1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Formule 1 2010 [Deel 2]

Discussie in 'Algemeen' gestart door SHiZ NL, 18 aug 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Zeepsop

    Zeepsop BRO BEANS

    Berichten:
    2.636
    Leuk Bevonden:
    631
    Bono? :+
     
  2. kes

    kes kes

    Berichten:
    456
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik zit echt met spanning te wachten op deze game. Al die goede verhalen van de verschillende recensisten en dan nog eens het feit dat ik F1 fan door en door ben, dan zijn twee weken nog lang.

    Ben echt benieuwd naar de career mogelijkheden: gaan coureurs van team naar team? komen er "jonge honden" vanuit de GP2 bij en vertrekken de "oude rotten" of de niet goed presterende coureurs? Is het zo dat je pas na 7 seizoen het hoogst haalbare haalt? Of kun je, als je na 1 jaar je teammaat elke keer het snot voor ogen rijden ook direct naar een team als mercedes en een jaar later naar zeg redbull of Mclaren?

    Dit vind ik wel belangrijke aspecten van een goede career mode. (1) 7 seizoenen lang altijd dezelfde coureurs in dezelfde teams tegen hebt. (2) Het voor je progressie niet uitmaakt of je je teammaat elke kwalificatie inmaakt of dat je over het seizoen net wat vaker sneller bent geweest. Deze zaken doen toch afbreuk aan een career mode in mijn opinie. Maar goed het zal toch een geweldige game worden

    Hoe lang heeft codemasters de F1 licentie nu? Want ik zat zo even terug te denken aan F1 challenge waarbij je volgens mij 4 seizoenen hebt welke je in de careermode doorloopt. En 2009 hebben ze alle wagens al helemaal gemodeleerd dus dat seizoen zouden ze er direct in kunnen doen. Nu nog 2007 en/ of 2008!!
     
    Laatst bewerkt: 11 sep 2010
  3. Rivanov

    Rivanov Apple Fanboy

    Berichten:
    16.906
    Leuk Bevonden:
    559
    Er zullen geen GP2 coureurs bij komen. Daar is nooit over gesproken en die licentie zullen ze niet hebben.
     
  4. Tim

    Tim Active Member

    Berichten:
    7.743
    Leuk Bevonden:
    1.942
    Denk ook niet dat de FIA (en de teams ) het toelaten dat bijvorbeeld Hamilton in een Red Bull gaat rijden
     
  5. strapping young lad

    strapping young lad Active Member

    Berichten:
    2.668
    Leuk Bevonden:
    0
  6. Edjuuuuuh

    Edjuuuuuh -

    Berichten:
    2.119
    Leuk Bevonden:
    61
    ik wist niet eens dat je interviews en persconferentie ook nog moest doen :eek:
    en ik vond het al een topper. Tering dit word echt de mooiste race game EVER!!!
     
  7. JeePee

    JeePee Guest

    Ben een beetje aan het twijfelen.
    Dit spel of WRC 2010? Allebei heb ik geen trek in.

    Weet iemand hoe online een beetje in elkaar steekt? Als je namelijk je snelste tijden kan rijden met behulp van muren, gras en uitloopstroken dan hoef ik deze niet te hebben. Ik wil wel op de normale manier meedoen in de ranglijsten...
     
  8. Edjuuuuuh

    Edjuuuuuh -

    Berichten:
    2.119
    Leuk Bevonden:
    61
    Lolz tuurlijk kan dat niet man dan krijg je een panalty :+
     
  9. Hybrid

    Hybrid Well-Known Member

    Berichten:
    33.413
    Leuk Bevonden:
    5.824
    Yup. Greco mijn teamgenoot zag ik ook al staan.
    Marques 3x FSR World Champion staat er ook weer tussen. :)
     
  10. Edjuuuuuh

    Edjuuuuuh -

    Berichten:
    2.119
    Leuk Bevonden:
    61
    Wie zou de pole pakken vandaag ?:eek:
    ik denk VetvetVettel wie anders *)
    nou moet die alleen nog tijdens de race wat beter presteren en het is een eeuwige kampioen _O_
     
  11. Martijn NL

    Martijn NL Active Member

    Berichten:
    1.814
    Leuk Bevonden:
    0
  12. Martijn NL

    Martijn NL Active Member

    Berichten:
    1.814
    Leuk Bevonden:
    0
    Kwalitatief gezien zou ik voor f1 gaan , wrc is nog maar afwachten hoe goed dit word en f1 lijkt er wel op dat het erg goed zal zijn.

    Via de muren rijden etc ala pgr zal er wel niet bij zijn , ook het gras zal voldoende afremmen of straffen.
    Als ze het zoals grid gaan maken online , waar ik wel vanuit ga dan kun je waarschijnlijk ook kiezen hoe je wil spelen.
    Dus met driving aids,schade en penalty's.

    Je kan dan dus gewoon zoeken op penalty's aan waardoor je alleen die lobby's tezien krijgt.
     
  13. Rivanov

    Rivanov Apple Fanboy

    Berichten:
    16.906
    Leuk Bevonden:
    559
    Volgens mij wordt WRC lang niet zo goed als F1.
     
  14. JeePee

    JeePee Guest

    Gaat me meer om het time-trailen. Maar ik heb al filmpjes gezien in Monza waar ze vol de 2de chicane afsneden en waar er niks aan 'ongeldige' tijd volgde ofzo. Hoop dan maar dat dit er later alsnog in gestopt is.

    Omdat?
    Het gaat mij puur om gameplay en geluid en daar vind ik F12010 nou niet echt heer en meester in. Leuk dat er persconferenties e.d. inzitten, maar als ik iets kan missen is het dat wel...
     
  15. Rivanov

    Rivanov Apple Fanboy

    Berichten:
    16.906
    Leuk Bevonden:
    559
    Ik heb het volste vertrouwen in de gameplay van F1 2010.. Wordt nog afwachten maar kan niet wachten!
     
  16. Martijn NL

    Martijn NL Active Member

    Berichten:
    1.814
    Leuk Bevonden:
    0
    Gewoon nog ff wachten dan zal het wel duidelijk worden.

    Het lijkt me onwaarschijnlijk dat je kan afsnijden en toch je tijd houd.
     
  17. Rivanov

    Rivanov Apple Fanboy

    Berichten:
    16.906
    Leuk Bevonden:
    559
    Ze hameren echt op het simulatie gedeelte dus ben daar niet bang voor.
     
  18. Trajanus

    Trajanus Active Member

    Berichten:
    191
    Leuk Bevonden:
    0
    Tuurlijk niet, gewoon warning en bij het negeren van een warning straftijd, zo simpel is dat ;)
     
  19. JeePee

    JeePee Guest

    Maar nou weet ik nog steeds niet waarom het WRC spel lang niet zo goed wordt als deze? Onderbouw het, of zeg niks.

    En waar haal je dat vertrouwen vandaan? De laatste racegames van Codemasters waren dramatisch qua handling en in alle filmpjes die ik van F1 2010 heb gezien had alleen de laatste (vandaag gepost door strapping young lad) een overstuur momentje (op 4:40). Ik weet niet of je vandaag de quali gekeken hebt en gezien hebt hoe vaak men moet corrigeren, maar dat ze echt 'hameren op het simulatie gedeelte' is meer praat dan daad als je het mij vraagt.
     
  20. Hybrid

    Hybrid Well-Known Member

    Berichten:
    33.413
    Leuk Bevonden:
    5.824
    Simulatie is niet alleen of je overstuur hebt etc.
    Heeft ook te maken hoe de tyre wear is van de bepaalde banden, hoeveel is light fuel sneller hoeveel setup mogelijkheden er zijn dat maakt een simulatie. Daarin denk ik niet dat het een full simulatie wordt. Maar denk wel de meest simulatie achtige race game op de console. :)
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina