1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

De Grote Voetbaldraad [Tussenstanden, Uitslagen, Discussie] [Deel 32]

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door Mtthz, 17 aug 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Aftrek Gek

    Aftrek Gek Bezem.

    Berichten:
    2
    Leuk Bevonden:
    0
    Dat klopt, maar om nou 5/6 pagina's over het belabberde spel van Ajax te hebben is ook weer zoiets.
     
  2. Hybrid

    Hybrid Well-Known Member

    Berichten:
    33.413
    Leuk Bevonden:
    5.824
    Het is een dag na de wedstrijd... Gister hadden we het ook gewoon over Twente, morgen en vanavond hebben we het over PSV en de rest.
     
  3. Boertje_PSV

    Boertje_PSV Hedde druksop

    Berichten:
    980
    Leuk Bevonden:
    11
    Echt schandalig dit, schaam me daar echt voor :emo:.. Een van de meest aantrekkelijke wedstrijden vanavond in de EL en nog niet eens voor de helft gevuld! Zo zie je maar weer hoe verwend het PSV publiek is geweest de laatste tijd! Ben er zelf gelukkig wel bij:)! En wordt een mooi avondje!
     
  4. mikecitybike

    mikecitybike Future Donut

    Berichten:
    447
    Leuk Bevonden:
    0
    omdat Ajax van tevoren al bijna kansloos was en ook nog is niet best heeft gespeeld grijpen nu niet-Ajax fans hun kans om Ajax te bashen ;)
     
  5. Orange

    Orange One of a kind.

    Berichten:
    2.138
    Leuk Bevonden:
    0
    Echter:

    FC Twente – Inter Milan: 2.140.000 kijkers
    Real Madrid – Ajax: 2.065.000 kijkers

    Wel raar eigenlijk.

    Het boeit me verder trouwens niet dat er hier over Ajax gepraat wordt.
     
  6. Aernhem

    Aernhem Wilfried Daddy Cool

    Berichten:
    1.835
    Leuk Bevonden:
    7
    Waarom raar? Logisch toch dat de wedstrijd van de landskampioen tegen de CL winnaar meer kijkers trekt?
     
  7. Orange

    Orange One of a kind.

    Berichten:
    2.138
    Leuk Bevonden:
    0
    Volgens Tyrant is 40% van Nederland Ajax-fan. :+
     
  8. Rampage

    Rampage Well-Known Member

    Berichten:
    8.313
    Leuk Bevonden:
    3.328

    Hmm, dat is echt erg. Vooral omdat mensen niet snappen dat het winnen van de Europa League ook genoeg "status" en "opbrengsten" met zich meebrengt. Het PSV publiek is in de jaren veranderd in GloryHunters. Als ze vanavond tegen Barça hadden gestaan of tegen Liverpool had het heel anders geweest. Jammer ..
     
  9. mikecitybike

    mikecitybike Future Donut

    Berichten:
    447
    Leuk Bevonden:
    0
    het verschil van 75.000 is zo klein dat het verwaarloosbaar is :)
    Misschien dat er een groep Twente fans niet naar Ajax kijkt
     
  10. Orange

    Orange One of a kind.

    Berichten:
    2.138
    Leuk Bevonden:
    0
    75.000 verwaarloosbaar, dat is 3,5%. Vind ik niet echt verwaarloosbaar.

    Daarnaast heeft Ajax meer fans, en dat dan 75.000 Twente-fans niet naar Ajax kijken, maar wel alle Ajaxieden naar Twente. Lijkt me niet. 8)

    Volgensmij ligt het gewoon aan het feit dat de wedstrijd van Twente interessant was, en dat Ajax saai was.
     
  11. Cybeln

    Cybeln jeej

    Berichten:
    2.960
    Leuk Bevonden:
    0
    Lekkere discussie

    "naar mijn club keken lekker meer mensen" "onze wedstrijd was leuker" "nee niet waar" "nietes" "welles" :+

    Twente heeft het gewoon super gedaan (zeg ik als Ajax fan) En ik hoop voor ze (en voor het NL voetbal) dat ze uit gaan winnen en ver gaan komen. Ik vind het zelf vooral jammer dat Ajax niet met het volledige team heeft kunnen spelen. Maar kijk uit naar de rest van de wedstrijden. Hoop dat ze in ieder geval nog iets gaan laten zien!
     
  12. *NERAZZURRI*

    *NERAZZURRI* Active Member

    Berichten:
    1.016
    Leuk Bevonden:
    12
    ...dat lukt uit ook wel hoor.

    Zijn alle kijkers fan dan? :emo:
     
    Laatst bewerkt: 16 sep 2010
  13. Orange

    Orange One of a kind.

