De Grote Voetbaldraad [Tussenstanden, Uitslagen, Discussie] [Deel 32]

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door Mtthz, 17 aug 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. *NERAZZURRI*

*NERAZZURRI* Active Member

Leuk Bevonden:
    12
    Was blij dat het afgelopen was, maar heb eigenlijk na de 2-0 nog smakelijk kunnen lachen om het gestuntel van Real. Wat een killers hebben ze lopen :emo: Zoals BFR zegt vond ik ze niet eens goed spelen. Spelen ze in een fatsoenlijk tempo en vijftig procent effectiever dan halen ze met gemak dubbele cijfers vandaag. Genoten van Alonso en Özil, dat wel _O_

Verder gauw vergeten en de blikken op Rotterdam en voor de CL op de thuiswedstrijd tegen Milan.

Wij kunnen altijd 'AFC' nog in de strijd gooien.

God, wat word ik toch mooimoe (<= letterlijk moe blijkbaar) van dat domme opportunistische gelul dat bij elke hele goeie of hele slechte wedstrijd van zo'n beetje iedere club weer de kop op steekt :F:

Laatst bewerkt: 15 sep 2010
  2. Dyonko

Dyonko Duke

Leuk Bevonden:
    6.168
    Hoezo successupporter.. tering zeg.

3. Siemenn

Siemenn pee es vee

Leuk Bevonden:
    444
    Jammer dat het maar bij 2-0 is gebleven, had liever wat meer goals gezien aangezien Real het eigenlijk wel verdiende. Toch een leuke wedstrijd, genoeg kijkplezier iig.
    Als ze dit spel voortzetten kunnen ze beter meteen opgeven. :)

In de Arena durven ze waarschijnlijk nog steeds geen zak uit te voeren, maar dan hebben ze in ieder geval wel Suárez (en Vertonghen) erbij. Toch wat meer gevaar, denk ik.

4. janter

janter Active Member

Leuk Bevonden:
    575
    Mag ik niet zeggen dat het een wanvertoning is. Hoezo ben ik opeens een successupporter in jouw opzicht. Dit was toch gewoon niet om aan te zien als je voor Ajax bent. Of ga jij mij zeggen dat jij het best goed voetbal vond van Ajax kant. Of komt het door die twee woordjes Fock it. Misschien moet ik het uitleggen. Misschien had ik beter kunnen zeggen Forget it. En daarbij, ga jij een passe partout kopen van 240 euro ofzo. Ga toch krassen vriend, of jij dat wel zou betalen na dit gezien te hebben. Grappemaker.

5. Dyonko

Dyonko Duke

Leuk Bevonden:
    6.168
    Uhm ja, je komt daar toch ook om je ploeg te steunen? Jij komt duidelijk alleen naar die wedstrijden omdat Ajax in de CL staat tegen mooie ploegen en anders niet. Als ik het geld had, zou ik gewoon gegaan zijn.

6. janter

janter Active Member

Leuk Bevonden:
    575
    Wie zegt dat ik nooit men club aant steunen ben. Voor de tv, in het stadion. Dit is echte bullshit. Jij denkt zeker dat ik iemand ben die er rustig voor zit, dan ken jij mij duidelijk niet maarja dat zal ook wss nooit gebeuren. Ik wilde nog heel graag gaan naar Ajax - Milan of Ajax - Real. Maar als ik dan zie dat de goedkoopste kaartje 105 euro nog wat is. Achja dan ben je imo gek of je bent rijk. 105 euro voor een kaartje, dan wil ik een 100 gangen buffet erbij denk ik er nog iig over na. Jij maakt mij niet wijs dat jij 105 euro zoveel zal betalen.

Dus al die mensen die klaagden over die TE hoge prijzen zijn volgens jou ook geen trouwe supporters? Naja daar ben ik er 1 van.

Laatst bewerkt: 16 sep 2010
  7. *NERAZZURRI*

*NERAZZURRI* Active Member

Leuk Bevonden:
    12
    Alsof deze wedstrijd alleszeggend is voor de rest van de CL-campagne. Alleen die conclusie is al stuitend stompzinnig. Dat je dan ook nog eens alleen komt als je zeker weet dat Ajax een kans heeft (wat voortkomt uit die stompzinnige conclusie) is het helemaal triest met je gesteld.

Dat je niet wil komen omdat de prijzen te hoog zijn, of omdat je er geen vertrouwen in hebt, dat kan ik me nog voorstellen ook, maar dat je dat dan concludeert NA een wedstrijd in Bernabeu... Tsja... Ik kan daar met m'n hersens niet bij. Denk eens na.

8. Dyonko

Dyonko Duke

Leuk Bevonden:
    6.168
    Precies dat dus. Dat de prijzen te hoog voor je zijn vind ik niet raar, ik kan het zelf ook niet betalen met m'n armzalige loontje (althans kan wel, maar dan is het al weer bijna op ..) , maar ik vind je overige redenen gewoon onzin Janter.

9. janter

janter Active Member

Leuk Bevonden:
    575
    Mensen mensen jullie denken dus zeker dat ik met Forget it bedoel, ja ajax wordt 4e ofzo. Ik bedoelde ermee te zeggen van: vergeet deze wedstrijd! Maarja jullie zullen mij niet geloven, interesseer me ook weinig. Maar zelf weet ik dat ik dat bedoelde in die zin.

10. Dyonko

Dyonko Duke

Leuk Bevonden:
    6.168
    Zo kwam het inderdaad over ja.

11. janter

janter Active Member

Leuk Bevonden:
    575
    Oke dat geloof ik best, had ik zelf ook misschien wel gedacht. Maar zo bedoelde ik het niet ;). Deze wedstrijd deed me trouwens direct denken aan FCB - Panathinaikos. Ook zo'n overmacht en zoveel kansen.

12. Rampage

Rampage Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    3.329
    Snap niet dat jij je eigen moet verantwoorden tegen mensen die overduidelijk hadden verwacht dat Ajax hier wel een puntje had gepakt en NU dus chaggo zijn omdat dat niet is gebeurd. Je hebt een mening, die hoef je toch niet te veranderen? Ben je Glory Hunter? Prima, wees dat dan lekker.

Ajax speelde zaad, was nergens te zien op het veld. Geen opkomende backs ( waar was van der Wiel? ), een linksback die schijnbaar geen speler durft te stoppen ( Anita, die komt gewoon 20 kilo en 1 meter tekort ) en vrij lopen? Noujah, dat was er gewoon niet.

Vanaf de eerste minuut werd al duidelijk dat Ajax schijnbaar de klasse en vorm niet heeft om tegen het "grote-bij-elkaar-gekochte" Real Madrid iets te beginnen.

13. L.A.

L.A. Active Member

Leuk Bevonden:
    4.901
    Daar heb je wel een punt natuurlijk.

Code:
    Tussenstand:

1 pts:
    Bombach
    Aernhem
    Kaasstengel
    Dyonko        
    janter          +1

14. Viktortje

Viktortje Rest in pieces!

Leuk Bevonden:
    11
    Dus dan krijg je 3. AJ AU en 4. AJAX, het verschil tussen Auxerre en Ajax is minimaal8)

Wat een wedstrijd.. het respect wat de Madrilanen voor ons hadden door 96' is nu wel verdwenen.. ook onbegrijpelijk dat Ajax nog wat enorme kansen kreeg ook vlak voor tijd, ze hebben misschien 3 kansen gehad, maar dat waren allen hele grote kansen. En ook onbegrijpelijk dat Ronaldo in zijn eentje bijna 2,5x zoveel kostte dan de complete transfer uitgaven van de eredivisie dit jaar (40 miljoen), Urzaiz had die bal er nog ingekregen..

15. Kaasstengel

Kaasstengel Never, ever give up!

Leuk Bevonden:
    0

Waarom sta ik er nu weer tussen :x :confused:

maar 105 euro is duur voor een kaartje. Dat je niet gaat betekend niet dat je geen supporter bent.
    Maar om geen kaartje te kopen (ook al heb je het geld) omdat het gisteren een matige wedstrijd was vind ik onzin. Het is bekend dat Real Madrid goed kan spelen (ook al lijkt het er niet op in de competitie) en een uitwedstrijd en voor veel spelers hun Champions League debuut is het geen schande om met slechts 2-0 te verliezen, vooral niet als je ziet dat twee vaste waarden (Suarez en Verthongen) niet meededen. Heb de wedstrijd trouwens niet gezien en beoordeel het op wat ik heb gezien en gehoord :) .
    Maar een goed spelen Ajax hoeft zeker geen 4e te worden in de groep . Een derde plek of, met een beetje geluk, tweede plek zit er altijd in. Er zijn nog 5 wedstrijden te gaan dus alles is mogelijk :thumbs:

16. kwdtje

kwdtje Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    Het was bedroevend gister, naast het slechte spel zijn er natuurlijk meer oorzaken en ik hoop vurig dat de jongens er wat van geleerd hebben, zodat ze zondag weer eens laten zien dat ze bij de beste van NL horen.. :D

17. janter

janter Active Member

Leuk Bevonden:
    575
    Precies, dan had je eigenlijk moeten kijken. 36 doelpogingen hoorde ik ? Ik schaamde me kapot toen Gonzalo en C. Ronaldo zaten te lachen en nog wat. Het was een goede training voor Steek!

18. Aftrek Gek

Aftrek Gek Bezem.

Leuk Bevonden:
    0
    Waarom hebben we het alleen maar over Real Madrid-Ajax?
    Laten we dat gewoon snel vergeten. Diep van binnen wist ik al dat er niks te halen was, maar toch ga je hopen op 1 punt of dom geluk dat je dmv een counter wint.
    Maarja, in mijn ogen is nog niks verloren. Thuis kunnen we echt wel poten breken tegen alle 3 in mijn ogen en bij Auxerre uit moet je gewoon echt alles uit de kast halen.

Ibrahimovic is trouwens weer lekker bezig, prachtige goals!

19. Tyrant

Tyrant Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    9.611
    Eh, misschien omdat je op een Nederlands forum zit? 40% van alle Nederlanders is Ajax fan ;).

20. Aernhem

Aernhem Wilfried Daddy Cool

Leuk Bevonden:
    7
    wat is dit voor competitie en waarom heb ik maar 1 punt?!?!??!!
    I'm here to winnnnnnnnnnn

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina