1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Fifa 11 [Deel 2]

Discussie in 'Algemeen' gestart door Ralluff, 9 sep 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Achillias

    Achillias Guest

    Jij moet eens beter gaan leren lezen, zoals ik al zei, sommigen personen hier op dit forum die actief zijn in het pro evolution soccer topic hebben een vorm van ''fanboy'' achtige trekken. Dit lijdt tot ''troll'' achtige reacties die zij vervolgens hierin dit topic uiten, door voornamelijk negatief te reageren zonder dit te weerleggen met inhoudelijk rakende argumenten.

    Idem in het andere topic.

    Natuurlijk is nu eenmaal het gegeven dat mensen voorkeuren hebben. Dit is voor ieder zich. Het gaat mij met name om de ongenuanceerde reacties. Mensen die reageren om hun gal uit te spuien. Mensen die alles en dan voornamelijk op zijn plats mogelijk een ander spel ''kut'' vinden zonder dit te onderbouwen.

    Het verdedigen van iets om het ander te rechtvaardigen, zoals ''Danny1972''.
     
    Laatst bewerkt door een moderator: 15 sep 2010
  2. Cyrax

    Cyrax Weldoener van beroep

    Berichten:
    6.104
    Leuk Bevonden:
    903

    Niet gelijk gaan blaffen fiffie. Met je "Jij moet eens beter leren lezen". Misschien moet je leren jezelf beter uit te drukken, want er stond toch echt alleen iets over PES mensen in het Fifa topic. Dan kan je nu wel heel droog zeggen dat het idem geldt voor het andere topic, maar dat stond niet in het stuk waar ik op reageerde.

    Je opmerking naar Danny1972 getuigt ook niet van veel respect. Heb je wat moeite met sociale vaardigheden ofzo? Doe eens een beetje normaal.
     
    Laatst bewerkt: 15 sep 2010
  3. Achillias

    Achillias Guest

    Allereerst leer Nederlands. Daarnaast betwijfel ik bij jou of je betekenis van bepaalde Nederlandse woorden wel eigenlijk kent.

    Wat jij wel of niet van respect vind getuigen dat interesseert me eigenlijk vrij weinig. Het kan zijn dat jouw woordenschat niet toereikend genoeg is om bepaalde dingen te begrijpen. Dat zou wellicht een punt kunnen zijn om daar aan te werken, je komt namelijk behoorlijk dom over. En je manier van discussiëren is van een bedroevend niveau, '

    'fifie'', ''sociale vaardigheden''. Dude, zelfs op de basisschool kunnen ze zich beter uitdrukken. Begrijpend lezen is niet zo moeilijk als gedacht. Maar jij faalt daarin dom kind.
     
    Laatst bewerkt door een moderator: 15 sep 2010
  4. GoDz ViSioN

    GoDz ViSioN .

    Berichten:
    2.594
    Leuk Bevonden:
    7
    Het gaat hier over Fifa. Ga lekker met zijn tweeën ergens anders huilen over elkaars woordenschat.
     
  5. Cyrax

    Cyrax Weldoener van beroep

    Berichten:
    6.104
    Leuk Bevonden:
    903

    :thumbs: Moeilijk hé, inhoudelijk ingaan op iemands reactie.

    Fijn voor je dat je jezelf zo hoog inschat, maar je hoeft me niet zo te beledigen. Je gaat niet inhoudelijk in op wat ik zeg, discussiëren vind je zelf blijkbaar een beetje lastig. Anders was je wel inhoudelijk ingegaan op mijn reactie in plaats van zo verschrikkelijk denigrerend te reageren. Ik concludeer uit deze reactie dat je geen argumenten kunt weerleggen om mij te overtuigen dat je gelijk hebt. Het is vrij simpel om een discussie van je te winnen, ik hoef er zelf weinig voor te doen in elk geval.

    Je vindt het nogal van belang om mij te wijzen op de Nederlandse taal. Dan is het handig als je zelf geen fouten maakt, zie mijn correcties op jouw reactie. Ik ben absoluut niet foutloos in mijn taalgebruik op een forum, maar ik heb niet de intentie om anderen op het gebruik van de Nederlandse taal te wijzen. Ik bedoel, wie ben ik om een ander op een forum daarop te gaan wijzen?

    Nu snel weer ontopic over Fifa, ik ben wel klaar met je.

    @GoDz ViSioN:

    Ik wil graag praten over Fifa, maar ik hoef me niet te laten beledigen. Daarom heb ik toch even gereageerd op zijn reactie.

    @Achillias,

    Gezien je edit zou ik je eigenlijk moeten rapporteren. Het is niet nodig om te schelden, dat is een teken van onvermogen. We zijn hier gewoon op een forum. Als je nog wat te zeggen hebt, doe dat maar lekker via de PM, we vallen anderen lastig met dit offtopic gelul.
     
    Laatst bewerkt: 15 sep 2010
  6. jeffie112

    jeffie112 Active Member

    Berichten:
    61
    Leuk Bevonden:
    0
    Haha wat een gezeik.
     
  7. svenn15

    svenn15 Active Member

    Berichten:
    3.154
    Leuk Bevonden:
    0
    De marketplace update is bezig denk ik !
     
  8. Achillias

    Achillias Guest

    Het wordt met de dag grappiger met jou.

    Je bevestigd mijn vooroordelen over jou als te meer. Je kunt inderdaad niet lezen, Dit wordt hiermee dan ook bevestigd. Allereerst door te ontkennen dat er geen inhoudelijke reactie te lezen is. Ik zou je dan ook willen adviseren om de betekenis van deze woorden hiervan op te zoeken. Schrijven om het schrijven dat is geen kunst. Weten wat je typt is blijkbaar voor jou wat te hoog gegrepen. Immers faal je daar weer klaarblijkelijk in. Zoals ik al eerder zei.

    Daarnaast over het beledigen: ''de pot verwijt de ketel dat hij zwart ziet''. Dat jij ''leren lezen'' als een belediging opvat dat is dan jou probleem. Maar dan zelf met onbekende termen als ''fifie'' strooien en andere vertellen hoe ze aan ''sociale vaardigheden'' moeten werken?
    Klein kind, als je niet kunt discussiëren doe het dan beter niet. Je maakt je nogal behoorlijk belachelijk door al die onzin dat je uitkraamt. En dan vervolgens gaan ''huilen''.

    Die verwijzing naar het Nederlands was trouwens gericht op het gebruiken van woorden als ''fifie'' en het feit dat je maar weinig kaas hebt gegeten van het begrijpen van de Nederlandse taal. Je gebruikt woorden die totaal ongepast zijn, begrijpend lezen kun je ook al niet. En concluderen kun je beter aan anderen over laten. Ook daar faal je hopeloos in.

    Het winnen van een discussie (tegen jou) is wel heel erg gemakkelijk. Omdat je zo simpel bent.

    And by the way, je hebt het over een edit. Ik weet niet of je spoken ziet, maar de edits die gemaakt zijn zijn allen gemaakt voor je laatste ''gefaalde reactie'' van jouw kant uit. Dude, get out of here. Je faalt faliekant.
     
    Laatst bewerkt door een moderator: 15 sep 2010
  9. Daz

    Daz

    Berichten:
    16.101
    Leuk Bevonden:
    2.258
    Hou deze nutteloze discussie eens voor jullie. Zoals Cyrax al zei, ga verder via PM. Hier hebben we het over Fifa 11, niet over de Nederlandse taal.
     
  10. appie21

    appie21 Active Member

    Berichten:
    3.899
    Leuk Bevonden:
    22
    wat zeg jij zit het nederlandse elftal er niet in? :+
     
  11. Alpine

    Alpine Active Member

    Berichten:
    2.450
    Leuk Bevonden:
    5
    Tegen de CPU is het erg lastig om door de verdediging te komen.
    Je krijgt nu ook eerder een tackle voor je pan dan bij FIFA 10 en als de CPU dat nog bij FIFA10 deed hij het nog fout ook.
    Daarbij zijn er ook een heleboel animaties verbeterd zoals de de schietanimatie , lage borstaaname en de hoge aanname van spelers.
    Spelers hebben nu meer moeite om de bal te controleren na een pass en je kan niet vaak de bal in 1 keer doorspelen mede omdat ook de AI gelijk op je zit.

    Edit : Speler kan bij hoge ballen nu ook eerder voor de keeper komen.
     
    Laatst bewerkt: 15 sep 2010
  12. Go Ahead Eagles

    Go Ahead Eagles Go Ahead Deventer!!!

    Berichten:
    1.775
    Leuk Bevonden:
    34
    De FIFA 11 demo staat online in de Amerikaanse PSN Store! *Nu aan het downloaden :)*
     
  13. Cyrax

    Cyrax Weldoener van beroep

    Berichten:
    6.104
    Leuk Bevonden:
    903
    Dikgedrukt: :lol:

    Gozer, let it be. Dat lijkt me vooral voor jezelf heel verstandig. Reageer maar gewoon via de PM aight? Ik dacht dat ik dat al had gevraagd overigens.


    Ontopic maar weer:

    Al wat bekend over de demo, las net dat de marketplace aan een update bezig is? Ik ga hem vanavond even grondig testen, de kans is klein dat ik hem ga halen, maar je weet het natuurlijk nooit. Is het al bekend hoe lang de wedstrijden duren in de demo?
     
  14. svenn15

    svenn15 Active Member

    Berichten:
    3.154
    Leuk Bevonden:
    0
    Zal wel 4 minuten per helft zijn of 2.
     
  15. Achillias

    Achillias Guest

    De pot verwijt de ketel, slip ''of the tongue''. En PM, waarom zou ik. Als je de discussie niet kunt winnen zeg dan niets. Het feit dat je dat inhoudelijk al op deze punten niks meer te zeggen hebt zegt al genoeg. Je faalt en dat weet je.

    Het lijkt me inderdaad voor jezelf verstandiger om weg te wezen. Je argumentatie is belabberd.
     
    Laatst bewerkt door een moderator: 15 sep 2010
  16. Maver21

    Maver21 *PS4-BOX-one*

    Berichten:
    3.253
    Leuk Bevonden:
    20
    je kan per helft 3 minuten spelen, ben hem al aan het spelen op de PS3 :D
     
  17. Cyrax

    Cyrax Weldoener van beroep

    Berichten:
    6.104
    Leuk Bevonden:
    903
    Kort man, kort. Daar heb ik echt een hekel aan. Maar goed, we gaan het wel even een avondje spelen. Eens kijken welke game ik prefereer. Het zal niet zo'n lastige keuze worden voor mij persoonlijk :+
     
  18. appie21

    appie21 Active Member

    Berichten:
    3.899
    Leuk Bevonden:
    22
    Nee wij gaan voor fifa he :+ maarre welke versie ga jij dan kopen de ps3 versie of de xbox versie?
     
  19. Maver21

    Maver21 *PS4-BOX-one*

    Berichten:
    3.253
    Leuk Bevonden:
    20
    ik heb de PS3 gekocht voor alleen de PS3 Exclusive titels en titels die op allebei de consoles uitkomen die haal ik voor de xbox :)
     
  20. Cyrax

    Cyrax Weldoener van beroep

    Berichten:
    6.104
    Leuk Bevonden:
    903
    PS3, vanwege de controller. Ik speel namelijk altijd met het D-pad, dus vandaar.

    @Achillias,

    Via de PM omdat deze discussie niet hier thuishoort. Als je graag zichtbaar verder voor lul wil worden gezet dan moeten we deze discussie maar in een ander topic verder afhandelen aight? Wat mij betreft laten we het hierbij, en dat is niet omdat ik zo onder de indruk ben van je vermogen om te discussiëren. Meer omdat je nogal vermoeiend bent en ik er eigenlijk geen zin in heb.
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina