Ik zit echt met spanning te wachten op deze game. Al die goede verhalen van de verschillende recensisten en dan nog eens het feit dat ik F1 fan door en door ben, dan zijn twee weken nog lang.
Ben echt benieuwd naar de career mogelijkheden: gaan coureurs van team naar team? komen er "jonge honden" vanuit de GP2 bij en vertrekken de "oude rotten" of de niet goed presterende coureurs? Is het zo dat je pas na 7 seizoen het hoogst haalbare haalt? Of kun je, als je na 1 jaar je teammaat elke keer het snot voor ogen rijden ook direct naar een team als mercedes en een jaar later naar zeg redbull of Mclaren?
Dit vind ik wel belangrijke aspecten van een goede career mode. (1) 7 seizoenen lang altijd dezelfde coureurs in dezelfde teams tegen hebt. (2) Het voor je progressie niet uitmaakt of je je teammaat elke kwalificatie inmaakt of dat je over het seizoen net wat vaker sneller bent geweest. Deze zaken doen toch afbreuk aan een career mode in mijn opinie. Maar goed het zal toch een geweldige game worden
Hoe lang heeft codemasters de F1 licentie nu? Want ik zat zo even terug te denken aan F1 challenge waarbij je volgens mij 4 seizoenen hebt welke je in de careermode doorloopt. En 2009 hebben ze alle wagens al helemaal gemodeleerd dus dat seizoen zouden ze er direct in kunnen doen. Nu nog 2007 en/ of 2008!!
Laatst bewerkt: 11 sep 2010