Sorry voor mijn grote lap tekst..
Waar die hele lap tekst op neer kwam, is:
- Ik kreeg een soort van bon die ik op de doos moest plakken, een bon die zo groot is als ongeveer 1/4e van een A-4 papier, moet ik verder nog iets op de doos zetten of schrijven?
- Moet er in de doos nog papierwerk, zoals een fractuur (weet niet wat het is, maar las er iets over . ) of een papiertje met gegevens of een toelichting over het Xbox probleem?
- Hoe gaat het precies in z'n werk om een afspraak te maken bij UPS? Heb al beetje gekeken op internet, maar je moet zoveel opties uitkiezen en aanvinken, dus ik weet niet precies wat ik nou moet aanklikken.
- Ik denk dat mn driver kapot is als ik elke keer probeer een game op te starten, krijg te zien: Disc unreadable, en na en paar keer staat er : Open Tray, vervolgens Play game, en vervolgens doet die het alsnog niet? Ook maakt die een appart geluidje alsk de tray open en sluit.
Xbox heeft altijd horizontaal gelegen, en er heeft nooit iemand aangezeten of hij is nooit verplaatst.
- Vervalt de garantie nadat ik de Xbox heb opgestuurd en hoelang ben ik hem kwijt?
En wat doen ze met de 3 beschadigde disc's?
Alvast bedankt!
Grtz,
sh0tZ`
(ps: alsnog een redelijke lap tekst toch? )
Laatst bewerkt: 12 sep 2010