Moeilijk hé, inhoudelijk ingaan op iemands reactie.
Fijn voor je dat je jezelf zo hoog inschat, maar je hoeft me niet zo te beledigen. Je gaat niet inhoudelijk in op wat ik zeg, discussiëren vind je zelf blijkbaar een beetje lastig. Anders was je wel inhoudelijk ingegaan op mijn reactie in plaats van zo verschrikkelijk denigrerend te reageren. Ik concludeer uit deze reactie dat je geen argumenten kunt weerleggen om mij te overtuigen dat je gelijk hebt. Het is vrij simpel om een discussie van je te winnen, ik hoef er zelf weinig voor te doen in elk geval.
Je vindt het nogal van belang om mij te wijzen op de Nederlandse taal. Dan is het handig als je zelf geen fouten maakt, zie mijn correcties op jouw reactie. Ik ben absoluut niet foutloos in mijn taalgebruik op een forum, maar ik heb niet de intentie om anderen op het gebruik van de Nederlandse taal te wijzen. Ik bedoel, wie ben ik om een ander op een forum daarop te gaan wijzen?
Nu snel weer ontopic over Fifa, ik ben wel klaar met je.
@GoDz ViSioN:
Ik wil graag praten over Fifa, maar ik hoef me niet te laten beledigen. Daarom heb ik toch even gereageerd op zijn reactie.
Klik om te vergroten...