Problemen met je Xbox 360? Defect? Bekraste DVD's en Kassa [deel 17]

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door Matrix, 13 sep 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Tyrant

    Tyrant Well-Known Member

    Berichten:
    12.038
    Leuk Bevonden:
    9.591
    Zo'n lap tekst is het ook weer niet 8).

    Je moet dat papiertje op de doos plakken, zodat de chauffeur hem kan scannen een meenemen..

    Het beste kun je MW2 en NFS van een vriend lenen, installeren op je HDD en dan weer met je eigen beschadigde disc spelen.
     
  2. sh0tZ`

    sh0tZ` Member

    Berichten:
    19
    Leuk Bevonden:
    0
    Sorry voor mijn grote lap tekst.. =(

    Waar die hele lap tekst op neer kwam, is:

    - Ik kreeg een soort van bon die ik op de doos moest plakken, een bon die zo groot is als ongeveer 1/4e van een A-4 papier, moet ik verder nog iets op de doos zetten of schrijven?

    - Moet er in de doos nog papierwerk, zoals een fractuur (weet niet wat het is, maar las er iets over :eek:. ) of een papiertje met gegevens of een toelichting over het Xbox probleem?

    - Hoe gaat het precies in z'n werk om een afspraak te maken bij UPS? Heb al beetje gekeken op internet, maar je moet zoveel opties uitkiezen en aanvinken, dus ik weet niet precies wat ik nou moet aanklikken.

    - Ik denk dat mn driver kapot is als ik elke keer probeer een game op te starten, krijg te zien: Disc unreadable, en na en paar keer staat er : Open Tray, vervolgens Play game, en vervolgens doet die het alsnog niet? Ook maakt die een appart geluidje alsk de tray open en sluit.
    Xbox heeft altijd horizontaal gelegen, en er heeft nooit iemand aangezeten of hij is nooit verplaatst.

    - Vervalt de garantie nadat ik de Xbox heb opgestuurd en hoelang ben ik hem kwijt? :)
    En wat doen ze met de 3 beschadigde disc's?

    Alvast bedankt! :thumbs:

    Grtz,

    sh0tZ`

    (ps: alsnog een redelijke lap tekst toch? :lol:)
     
    Laatst bewerkt: 12 sep 2010
  3. sh0tZ`

    sh0tZ` Member

    Berichten:
    19
    Leuk Bevonden:
    0
    Bedankt voor je snelle antwoord. :thumbs:
    Moet ik gewoon die hele A-4 op de doos plakken? of dat gedeelte uitknippen?
    Moet er verder nog iets op de doos staan? of verder blanco?

    :thumbs:
     
  4. Ferry34

    Ferry34 games/gadgets addict

    Berichten:
    4.303
    Leuk Bevonden:
    66
    je hebt 2 gedeeltes.

    Het label wat op de doos moet bevat het adres in Duitsland waar het naartoe moet èn jouw adres zodat ze weten waar de xbox weer teruggestuurd moet worden.

    1 gedeelte hou je zelf want dat is t bewijs en daar staat het pakketnummer op. Bel ups zelf op om n ophaaltijd af te spreken. Zo was het dacht ik. Ze leggen t ook wel uit aan de phone want ze hebben veeeeeel ervaring met xbox pakketjes ;)

    Gebruik een neutrale doos (dus niet de originele xbox doos ivm diefstal), stuur alleen de xbox op zonder hdd of kabels en vul de doos n beetje op met kranten. Meestal heb je m 8 dagen later weer terug.
     
    Laatst bewerkt: 12 sep 2010
  5. Lenny-t

    Lenny-t Melted Forest XBW.nl VIP

    Berichten:
    12.445
    Leuk Bevonden:
    79
    Ik zou er geen fractuur bij doen, dat ie kapot is is al erg genoeg :+
     
  6. Melbuuln

    Melbuuln Active Member XBW.nl VIP

    Berichten:
    13.532
    Leuk Bevonden:
    4
    Alleen iets extra's meesturen als de helpdesk hierom gevraagd heeft.
    Zij sturen een reparatieopdracht naar Duitsland waarin staat welke accessoires wel allemaal meekomen.
    Als de Helpdesk niets heeft gezegd dan alleen de Console opsturen !

    Je hoeft alleen de sticker op de doos te plakken !
    De medewerker hoeft alleen de Xbox360 te scannen en krijgt automatisch op het scherm te zien wat er aan de hand is met jouw console.
    Deze info heeft de Helpdesk al in de computer ingevoerd.
     
  7. sh0tZ`

    sh0tZ` Member

    Berichten:
    19
    Leuk Bevonden:
    0
    Super bedankt voor de antwoorden! :D
    Hier heb ik wat aan! :thumbs:
    Maar als ik het dus begrijp van Lenny, moet er ook gegevens van mij op de doos komen te staan? :x Want had ergens anders gelezen dat er enkel en alleen sticker op hoefde.
    Voel me beetje dom nu. Haha.
    En ik las bij Ferry dat het 2 gedeeltes waren, en moet ik dus het ene deel van dat A-4tje houden, en het andere deel uitknippen en op de doos plakken? ( dat stuk met dat adres )
    En is het wel of niet verstandig om via de telefoon te melden dat het om een 'Xboxpakketje' gaat?
    En oke, zoals ik heb begrepen via de telefoon moest ik enkel en alleen de console meegeven, dus dan doe ik verder niks in de doos.

    Grtz! :thumbs:
     
  8. sh0tZ`

    sh0tZ` Member

    Berichten:
    19
    Leuk Bevonden:
    0
    Welke van deze bonnen moet ik bewaren en welke plak ik op de doos? En wat meot er verder bij de doos op worden gezet?

    -
    -

    Vragen staan bij de screenies op!
    Let niet op me scootie rechts, heb nl. 2 beeldschermen en heb dus van beide beeldschermen een screenshot als ik op printscreen druk. :eek:

    :thumbs:
     
    Laatst bewerkt: 16 sep 2010
  9. Melbuuln

    Melbuuln Active Member XBW.nl VIP

    Berichten:
    13.532
    Leuk Bevonden:
    4
    De bon met de streepjescode gaat op de doos !
    Deze bon wordt tijdens het transport steeds ingescand.
     
  10. sh0tZ`

    sh0tZ` Member

    Berichten:
    19
    Leuk Bevonden:
    0
    Oke! en is die andere bon verder nog nodig ofzo of moet je nog iets laten zien als ze de xbox weer aan je deur afleveren?:thumbs:
     
  11. richardd

    richardd Member

    Berichten:
    3
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb sinds vandaag denk ik een E74 gekregen van call of duty Modern Warfare 2. Maar ik weet het niet zeker want eerst deed het beeldscherm vaag en ik dagt ik start hem even opnieuw op maar toen starte die hele beeldscherm niet meer op. Weet iemand het?

    Richardslewe@hotmail.com

    thanks
     
  12. norwest

    norwest Active Member

    Berichten:
    310
    Leuk Bevonden:
    0
    Wat is makkelijk? Mijn xbox via internet registreren. Of via telefoon doen? Ik moet toch met MS contact opnemen voor kapotte slim :mad:
     
  13. Fergie

    Fergie FR vak W1

    Berichten:
    938
    Leuk Bevonden:
    0
    Via telefoon, hoef je niks te typen. :+
     
  14. sh0tZ`

    sh0tZ` Member

    Berichten:
    19
    Leuk Bevonden:
    0
    Je Xbox registreren? Via pc is heel makkelijk, heb je zelf overzicht of alles goed gaat, en het stelt geen ruk voor. :+
    Kan idd ook via telefoon, hoef je niet te typen. :F:
     
  15. sh0tZ`

    sh0tZ` Member

    Berichten:
    19
    Leuk Bevonden:
    0
    Nog 1 vraag, als ik UPS bel, wat moet ik dan precies zeggen? Dat ik zon bon heb voor op de doos? Want als het goed is kost het toch niks?
    En is het verstandig om via de telefoon over te praten dat er een Xbox in de doos zit, of is het erg als de chauffeur weet dat er een Xbox in de doos zit? Hoop dat het allemaal in 1x goed gaat. :eek:
     
  16. DiaL

    DiaL XBW Senior

    Berichten:
    2.606
    Leuk Bevonden:
    21
    Gewoon een afspraak maken wanneer ze'm komen oppikken. De bon moet je inderdaad op een doos plakken voor verzending, best een standaard doos (en niet de originele xbox verpakking) nemen. Kan je gewoon in sommige winkels, of bij de post kopen bijvoorbeeld.
     
  17. Ferry34

    Ferry34 games/gadgets addict

    Berichten:
    4.303
    Leuk Bevonden:
    66
    Het adres waar het naartoe gaat, geeft al aan dat het om een xbox gaat ;)
    Die gasten gaan daar zeer regelmatig naartoe, waarschijnlijk met een auto vol.
     
  18. sh0tZ`

    sh0tZ` Member

    Berichten:
    19
    Leuk Bevonden:
    0
    Oke bedankt!
    En het is toch gratis? Dat ze hem op komen halen?
    Ja heb zelf een doos geregeld.. op me werk, gewoon bruine doos met wat zwarte letters erop, niet echt iets boeiends ofzo.. =(
    Haha, en mocht de Xbox niet meer terugkomen, kweet wie het dan heeft gedaan. }:]

    Dan is het denk ik: Dag Dag met UPS. _0/

    Haha, jokes.

    GRTZ!
     
  19. scarluuk

    scarluuk Hail me!

    Berichten:
    1.381
    Leuk Bevonden:
    7
    Het ophalen is gratis ja :)
     
  20. sh0tZ`

    sh0tZ` Member

    Berichten:
    19
    Leuk Bevonden:
    0
    Heb zojuist UPS gebelt, en was gratis enzo.. ze komen hem straks ophalen. Moesten me tracking nummer weten, en toen zagen ze al me naam, adres, etc..
    Ik neem aan dat ik gewoon mijn Xbox weer aan dit adres krijg afgeleverd? Omdat de telefoniste begon over dat MS een adres op de doos ging plakken waar die weer naar retour ging? Heb ook geen ander alternatief als mijn Home-Adres ingevult dus. :9 En iemand enig idee hoelang ik hem kwijt ben? :'-( En wat nou als ik me Xbox niet meer terug zie? :lol: Het is wel de ''echte'' Xbox site he? www.xbox.com/nl-NL :9 Straks ist weer zon fake site ofzo. Dikke scam. :{
    Trouwens nog een vraag, iemand had gezegt dat die z'n Xbox had opgestuurd, maar dat MS hem niet had gerepareerd, omdat diegene er volgens MS niet goed mee om was gegaan, of dat die wss was omgebouwd.
    Nu heeft mijn broertje een tijdje geleden keer die USB memory erin gedaan, en is die poort 1 dat klepje ervoor weg gebroken. :F:
    Niet kapot ofzo maar veertje is ertussen weg. Zou dat een reden wezen om hem niet te repareren? Lijkt me sterk toch? *) En denk niet dat ze dat meenemen in de reparatie ofwel? Maargoed, er is altijd goed met de Xbox omgegaan dus. O-)

    Echt bedankt voor alle (snelle) antwoorden, heb echt goeie hulp gehad hier! :thumbs:
    Zal zeker wel actief blijven op dit forum. *)

    Grtz, sh0tZ`
     
    Laatst bewerkt: 17 sep 2010
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina