Ik ben een PES speler van het eerste uur. Speel de game al sinds de SNES tijd heb alle Winning Eleven delen gespeeld en noem maar op en ik moet zeggen dat het PES 2011 een heerlijke game is geworden. Ik krijg maar niet genoeg van die demo en voor het eerst in jaren heb ik echt het idee dat ik na maanden nog steeds nieuwe dingen zal ontdekken.
Ik probeer nu het verdedigen onder de knie te krijgen, in het begin maakte ik achterlijk veel overtredingen, omdat ik gewoon X (A op de xbox) ingedrukt hield. Nu de juiste timing gaat het wat beter, de volgende stap wordt snelle aanvallen leren opzetten.
In het verleden speelde ik altijd op de counter en in elk PES deel, ben ik binnen mijn vrienden groep degene met het minste balbezit en de meeste goals.Tot nu toe speelt de demo zich meer af op het middenveld en kan ik zo nu en dan een goede aanval opzetten, maar mijn finishing stelt nog niet veel voor. Desondanks heb ik veel plezier aan de demo.
Zie ook deze aanval, ik speelde met Bayern tegen de CPU (barca) op Top Player. Wat gelijk opvalt is dat Müller de bal tot tweemaal toe netjes langs zich heen laat gaan en verder gaat met zijn 'run' om vervolgens de beslissende pass te geven. In 1 van de oudere PES delen had dit nooit gekund en had Müller de bal allang opgeeist en zo een mooi aanval verpest.
Anways sorry voor de wat mindere kwaliteit, heb het snel opgenomen met mijn mobieltje en de game is niet zo snel als dit filmpje wellicht doet vermoeden. Ik kan niet wachten op de xbox demo, ben benieuwd of hij onderdoet voor de ps3 versie.
http://www.youtube.com/watch?v=xvtQp3cXDH0Klik om te vergroten...