[Televisie] Comedy Central

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door Dusky Demon NL, 2 aug 2009.

1. Dusky Demon NL

Dusky Demon NL Daan

Leuk Bevonden:
    213
    Op maandag is er een dubbele psych.

2. Shin David

Shin David Ajax Amsterdam

Leuk Bevonden:
    0
    8 simple rules is er ook weer, heel jammer.

3. Zeepsop

Zeepsop BRO BEANS

Leuk Bevonden:
    631
    Vind ik juist wel weer grappig zo laat op de avond. Lekker in bed, beetje domme humor.

4. Reuj

Reuj Awake

Leuk Bevonden:
    0
    Puuuuuuu 8 simple rules is echt helemaal niks aan. Kijk nog liever 5 afleveringen van Becker achter elkaar dan 1 aflevering van 8 simple rules.

5. Nerrion

Nerrion yikes

Leuk Bevonden:
    177
    Vind ik ook ja... Ben opzich blij dat Scrubs weer terug is. Altijd leuke serie. En 30 Rock kan ook nog wel.

6. Dusky Demon NL

Dusky Demon NL Daan

Leuk Bevonden:
    213
    Zijn de afleveringen van Scrubs die nu uitgezonden worden op CC eigenlijk van het eerste seizoen dat nog niet uitgezonden is op comedy central?

7. Nerrion

Nerrion yikes

Leuk Bevonden:
    177
    Deze afleveringen zijn allemaal al een keertje geweest op Comdey Central, als je dat bedoelt :).

8. Dusky Demon NL

Dusky Demon NL Daan

Leuk Bevonden:
    213
    Straks weer Archer. :D

9. Nerrion

Nerrion yikes

Leuk Bevonden:
    177
    En daarna Californication :D.

The Cleveland Show vind ik trouwens wel aardig. Die theme song ook _O_.

10. Tyrant

Tyrant Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    9.615
    http://www.comedycentral.nl/shows/chuck/

_O_
    Een van de meest succesvolle series die op dit moment loopt, geweldig. Zit nu in S04 en kan iedereen deze serie van harte aanraden, een van mijn favorieten.

11. Flinter

Flinter Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Eeehm, niet bepaald succesvol :eek: Staat op het punt gecanceld te worden door slechte kijkcijfers.

12. Bassie

Bassie No lollygaggin'

Leuk Bevonden:
    33
    Was ooit succesvol. :9 Eerste seizoen. Maar de format wordt zoooo saai op een gegeven moment. Het is gewoon...Totally Spies. :+ Ik was bij seizoen 3 afgehaakt. Het is ook eigenlijk helemaal niet zo grappig. Niet echt een show voor Comedy Central.

Van mij mag Comedy Central wel How I Met Your Mother in het programma pleuren. :9 Steengoeie serie, en eindelijk weer eens wat grappigs om Comedy Central. Naja, ik denk dat als het kon, dat ze t al lang hadden gedaan.

13. Tim

Tim Active Member

Leuk Bevonden:
    1.944
    Ook niet :+ Na het eerste seizoen was het eigenlijk zo goed als zeker dat ze Chuck gingen cancellen ;) Neemt niet weg dat het gewoon een goede serie is die iedereen sowieso even moet checken

14. Nerrion

Nerrion yikes

Leuk Bevonden:
    177
    Sinds gister is er een boel verandert qua uiterlijk op Comedy Central.

Het icoontje die je tijdens een programma ziet is veranderd van blauw, naar doorzichtig met witte lijnen. Soms zie je hem niet eens meer. Als de reclame begint zie altijd even wat er aankomende week komt zeg maar, bijvoorbeeld Archer, zondag om 22:55. Die stem is veranderd, een ander man doet het nu. Ook is het hele programma uiterlijk veranderd in plaats van dat bord dat: stukgaat, lekt, alle letters door elkaar etc etc.

Ik vind het een vooruitgang! :)

15. Tyrant

Tyrant Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    9.615
    Ach, vanaf S04 is Chuck helemaal back, en toch redelijk populair ivm S03.
    Ik vind het echt een top Serie.

Als je dit vergelijkt met Spy Kids mis je waarschijnlijk alle verwijzingen die in de serie verstopt zitten.

16. Dusky Demon NL

Dusky Demon NL Daan

Leuk Bevonden:
    213
    Ik ben echt helemaal klaar met Comedy Central. Het is gewoon nu een en al kut op die zender. Of kutseries of herhaling of állebei! Ik snap echt niet hoe ze denken ermee weg te komen om gewoon maar alle series tot in den treure te herhalen. That 70's show moet nu al wel voor de 13e keer herhaald worden ofzo. Vorig jaar was het echt standaard elke avond comedy central avond voor mij, maar nu echt nóóit meer.

17. Dyonko

Dyonko Duke

Leuk Bevonden:
    6.168
    Inderdaad, CC is echt hopeloos afgedwaald. De nieuwe series die er komen zijn ook allemaal kut en voegen niks toe.

18. Nukem 007

Nukem 007 Tots units fem força

Leuk Bevonden:
    453
    De enige serie die ze echt moeten schrappen is 3rd Rock from the Sun, verder kijk ik eigenlijk alles wel. Alleen snap ik nu echt niks meer van de tijden, dan zenden ze ineens een hele avond Psych uit en dan komt er weer eens Scrubs gevolgd door 30 Rock. 8)

19. Nerrion

Nerrion yikes

Leuk Bevonden:
    177
    3rd Rock from the Sun hou ik ook niet zo van.

Het is vaak:

Simpsons - Scrubs 2x - 30 Rock 2x - My Name is Earl

Of:

Simpsons - Scrubs 2x - Psych 2x - My Name is Earl

Dan ga ik vaak wat anders kijken :).

Zondag is ook leuk!

Simpsons - The Cleveland Show (vind ik echt super leuk!) - Futurama - Archer (?) - Californication 2x.

20. ArtificialFaith

ArtificialFaith Active Member XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    1.540
    Archer is maaaaaaaaaaaaaster

Deel Deze Pagina