    Berichten:
    2.138
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik ben neutraal hoor. :+

    Waarom moet iedereen altijd alles op zijn eigen manier gaan interpreteren, heel irritant om elke post steeds uit te leggen. Als 40% van Nederland daadwerkelijk voor Ajax is, dan zouden mensen de wedstrijd van Ajax belangrijker vinden dan die van Twente. Logischerwijs zou dit moeten leiden tot meer kijkers, tenzij ze allebei beide wedstrijden kijken, maar dat verklaard nog niet waarom Twente meer kijkers heeft.

    Ik zeg nergens dat ELKE kijker een fan is van Ajax/Twente.
     
  14. mikecitybike

    mikecitybike Future Donut

    Berichten:
    447
    Leuk Bevonden:
    0
    veel mensen kijken allebei de champions league wedstrijden bedoel ik te zeggen. Om te zien of Twente interessant was of dat Ajax saai was moest je toch echt allebei de wedstrijden aan hebben gehad, dus dat is geen argument.

    2041 VOETBAL CL TWENTE-INTER MILAN 2.140.000
    2040 VOETBAL CL REAL MADRID-AJAX 2.065.000

    De meting van Twente was 1min later :9
     
  15. Orange

    Orange One of a kind.

    Berichten:
    2.138
    Leuk Bevonden:
    0
    Sowieso een meting voordat het begonnen is, lekker betrouwbaar. 8)
     
  16. mikecitybike

    mikecitybike Future Donut

    Berichten:
    447
    Leuk Bevonden:
    0
    ja :9 in de rust keken er wel nog meer mensen naar twente dan naar ajax
    Maar je kan wel 100 redenen bedenken voor het verschil in cijfers (wat ik nog steeds nog erg klein vind btw). Maar ik denk vooral dat er veel voetballiefhebbers (~ 2 miljoen) sowieso allebei de wedstrijden wel aanzetten.
    Vind het wel interessant om te zien die cijfers, ga ze over 2 (?) weken weer bekijken.
     
  17. *NERAZZURRI*

    *NERAZZURRI* Active Member

    Berichten:
    1.016
    Leuk Bevonden:
    12
    En je insinueerde daarmee dat het niet waar is dat Ajax meer fans heeft, wat natuurlijk volslagen belachelijk is. Het zijn twee wedstrijden waar heel voetbalminnend Nederland van smult, niet alleen fans van deze twee clubs.

    Daarom zeg ik: niet elke kijker is fan. Naast Ajacieden en Tukkers zijn er ook andere mensen die kijken. Als alle Ajaxfans kijken en alle Tukkers kan het restant voetballiefhebbers er ook nog naar kijken, wat de kijkcijfers dan natuurlijk doet vervlakken.

    Er is een tijd terug nog onderzoek gedaan door VI, en Ajax heeft inderdaad verreweg de meeste fans van Nederland. Geen reden om dat aan te kaarten, tenzij je VI of hun onderzoeksmethodiek niet vertrouwt.
     
  18. Viktortje

    Viktortje Rest in pieces!

    Berichten:
    3.576
    Leuk Bevonden:
    11
    Voor Ajax gingen er meer mensen buitenshuis kijken, dat staat niet in die cijfers verwerkt. Al boeit het met geen fuck en erger ik me aan deze discussie bijna net zo hard als aan Ajax gisteren.
     
  19. Orange

    Orange One of a kind.

    Berichten:
    2.138
    Leuk Bevonden:
    0
    Nu gebeurd het weer, nooit snap iemand mijn posts.

    Nogmaals. Ik insinueer nergens dat het niet waar is dat Ajax meer fans heeft, ik zeg dat het logischer zou zijn dat Ajax meer kijkers zou hebben, omdat Ajax meer fans heeft. Dat dat niet het feit is, betekend niet dat Ajax niet méér fans heeft, en dat zeg ik dan ook niet.

    Ik ben het volledig eens met de rest van je post, en ik heb daar ook nooit het tegendeel over gezegd. Ik vraag me alleen af waar dat verschil nou vandaan komt. ;)
     
  20. *NERAZZURRI*

    *NERAZZURRI* Active Member

    Berichten:
    1.016
    Leuk Bevonden:
    12
    Ja, dat insinueer je wel met deze twee posts:


    Mikecitybike zegt dat Ajacieden 40% van de Nederlandse fans beslaan en dan jij:

    Met het woordje 'echter' lijk je openlijk te twijfelen aan wat Mike zegt, en met die tweede reply benadruk je dat nog eens.
     
    Laatst bewerkt: 16 sep 2010
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina