De mobiele Telefoontjes thread [deel 5]

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door Rydan, 4 jun 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Jorrit010

Jorrit010 Ech wel!

Leuk Bevonden:
    1
    Oké, fijn om te horen. Mijn enige Apple-product tot nu toe is een iPod Nano, van een jaar of 2/3 oud, en die doet het nog steeds prima, ben er erg tevreden over. Ik ga trouwens voor een tweejarig abbo van 29,95 per maand, en 169 bijbetalen. De 16gb versie gaat het om.

2. [2k]

[2k] XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    207
    Ik ga voor 20 p/mnd en ca 239 bijbetalen (en aansluitkosten).
    Inet is dan minder, maar scheelt ook 10e per maand en merendeel zit ik toch op wifi (school/thuis/werk).

3. Melbuuln

Melbuuln Active Member XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    4
    Dat is het i-150 abonnement.
    Je hebt wel minder belminuten en sms'jes maar je hebt wel weer supersnel internet 2Mbps en natuurlijk geen datalimiet.

Mijn volgende abonnement wordt weer een i-150 want ik ben daar zeer tevreden over.

4. Jorrit010

Jorrit010 Ech wel!

Leuk Bevonden:
    1
    Precies. Vooral dat internet is belangrijk. Bellen/smsen doe ik toch niet gigantisch veel, en mocht ik buiten mijn bundel gaan, dan heb ik 60 smsjes/belminuten 'over' voor ik aan het maandbedrag van het volgende abonnement (i-300) kom.

5. Melbuuln

Leuk Bevonden:
    4
    Waarom voor MMS betalen als ik foto's gratis kan versturen via E-Mail :cool:
    Maak heel veel gebruik van Mail en Ping.

6. Azumi

Azumi *

Leuk Bevonden:
    25
    Jeeeeuj ik heb toenstraks mijn nieuwe telefoon binnen gekregen.
    HTC Wildfire.
    Enige nadeeltje was de mindere kwaliteit van het scherm, maar daar til ik iets minder zwaar aan omdat ik een Samsung D500 gewend ben.

Nu heb ik HTC Sync gedownload en geinstalleerd, maar op de een of andere manier kunnen mijn telefoon en het programmaatje geen verbinding krijgen ofzo.

HTC Sync zegt: Geen telefoon verbonden
    Mobiel zegt: Kan HTC Sync niet vinden

Heb de pc opnieuw opgestart en mobiel opnieuw opgestart maar ik krijg steeds dezelfde melding. Weet iemand hoe dit te verhelpen is?

Edit:
    Ik heb bij instellingen/Applicaties iets aangevinkt met USB probleemoplossing nog wat.
    Nu doet ie het wel ^^

Laatst bewerkt: 10 sep 2010
  7. Aftrek Gek

Aftrek Gek Bezem.

Leuk Bevonden:
    0
    Om even terug te komen op mijn Blackberry vraag.

Ik heb toch maar het abonnement van Hi genomen.
    Heb hem nu zelfs binnen, maar moet 10 dagen wachten want wou me nummer behouden.:9

Betaal nu 28,95 per maand voor 170 belminuten 340 smsjes en Blackberry eindeloos online.

8. Melbuuln

Leuk Bevonden:
    4
    Wilde zelf altijd graag een BB Storm hebben maar wilde voor het email niet afhankelijk zijn van RIM.
    Heb nu een iPhone en werk met 3 verschillende providers Ziggo , Gmail en MobileMe.

9. Nerrion

Nerrion yikes

Leuk Bevonden:
    177
    Als ik bij Studenten mobiel een abonnement afsluit voor de HTC Desire voor 20 euro in de maand, wanneer begin ik dan met die 20 euro te betalen? Zodra ik de telefoon binnen heb?

En wanneer heb ik hem dan waarschijnlijk binnen? Mijn huidige abbo loopt 12 oktober af, dus dan weet ik wanneer ik hem kan bestellen.

En er staat ook bij: 25 euro aansluitkosten. Wat houdt dit in? En is dit normaal?

