthz

Mtthz XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    38
    Even een wedje gewaagd op toto weer sinds tijden:

12. Daz

Daz

Leuk Bevonden:
    2.258
    Netjes! Moet zeker te doen zijn. Dikke uitbetaling heb je trouwens. :eek:

13. Ralluff

Ralluff Vedette

Leuk Bevonden:
    13
    Denk dat Club Brugge het niet waar gaat maken. Loopt niet lekker daar en vooral de verdediging is erg matig. Nu komt ook nog eens de koploper op bezoek met een doelsaldo van 19-3, die de organisatie prima hebben staan. Ben zelf dit seizoen al 2x naar Racing Genk gaan kijken en ze spelen echt heel goed.
    Sluit niet uit dat Brugge gaat winnen, maar Genk scoort erg makkelijk, en laat nou net Brugge problemen hebben in de defensie.

14. Steel Dogg

Steel Dogg Registered User

Leuk Bevonden:
    0
    Club Brugge - KRC Genk 2
    Sevilla - Deportivo - 1
    Villareal - Espanyol - 1
    Totale Notering: 7,61

Doen of niet? Ik heb echt weinig tijd dus een snelle reactie = gewenst :lol:

15. Daz

Daz

Leuk Bevonden:
    2.258
    Ik zeg; doen.

16. Siemenn

Siemenn pee es vee

Leuk Bevonden:
    444
    Ik zeg doen! ;)

17. Ralluff

Ralluff Vedette

Leuk Bevonden:
    13
    Jij zegt overal 'doen' op. 8)

Espanyol zie ik nog wel een goed resultaat halen bij Villareal, Brugge - Genk kan beide kanten op, al neig ik toch wel naar Genk.

18. mikecitybike

mikecitybike Future Donut

Leuk Bevonden:
    0
    ik verbaas me hoeveel bets met een hele lage quote gewoon keihard fout gaan 8)
    mag blij zijn als ik aan het einde van de avond nog 20 euro van m'n 40 heb :lol:
    sommige teams doen echt raar de eerste wedstrijden van het seizoen

19. Siemenn

Siemenn pee es vee

Leuk Bevonden:
    444
    Op het moment zijn de tussenstanden: 1-1 (70'), 21:00, 1-0 (28').

Als er één fout is, ben je al genaaid he? Dat is wel zuur, word nog spannend. :+

20. Mtthz

Mtthz XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    38
    Tien minuten voor tijd 2-1 voor Club Brugge en rood voor Genk. Nog vijf minuten, komaan_O_

Köln is al binnen, nu de rest nog:D

EDIT/

NEE!! 2-2!

Stelletje beunhazen uit Brugge:mad:

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina