Dude... als je beetje terug leest dan zie je dat ik herhaaldelijk zeg dat puntendriften totaal anders driften is dan driften volgens de FMDA regels... bij puntendriften zie je alleen maar R3 auto's die pk's genoeg hebben voor de buitenkant driften etc.. ik drift geregeld met paar lui in een private lobby om te twinnen etc.. ben totaal niet bezeten door die scores.. Graag join ik jouw of jij mij een keer voor serieuze twinactie op een baan naar jouw keuze... jij kent mijn "skills" alleen nog maar van FM2, daar drifte ik met controller waar ik in zoog vergeleken met nu.. dus kom maar op...
Iemand die online lekker wel racen? Just for fun sprintje over de ring met een leuk auto'tje (liefst niet getuned, de wat tragere klasses )
Vigil, kan voorlopig helaas niet, maar zoek al wel een tijdje iemand die ook met een, met iets mindere, auto wil scheuren op de ring... dus als je me wil toevoegen!! Bidle is mijn gamertag. Voorlopig niet online, want mijn xbox voor de derde keer naar de ..... en krijg over een paar dagen een nieuwe.
@Kimi Hee ik ben net aangemeld maar bekeek het forum al vaak maar nu lees ik de laatste tijd niet zo veel meer over je drift tut. Ben je er nog wel mee bezig? want ik heb dringend behoefte aan een beetje goede drift en tune tutorial want ik snap er niet veel van. Succes iig!
Driften kan ik nu wel een beetje RWD ben met AWD gestopt, Alleen ik weet niks van een goede tune setup te maken
Nee dat probleem heb ik ook een beetj. en moet waarschijnlijk het basis driften op forza zelf ook nog iets beter kunnen maar met een goede tuning lijkt me het allemaal iets makkelijker daarom hoop ik dat kimi nog verder gaat of dat iemand misschien een leuke tut heeft!
Ik moet enkel nog 2 achievements, alles op goud rijden... pffff. dat gaat nog wel even duren en dan die achterlijke drift met tig punten. Krijg het maar niet voor elkaar. Iemand nog tips of tutorial gevonden... zoals hierboven ook gevraagd wordt?
Spelen er hier nog veel mensen actief? misschien kunnen wat mensen hier een paar pics van hun auto laten zien ik upload morgen wel n paar pics.
Forums die daar voor zijn bedoeld: Photomode & Moviemode Show your ride! Kan wel weer eens wat vernieuwing gebruiken, want er is al een tijd niet gepost!
ben niet meer bezig geweest met de tutorail. vooral omdat ik nu op kamers zit en de xbox niet meeneem(lijkt me beter) ik wil er nog wel een keer mee verder maar dan moet het wel allemaal meezitten. zit namelijk met het probleem dat ik te chaotisch schrijf.. het moeten hoofdstukken worden maar iedere keer val ik terug op bepaalde dingen.. en dat is is niet handig..
@flavourlicious ja ik had die topics al gezien maar ze zagen er een beetje te dood uit, maar dan post ik daar wel morgen @kimi wat heb je nunog dan. Misschien kan je wat je hebt ff netjes maken en dan al poste. Dan heb ik iig een begin. Maar je moet het natuurlijk zelf kijken als jij geen zin/tijd hebt moet je t gewoon niet doen
Ik heb een probleem met mijn auto 'pimpen'. Ik wil nu op mijn rear-bumper van mijn Alfa Mito een sticker plakken, maar die komt hele tijd in spiegelbeeld te staan. Hoe kan ik dit oplossen?
Mhh ik weet niet precies hoe je t bedoelt maar kan je de size niet in de min zetten? Is het een layergroup? /Edit: al gelukt?
Effe back to basic; ik wil alsnog de 1e dvd installeren op de Xdoos. Gaat zeker vanuit het menu van de xdoos zelf??
De 2e werd toch automatisch geïnstalleerd? De 1e kun je dan installeren door in het menu, bij de game op te drukken (game options) en dan kun je het installeren op je HDD. Installatie uitleg!