10. Lenny-t

Lenny-t Melted Forest XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    79
    Als je zegt dat je nog een abo hebt tot 12 oktober, dan begint je nieuwe abonnement vanaf 12 oktober en betaal je ook pas vanaf 12 oktober, mits je dat kan aangeven op de site natuurlijk. Je telefoon kan je wel eerder krijgen en ook eerder gebruiken, maar dan moet je je huidige simkaart er wel in stoppen en niet de nieuwe ;).

25 euro aansluitkosten is eenmalige kosten, helaas is dat weer normaal tegenwoordig.

11. Matrix

Matrix Semi-Définie Positive XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    1.471
    Abonnement of los toestel? Ik ben zeer geneigd om dit toestel aan te schaffen, maar enkel de (zichtbaar) lage resolutie houdt me tegen.

12. Daz

Daz

Leuk Bevonden:
    2.258
    Ik wil een abonnement nemen, ben het prepaid een beetje beu. Nu lijkt me een Blackberry Bold 9700 wel een aardige telefoon, en kan ik o.a. dit abonnement kiezen: klik

Zoveel bel / sms ik nou ook weer niet, dus vind ik het wel een aardige prijs. Even een paar vraagjes:

1] Is het internet van T-Mobile een beetje goed? Ik hoor dat Vodafone het beste heeft van alle providers maar vast zit aan een data limiet.
    2] Is de OS van een BB een beetje snel? (vergelijking met Android & Mac OS)
    3] Zijn er veel applicaties te downloaden voor de Blackberry? En zitten er hier ook nuttige & gratis applicaties tussen?

Eventuele tips of opmerkingen zijn welkom. :)

13. Jorrit010

Jorrit010 Ech wel!

Leuk Bevonden:
    1
    Hmmmm, ben toch wel zwaar aan het twijfelen geraakt of ik wel een iphone zal nemen :+ Voor de helft heb ik een HTC Desire met internet en meer sms'jes.....twijfels twijfels :+

14. Ferron

Ferron Active Member

Leuk Bevonden:
    38
    100% voor abbo gaan als je de Wildfire kiest.
    Reden: - Toestel is met abbo (en internet) 277 totaal, en los is ie 242 euro.

15. Matrix

Leuk Bevonden:
    1.471
    Ik weet het. :+ Ik zit net als Daz nog op prepaid. Mijn belgedrag kan echt geen abonnement verantwoorden, maar een eenjarig abo met internet is dan inderdaad wel voordelig. Dan moet ik alleen nu overstappen met nummerberhoud en daarna weer terug. :+ Achja, voor een jaartje 3G mag dat wel.

16. [2k]

[2k] XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    207
    Dat heb ik ook een beetje. Beiden (iPhone 4 en Desire) voor ca 20 p/mnd te krijgen, 2 jarig, alleen moet je voor de iPhone bijbetalen (ca 220).

17. Jorrit010

Jorrit010 Ech wel!

Leuk Bevonden:
    1
    Inderdaad. Ik heb inmiddels m'n keuze denk ik gemaakt, het gaat de Desire waarschijnlijk worden. Voor 20 p/m ipv 30 p/m voor de iphone, met meer sms/minuten en geen bijbetalen.

18. Ferron

Ferron Active Member

Leuk Bevonden:
    38
    :+

Ik heb hem zelf ook, bel/sms ook niet zo heel veel.. tenminste.. dat verschillt heel erg. Heb hem zelf prepaid gekocht omdat ik dacht dat ik toch geen internet/abbo nodig had en m'n moeder dit makkelijker vond. (ze betaalde de helft) maar achteraf had ik beter voor een abbo kunnen gaan (en dan alleen al voor het internet :+)

19. Matrix

Leuk Bevonden:
    1.471
    Stoor jij je aan de lage resolutie? Ik schrok er erg van in de winkel, maar het is niet het einde van de wereld. Zijn er verder dingen die je niet bevallen?
    Ik wil hem ook meteen als vervanger van mijn mp3-speler nemen, omdat mijn Meizu slechts 8 gig heeft en die HTC 32GB geheugenkaartjes accepteert.

20. OscarJ

OscarJ Hip-Hop.

Leuk Bevonden:
    0
    Heb al bijna 2 jaar een Samsung Soul, maar gelukkig mag ik in november weer een nieuwe mobiel uitkiezen. Heb eigenlijk nog geen idee welke... Misschien een Galaxy S

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina