[XOne] Forza Motorsport 3 [Deel 7]

Discussie in 'Games' gestart door Chorus, 30 jun 2010.

  1. Erwin van..

    Erwin van.. PSN: F1anatic

    Berichten:
    937
    Leuk Bevonden:
    6
    Aachja je hebt hem! ik nog niet blehh.
     
  2. svenn15

    svenn15 Active Member

    Berichten:
    3.154
    Leuk Bevonden:
    0
    ik heb hem met vallen en opstaan gehaald,tijdje gespeeld en dan weer tijd laten liggen.
     
  3. Kimi NL

    Kimi NL It's the first page of the second chapter!

    Berichten:
    2.144
    Leuk Bevonden:
    3.360
    Dude... als je beetje terug leest dan zie je dat ik herhaaldelijk zeg dat puntendriften totaal anders driften is dan driften volgens de FMDA regels...

    bij puntendriften zie je alleen maar R3 auto's die pk's genoeg hebben voor de buitenkant driften etc.. ik drift geregeld met paar lui in een private lobby om te twinnen etc.. ben totaal niet bezeten door die scores..

    Graag join ik jouw of jij mij een keer voor serieuze twinactie op een baan naar jouw keuze... jij kent mijn "skills" alleen nog maar van FM2, daar drifte ik met controller waar ik in zoog vergeleken met nu.. dus kom maar op...
     
  4. SjoerdV NL

    SjoerdV NL Hardcore Poster?

    Berichten:
    2.135
    Leuk Bevonden:
    2
  5. Vigil

    Vigil Active Member

    Berichten:
    2.080
    Leuk Bevonden:
    18
    Iemand die online lekker wel racen? Just for fun sprintje over de ring met een leuk auto'tje (liefst niet getuned, de wat tragere klasses :))
     
  6. Bidle

    Bidle Bidle

    Berichten:
    3.686
    Leuk Bevonden:
    355
    Vigil, kan voorlopig helaas niet, maar zoek al wel een tijdje iemand die ook met een, met iets mindere, auto wil scheuren op de ring... dus als je me wil toevoegen!! Bidle is mijn gamertag.

    Voorlopig niet online, want mijn xbox voor de derde keer naar de ..... en krijg over een paar dagen een nieuwe.
     
  7. Exionche

    Exionche Active Member

    Berichten:
    2.125
    Leuk Bevonden:
    107
    @Kimi
    Hee ik ben net aangemeld maar bekeek het forum al vaak maar nu lees ik de laatste tijd niet zo veel meer over je drift tut.
    Ben je er nog wel mee bezig? want ik heb dringend behoefte aan een beetje goede drift en tune tutorial want ik snap er niet veel van.

    Succes iig!
     
  8. jbbos

    jbbos Forza 3 speler

    Berichten:
    51
    Leuk Bevonden:
    0
    Driften kan ik nu wel een beetje RWD ben met AWD gestopt, Alleen ik weet niks van een goede tune setup te maken :mad:
     
  9. Exionche

    Exionche Active Member

    Berichten:
    2.125
    Leuk Bevonden:
    107
    Nee dat probleem heb ik ook een beetj. en moet waarschijnlijk het basis driften op forza zelf ook nog iets beter kunnen maar met een goede tuning lijkt me het allemaal iets makkelijker daarom hoop ik dat kimi nog verder gaat of dat iemand misschien een leuke tut heeft!
     
  10. Bidle

    Bidle Bidle

    Berichten:
    3.686
    Leuk Bevonden:
    355
    Ik moet enkel nog 2 achievements, alles op goud rijden... pffff. dat gaat nog wel even duren en dan die achterlijke drift met tig punten. Krijg het maar niet voor elkaar.

    Iemand nog tips of tutorial gevonden... zoals hierboven ook gevraagd wordt?
     
    Laatst bewerkt: 6 sep 2010
  11. Exionche

    Exionche Active Member

    Berichten:
    2.125
    Leuk Bevonden:
    107
    Spelen er hier nog veel mensen actief? misschien kunnen wat mensen hier een paar pics van hun auto laten zien ik upload morgen wel n paar pics.
     
  12. Flavourlicious

    Flavourlicious Game Developer Moderator Redacteur

    Berichten:
    8.014
    Leuk Bevonden:
    1.409
  13. Kimi NL

    Kimi NL It's the first page of the second chapter!

    Berichten:
    2.144
    Leuk Bevonden:
    3.360
    ben niet meer bezig geweest met de tutorail. vooral omdat ik nu op kamers zit en de xbox niet meeneem(lijkt me beter:p)

    ik wil er nog wel een keer mee verder maar dan moet het wel allemaal meezitten. zit namelijk met het probleem dat ik te chaotisch schrijf.. het moeten hoofdstukken worden maar iedere keer val ik terug op bepaalde dingen.. en dat is is niet handig..
     
  14. Exionche

    Exionche Active Member

    Berichten:
    2.125
    Leuk Bevonden:
    107
    @flavourlicious
    ja ik had die topics al gezien maar ze zagen er een beetje te dood uit, maar dan post ik daar wel morgen

    @kimi wat heb je nunog dan. Misschien kan je wat je hebt ff netjes maken en dan al poste. Dan heb ik iig een begin.
    Maar je moet het natuurlijk zelf kijken als jij geen zin/tijd hebt moet je t gewoon niet doen;)
     
  15. Bidle

    Bidle Bidle

    Berichten:
    3.686
    Leuk Bevonden:
    355
    Belachelijk, studeren kun je je hele leven lang!! :+Doe ik ook nog steeds. 8)

    Geef je groot gelijk hoor. :)
     
  16. R4Z3R

    R4Z3R Active Member

    Berichten:
    241
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb een probleem met mijn auto 'pimpen'.
    Ik wil nu op mijn rear-bumper van mijn Alfa Mito een sticker plakken, maar die komt hele tijd in spiegelbeeld te staan. Hoe kan ik dit oplossen?
     
  17. Exionche

    Exionche Active Member

    Berichten:
    2.125
    Leuk Bevonden:
    107

    Mhh ik weet niet precies hoe je t bedoelt maar kan je de size niet in de min zetten? Is het een layergroup?

    /Edit: al gelukt?
     
    Laatst bewerkt: 9 sep 2010
  18. Surreallistic

    Surreallistic Forza!

    Berichten:
    2.096
    Leuk Bevonden:
    378
    Effe back to basic; ik wil alsnog de 1e dvd installeren op de Xdoos. Gaat zeker vanuit het menu van de xdoos zelf?? :eek: |:-
     
  19. Zeepsop

    Zeepsop BRO BEANS

    Berichten:
    2.636
    Leuk Bevonden:
    631
    De 2e werd toch automatisch geïnstalleerd? De 1e kun je dan installeren door in het menu, bij de game op (Y) te drukken (game options) en dan kun je het installeren op je HDD.

    Installatie uitleg!
     
    Laatst bewerkt: 11 sep 2010
  20. R4Z3R

    R4Z3R Active Member

    Berichten:
    241
    Leuk Bevonden:
    0
    Nee, helaas. =(
     

Deel Deze Pagina