1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Pro Evolution Soccer 2011 [Deel 3]

Discussie in 'Algemeen' gestart door Tyrant, 8 sep 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Rivanov

    Rivanov Apple Fanboy

    Berichten:
    16.906
    Leuk Bevonden:
    559
    Nee. Helaas vergeten. :+
     
  2. Soulja

    Soulja Active Member

    Berichten:
    430
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik ben een PES speler van het eerste uur. Speel de game al sinds de SNES tijd heb alle Winning Eleven delen gespeeld en noem maar op en ik moet zeggen dat het PES 2011 een heerlijke game is geworden. Ik krijg maar niet genoeg van die demo en voor het eerst in jaren heb ik echt het idee dat ik na maanden nog steeds nieuwe dingen zal ontdekken.

    Ik probeer nu het verdedigen onder de knie te krijgen, in het begin maakte ik achterlijk veel overtredingen, omdat ik gewoon X (A op de xbox) ingedrukt hield. Nu de juiste timing gaat het wat beter, de volgende stap wordt snelle aanvallen leren opzetten.

    In het verleden speelde ik altijd op de counter en in elk PES deel, ben ik binnen mijn vrienden groep degene met het minste balbezit en de meeste goals.Tot nu toe speelt de demo zich meer af op het middenveld en kan ik zo nu en dan een goede aanval opzetten, maar mijn finishing stelt nog niet veel voor. Desondanks heb ik veel plezier aan de demo.

    Zie ook deze aanval, ik speelde met Bayern tegen de CPU (barca) op Top Player. Wat gelijk opvalt is dat Müller de bal tot tweemaal toe netjes langs zich heen laat gaan en verder gaat met zijn 'run' om vervolgens de beslissende pass te geven. In 1 van de oudere PES delen had dit nooit gekund en had Müller de bal allang opgeeist en zo een mooi aanval verpest.

    Anways sorry voor de wat mindere kwaliteit, heb het snel opgenomen met mijn mobieltje en de game is niet zo snel als dit filmpje wellicht doet vermoeden. Ik kan niet wachten op de xbox demo, ben benieuwd of hij onderdoet voor de ps3 versie.
    http://www.youtube.com/watch?v=xvtQp3cXDH0
     
  3. Reuj

    Reuj Awake

    Berichten:
    1.664
    Leuk Bevonden:
    0
  4. Soulja

    Soulja Active Member

    Berichten:
    430
    Leuk Bevonden:
    0
    Thanks man, lukte me niet. Hoe werkt dat als ik op Youtube klik, hier in dit post scherm en dan mn link plak krijg ik een witvlak. Anyways bedankt!
     
  5. HanTerp

    HanTerp Active Member

    Berichten:
    5.214
    Leuk Bevonden:
    114
    Soulja, inderdaad, het leek wat snel, maar dat is bekend van Youtube filmpjes, waar ze de nodige frames wegsnijden.
    Het ziet er wel goed uit en je kan zien dat je een goede speler bent, maar ik hoop niet dat je de passing altijd zo perfect kan spelen, want dan krijgen we het ping-pong effect weer terug van vorige delen... :F:
     
  6. Soulja

    Soulja Active Member

    Berichten:
    430
    Leuk Bevonden:
    0
    Haha nee man dat is zeker niet het geval, dit is echt toevallig die ene aanval die precies zo gaat als ik het in mijn hoofd had. De rest van de tijd kan ik nog steeds niet doen wat ik wil. Daarom was ik zo blij dat ik met een scherpe perfect uitgevoerde counter het grote Barca zo kon wegspelen. Maar ik kan je verzekeren dat het ping pong passen er echt niet in zit. het vergt heel wat skill om je passing onder controle te krijgen in dit deel aangezien het niet meer 'op rails' is.
     
  7. OscarJ

    OscarJ Hip-Hop.

    Berichten:
    2.563
    Leuk Bevonden:
    0
    De code na ''v='' moet je in de Youtube tags zetten
     
  8. HanTerp

    HanTerp Active Member

    Berichten:
    5.214
    Leuk Bevonden:
    114
    Ik speel de demo zelf ook, en bij mij ging het inderdaad niet zo soepeltjes, maar na het zien van het filmpje, ging ik me toch echt even afvragen hoe dat bij jou dan ging :)
     
  9. Rivanov

    Rivanov Apple Fanboy

    Berichten:
    16.906
    Leuk Bevonden:
    559
    Zo hoort het te gaan! :cool:
     
  10. Danny-DH

    Danny-DH Active Member

    Berichten:
    2.987
    Leuk Bevonden:
    26
    Hoort niet in dit topic maar aangezien hier iedereen pes2011 demo speelt heb ik pes6 onder het stof vandaan gehaald. Zijn er gewoon nog mensen online ook :D. 1e potje 2-1 van brasilia gewonnen. Lekker hoor.
     
  11. appie21

    appie21 Active Member

    Berichten:
    3.899
    Leuk Bevonden:
    22
    Toch even psn+ gekocht voor 14 euro .. wat kan ik er verder nog mee? ach laat maar ik ga eert pes spelen!
     
  12. Jows

    Jows Active Member XBW.nl VIP

    Berichten:
    2.875
    Leuk Bevonden:
    111
    1 woord: "GEYL" :D
     
  13. Cyrax

    Cyrax Weldoener van beroep

    Berichten:
    6.104
    Leuk Bevonden:
    903
  14. Tyrant

    Tyrant Well-Known Member

    Berichten:
    12.012
    Leuk Bevonden:
    9.581
    Hele nette aanval Souja! Ziet er erg vlekkeloos uit, geniaal moet dat voelen als inderdaad gebeurd wat jij wilt :D.

    Cyrax, ook een hele lekkere goal :p.
    Werkt dat linken van de feints een beetje? En is het niet té makkelijk? Daar ben ik weer bang voor...
     
  15. appie21

    appie21 Active Member

    Berichten:
    3.899
    Leuk Bevonden:
    22
    Nou ik heb de demo!

    Grafisch is het verbeterd. mooiere animaties zeker bij overtredingen. Mede daardoor moet je echt beter je best doen om de bal goed aftepakken.
    Ook de animaties in tussen scenes zijn mooier.. spelers reageren nog beter op wat op het veld gebeurt! (mond animaties)

    Gameplay het is veranderd dus wennen.. al hoewel ik nog niet echt kan bepalen waar ik een poppetje naar toe wil sturen na bijvoorbeeld een voorzet.. (ik kan de speler dan niet besturen die moet koppen..) oke misschien heb je daar linker button of trigger voor nodig maar dat lukt mij niet met een ps3 controller... wel is het gevoel aan wezig dat ik voetbal en niet de computer.. ik zat dan ook op het puntje van mijn stoel toen ik de 1 - 0 binnen schoot.. (na lang oefenen)

    Ik vind het een verbetering en heb dus ook al wel zin om met de eredivisie te beginnen... en ik wacht natuurlijk de concu.. ehh de andere footie af.. maar geef die weinig kans!

    Al met al nu al die 14 euro waard :+

    EDIT:

    De keepers zijn ook zeker verbeterd.. ik heb nog niets vreemds gezien. ze zijn echt bij het spel betrokken!
     
    Laatst bewerkt: 11 sep 2010
  16. Rivanov

    Rivanov Apple Fanboy

    Berichten:
    16.906
    Leuk Bevonden:
    559
  17. OscarJ

    OscarJ Hip-Hop.

    Berichten:
    2.563
    Leuk Bevonden:
    0
  18. djoggoman14

    djoggoman14 Active Member

    Berichten:
    202
    Leuk Bevonden:
    0
  19. Siemenn

    Siemenn pee es vee

    Berichten:
    7.883
    Leuk Bevonden:
    444
    Prachtige aanval! :D
     
  20. Bertje sim

    Bertje sim Active Member

    Berichten:
    939
    Leuk Bevonden:
    0
    FANTASTISCH Soulja!!!!!


    Kijk, dit maakt pes zo vet, dit is voetbal, dit is zoals ik tracht te spelen. En zo te zien wordt deze pes echt helemaal te gek!!!
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina