De Grote Voetbaldraad [Tussenstanden, Uitslagen, Discussie] [Deel 32]

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door Mtthz, 17 aug 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. AapVader

AapVader Ja toch?

Leuk Bevonden:
    4
    Wel een leuke middag gehad in het stadion maar wat een slechte pot van beide partijen. Feyenoord kon de bal nog wel lekker rond spelen maar zodra de bal naar voren ging was het drama. Bij NAC liep het voetbal nog wat minder, maar na een hoop prutsen was uiteindelijk 1 goed uitgespeelde mogelijkheid genoeg voor een doelpunt.

De 2-0 gooide nog wat extra zout in de wonden bij feyenoord en dat was voor de NAC supporters natuurlijk wel lekker, maar om eerlijk te zijn verdiende deze pot geen winnaar. Gelijkspel was op zijn plaats geweest ook al had feyenoord een klein veldoverwicht.

2. Dragonmaster

Dragonmaster Registered User

Leuk Bevonden:
    2
    Hou toch op, altijd over De Jong en zijn harde werken, dat betekent niet dat ie goed is. Hij staat op 10, maar ontbeert techniek, snelheid en inzicht voor die positie. Zoals David zegt; als ie niet scoort heb je er niks aan.

3. Daz

Daz

Leuk Bevonden:
    2.258
    Robbert Schilder, een echte Ajacied! \o/

4. fifaforthewin

fifaforthewin Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Haha! Altijd leuk hoe mensen reageren op prestaties van spelers. Vorig seizoen heeft hij er gewoon 10 ingelegd hoor. Ik heb hem dit seizoen ook een aantal goeie wedstrijden zien spelen, Hij heeft dit seizoen nog niet gescoord maar dat komt nog wel!.

Haal hem maar eens weg op die positie dan zul je zien dat ajax weer een heleboel goals tegen krijgt. Vorig seizoen hadden we niet voor niks zoweinig tegengoals. Dat lag echt niet aan onze verdediging want die is helemaal niet zo sterk, dat lag voornamelijk aan het middenveld wat defensief goed stond.

Verder scoort ajax al veel dus maak je maar niet druk.

hij mist overzicht? balletje van hem op sulejmani vergeten?! tegen kiev!

Heeft ons toch even CL opgelevert.

Het is echt zo typisch hoe mensen spelers beoordelen. Valt een speler iets minder op dan kan die er ineens niks meer van!

5. *NERAZZURRI*

*NERAZZURRI* Active Member

Leuk Bevonden:
    12
    Siem De Jong is ook gewoon niet echt een geweldige voetballer. Hij deed het vorig jaar goed omdat hij dicht tegen een spits aan kon spelen die met de rug naar het doel stond. Nu staat er een ander type spits en gedijt hij veel minder (tot nu toe). Ik ben ook voor een ander type (Lodeiro als ie fit is de kans geven, of Eriksen als ie wat meer vertrouwen heeft, en anders misschien zelfs Urby daar zodat Sulejmani op links kan).

Ben nooit fan geweest van Siem. Supertraag in alles en heeft een vrij beperkte techniek. Alleen hij werkt vrij hard ja, maar dat is niet je primaire taak als tien.

6. Danny-DH

Danny-DH Active Member

Leuk Bevonden:
    26
    Godver, onnodig punten verspeelt tegen de graafschap. Hadden vaker moeten scoren uit de counter want er lag zoveel ruimte. En dan krijg je de deksel op je neus in de laatste minuten, jammer hoor.

7. Cookie

Cookie #TaylorSwift XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    528
    Agger op de bank...

Reina net met een heerlijke redding trouwens. Voor de rest is het begin weer niet super.

8. Viktortje

Viktortje Rest in pieces!

Leuk Bevonden:
    11
    Real Zaragoza - Malaga staat na 30 minuten 0-4, auch..

9. Cookie

Leuk Bevonden:
    528
    Ik heb die gelijk weggeklikt bij Futbol, ik werd knetter van die deuntjes elke keer 8)

10. Viktortje

Viktortje Rest in pieces!

Leuk Bevonden:
    11
    0-5:+ heb naast deze wedstrijd nog Utrecht,Liverpool en Koln openstaan dus het valt wel mee

Quincy Owusu Abeyie heeft gescoord daar 8)

Laatst bewerkt: 12 sep 2010
  11. Siemenn

Siemenn pee es vee

Leuk Bevonden:
    444
    Maar dat doen ze hier naar elke club toe, naar PSV ook. Ach ja.

Gewoon de pagina onthouden van voor de wedstrijd begon en tijdens de wedstrijd niet meer kijken. Na de wedstrijd weer op XBW komen en gewoon 5/6 pagina's verder weer beginnen. :p

12. Cookie

Leuk Bevonden:
    528
    Liverpool speelt weer heerlijk (not), zonder Reina stonden ze nu al met 2-0 achter. Ook de scheids werkt niet mee, was net een duidelijke penal en een handsbal zag hij ook al niet.

13. Shin David

Shin David Ajax Amsterdam

Leuk Bevonden:
    0
    Zelf quote je die betreffende reacties(gister nog) dus blijkbaar lees je het wel gewoon.

14. Siemenn

Siemenn pee es vee

Leuk Bevonden:
    444
    Waar zei ik dan dat ik dit deed? Het was alleen een 'tip' om jullie te negeren.

15. Shin David

Shin David Ajax Amsterdam

Leuk Bevonden:
    0
    Oke.

Groningen - Utrecht nog steeds 0-0, Silberbauer mist maar weer een kans.

16. Jorrit010

Jorrit010 Ech wel!

Leuk Bevonden:
    1
    Nou, het was weer genieten in Breda. Feyenoord speelde achterin en op het middenveld niet slecht, best goed eigenlijk, maar zodra de voorhoede zijn werk moest gaan doen werd elke aanval verziekt. Echt, wat heb ik me kapot lopen ergeren aan Smolov en Schaken, die met zijn tweeën echt veel kansrijke aanvallen om zeep hebben geholpen. Uiteraard was het bij de 1-0 ook Schaken die zijn man liet lopen. Vind het daarom ook zwak van Been dat ie dat tweetal zo lang zijn gang heeft laten gaan. Had Smolov er al veel eerder uit moeten halen, en ook Schaken had nooit zolang zijn gang mogen gaan.

Pluspunt: Het uitvak was erg verbeterd. Nog steeds kan het niet tippen aan hoe het 2 jaar geleden was, maar het kon er mee door, zeker in vergelijking met vorig jaar.

17. Daz

Daz

Leuk Bevonden:
    2.258
    Ik snap nog steeds niet waarom Feyenoord Ruben Schaken heeft aangetrokken. Erg matige speler.

18. Aftrek Gek

Aftrek Gek Bezem.

Leuk Bevonden:
    0
    Top van je dat je dit schrijft!_O_
    Zit namelijk te twijfelen om naar Nac-Ajax te gaan.

Laatst bewerkt: 12 sep 2010
  19. Ralluff

Ralluff Vedette

Leuk Bevonden:
    13
    Nee Wielaert was een topper!:+

20. Daz

Daz

Leuk Bevonden:
    2.258
    Waarom gelijk Ajax erbij halen? En om antwoord te geven; nee dat was hij niet en dat weet iedereen. En zo lopen er nog wel meer rond. Maar met de beperkte middelen van Feyenoord en dan een speler als Schaken halen.. dat begrijp ik niet.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina