[Sport] Snowboarden & Skiën

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door Dusky Demon NL, 24 apr 2008.

1. Dusky Demon NL

Dusky Demon NL Daan

Leuk Bevonden:
    213
    Hoezo? :+ Je :+ hebt :+ al :+ 3 :+ keer :+ gereageerd :+ op :+ deze :+ pagina. :+ Maar ga je mee dan?

2. Gdzr

Gdzr Hmmm?

Leuk Bevonden:
    62
    Weet ik niet. Ben niet thuis dus kan niet checken, maar denk het niet. wil het namelijk ff wat rustiger aan doen met mijn schouder. Laatste tijd wel wat meer last van. Geen zin dat als ik val en opvang met mijn schouder dat ik dan verder van huis ben.

3. Dusky Demon NL

Dusky Demon NL Daan

Leuk Bevonden:
    213
    Boeiend een week later wordt je toch geopereerd, dus dan wordt het toch weer gefixed. :+

4. Lenny-t

Lenny-t Melted Forest XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    79
    Wat is er mis met Frankrijk :+

5. de bengel

de bengel Holy Fuck-nuts!

Leuk Bevonden:
    0
    Uhm, Kutfransen?
    Oostenrijk is zoveel gezelliger met Apresski enzo.

6. Dusky Demon NL

Dusky Demon NL Daan

Leuk Bevonden:
    213
    Inderdaad. Fransen zijn kut. En Frans eten is kut. Wij hebben afgelopen wintersport elke dag stokbrood met kaas mee moeten nemen, omdat er op de piste niets fatsoenlijks te eten viel te halen. En in Oostenrijk heb je om de 20 meter een grill alm waar je gewoon een uberhamburger haalt of een dikke hotdog, of een schnitzel van 1m2 met friet, etc, etc. En franse pistes zijn kut. Ze worden nooit bijgehouden, van bully's hebben ze nog nooit gehoord. Ook zijn er zowat alleen kutsleepliften, die ook nog eens de halve tijd kapot zijn.

7. E-lite Victoria

E-lite Victoria Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Eens met hierboven behalve dat franse pistes kut zijn. Die zijn wel beter en langer. Toch heeft mijn voorkeur ook Oostenrijk hoor!

8. Gdzr

Gdzr Hmmm?

Leuk Bevonden:
    62
    Dat is dan uniek, want waar wij waren was het gewoon K.U.T. met hoofdletters ja. Pistes onderhouden hebben ze daar nog nooit van gehoord.

9. Remco

Remco Guest

Daarvoor ga ik niet skiën ;)
    Verkeerde gebied, dude. Lekkere generalisatie :thumbs: :+

Waar ik heenga zijn echt bijna geen sleepliften, is alles keurig geprepareerd en is in de tentjes ontzettend lekker eten te vinden. Daarbij zijn er een stuk of 6 burton snowparken, waaronder the stash. Een park dat dwars door het bos heenloopt. Het is een van de grootste skigebieden van Europa.

Dus je hebt gewoon het verkeerde skigebied te pakken gehad de vorige keer ;)

10. Gdzr

Gdzr Hmmm?

Leuk Bevonden:
    62
    Wij zaten in Les Sybelles. toch een vrij bekend gebied.

11. Remco

Remco Guest

Maar wel pure stront, ik raad je Portes Du Soleil echt ontzettend aan :)

12. Tyrant

Tyrant Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    9.612
    Culineair eten is duidelijk niet aan jou besteed :p.

13. de bengel

de bengel Holy Fuck-nuts!

Leuk Bevonden:
    0
    De Skigebieden in Frankrijk zijn wel groot en de pistes over het algemeen ook, dat is wel echt relaxt. Alleen ze prepareren de pistes bijna nooit. :mad:
    In Oosterijk heb ik het idee dat het vaak beter geregeld en onderhouden is.

Edit: Ik ben vorig jaar ook in Les Sybelles geweest! Dat van die hutjes vond ik wel meevallen hoor. En die sleepliften is ook niet echt waar, eerder dat ze iets oudere stoeltjesliften hebben. In Oostenrijk lijkt het alsof ze het nieuwste van het nieuwste hebben, heel veel cabineliften.

Laatst bewerkt: 17 sep 2010
  14. Gdzr

Gdzr Hmmm?

Leuk Bevonden:
    62
    De pistes zelf staan er ook veel beter uitgelegd dan in Frankrijk. Gewoon duidelijk borden met waar je heen kan en op welke piste je zit.

15. Dusky Demon NL

Dusky Demon NL Daan

Leuk Bevonden:
    213
    Inderdaad. Dit jaar wil ik weer naar Obertauern. Als dat te betalen is. Dat was nog eens een mooi gebied.

En culinair eten... het eten was gewoon ranzig daar. Je kon gewoon echt niets fatsoenlijks bestellen en dan was het ook nog eens tyfús duur.

16. Gdzr

Gdzr Hmmm?

Leuk Bevonden:
    62
    Broodje worst. Dus wij dachten je krijgt een stokbroodje, met een normale worst. Kreeg hij een stokbroodje met salami en bevroren boter. En daar betaal je dan 5,- voor. xD

17. Remco

Remco Guest

Ik zie het al, jullie zijn te erg bevooroordeeld 8)

Ach, zo blijft het lekker rustig in 'ons' gebied :cool:

18. Gdzr

Gdzr Hmmm?

Leuk Bevonden:
    62
    wel na de vakantie van keer. Het was gewoon echt te triest daar.

19. Dusky Demon NL

Dusky Demon NL Daan

Leuk Bevonden:
    213
    Salami? Was het maar zo'n feest. Het was zeg maar dit, alleen dan in plakjes:

(zoekopdracht: 'vieze franse worst')

20. KhaosFoShow

KhaosFoShow Ad Fundum!

Leuk Bevonden:
    0
    Vergeet de kaisersmadchen niet met appelmoes:D

Deel Deze Pagina