De Grote Voetbaldraad [Deel 28]

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door Mtthz, 27 aug 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. BlackTerror

BlackTerror Delicious

Leuk Bevonden:
    4
    Ik ging via http://www.voetbalreizenexpert.nl/
    Ik betaalde €309,- p.p. Krijg je een vliegreis, tickets voor de wedstrijd en 2(!) nachten in een hotel voor.

Voordeliger dan de meeste andere aanbieders van voetbalreizen. Alleen betaal je uiteindelijke misschien meer maar dat is logisch omdat je nog 2 dagen in Londen hebt dus maak je daar natuurlijk nog kosten. Je kunt ook alleen voetbaltickets kopen en zelf dan de reis regelen.

In ieder geval zeker een keer doen:)

2. xbox3604life

xbox3604life Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    kan inderdaad veel goedkoper als je het zelf regel. stelletje oplichters die voetbalreizensites.

3. Rydan

Rydan Active Member

Leuk Bevonden:
    18
    Niet waar. Bovendien was het helemaal geen rood, geel hooguit, als het al een overtreding was.

4. Tyrant

Tyrant Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    9.617
    Inderdaad, snap niet dat we ff protest aantekenen want 3 wedstrijden is erg veel. 3 voorwaardelijk zou beter zijn.

5. Dyonko

Dyonko Duke

Leuk Bevonden:
    6.168
    Inderdaad of anders 1 onvoorwaardelijk.. Beetje onzin imo.

6. Mtthz

Mtthz XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    38
    Drie wedstrijden schorsing niet. Als het alleen voor die overtreding geweest dan vind ik het vreemd. Het was het neertrekken van een doorgebroken speler. Geen elleboogstoot, geen doodschop maar shirtjestrekken. Ik denk eerder dat die leipe reactie van hem na zijn rode kaart tegenover de scheidsrechter de schorsing zo hoog maakt.

7. hayabusa halo

hayabusa halo Half-shark, half-man, skin like alligator

Leuk Bevonden:
    253
    Is er ook een site waar je de wedstrijd kan volgen maar dan iemand die verteld wat er die minuut is gebeurd in tekst?

8. Shin David

Shin David Ajax Amsterdam

Leuk Bevonden:
    0
    Gezien de eerdere schorsingen van 4 duels voor Berg en Fernandez lijkt de KNVB wat strenger te gaan oordelen. Ach, zijn ze in ieder geval wat consequenter geworden.

9. Arie MVP

Arie MVP Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Niet echt leuk om naar te kijken dit...

10. Pascal

Pascal ༼ つ ◕_◕ ༽つ

Leuk Bevonden:
    57
    Verkeerde thread, Arie.

11. Mtthz

Leuk Bevonden:
    38
    Ga nou geen kapsones krijgen gast. Je speelde als een drol, en je moet mans genoeg zijn om dat toe te geven. Ja, je kreeg misschien weinig ballen, maar verder liep je ook te falen voor het leven. Idioot.

12. kwdtje

kwdtje Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    Hij was aanvoerder en had het team op sleeptouw moeten nemen en daarnaast moet hij juist om ballen vragen, ipv achteraf zeiken dat hij er maar 5 kreeg. Vanaf minuut 1 was de onmacht op zijn gezicht af te lezen, en dan dat irritante drafje achter zijn tegenstander aan, jezus.

13. Shin David

Leuk Bevonden:
    0
    Heel jammer dit. Hij moet niet denken dat hij onaantastbaar is ofzo. Raar ook eigenlijk, vorig jaar tijdens zijn goeie periode was hij altijd zeer kritisch op zijn spel. Nu bakt ie er geen reet van en weet hij van niks.

Ook hij kan uit de basis worden gezet, al heb ik daar mijn twijfels bij bij Jol. Kan me herinneren dat hij bij AZ wel soms een hele periode op de bank moest van Van Gaal, lijkt me dat Jol het licht ook maar eens moet zien.

14. Delphiki

Delphiki Active Member

Leuk Bevonden:
    467
    Verschil is wel dat Jol geen Schaars achter de hand heeft :+

Maar hij mag inderdaad wel eerst de hand eens in eigen boezem steken, het is aan hem om het team op sleeptouw te nemen. Helemaal als Suarez en vertonghen er niet bij zijn.

15. Dragonmaster

Dragonmaster Registered User

Leuk Bevonden:
    2
    Mwa hij kan het (zeker in de competitie) makkelijk opvangen met Lindgren en de Jong naar achteren (misschien kan ie dat wel) en dan kan Eriksen mooi op 10. Verder kunnen Bonevacia, Blind en Tainio natuurlijk gewoon spelen, ware het niet dat Jol anti-Blind lijkt.

16. Mtthz

Leuk Bevonden:
    38
    Zal zijn assistent blij mee zijn:+

Blind zie ik zelf niet als potentiële middenvelder, maar de eerste beste die Van Der Wiel vervangt. Die mag overigens ook wel op scherp gezet worden, vind hem nog altijd zeer matig spelen en tegen Real Madrid was het al helemaal huilen met de pet op.

17. Shin David

Leuk Bevonden:
    0
    Ik sta hier waarschijnlijk alleen in maar ik zie in Anita de ideale verdedigende middenvelder. Hij heeft alle kwaliteiten om daar te slagen, goeie handelingssnelheid, passend vermogen, voetballende kwaliteiten, fel, killermentaliteit en kan zijn mannetje uitschakelen. Hij is ook middenvelder van origine natuurlijk, dit vult hij altijd heel goed in bij Jong Oranje en een periode onder Van Basten ook bij Ajax.

Blind dan op linksback, maar zoals gezegd door Dragonmaster haat Jol hem.

18. Dragonmaster

Leuk Bevonden:
    2
    Zie wel wat je bedoeld, maar imo heeft Blind van alles net iets meer, hij is iets langer, verdedigend volgens mij net iets beter, iets meer inzicht. Anita kan echter beter een mannetje passeren, dus vind het minder zonde om hem als back te posteren dan onze Daley.

Ben trouwens wel benieuwd hoe we er nu onder Marco uit zouden zien, hij is natuurlijk wel degene die Toby, Anita, Greg, Blind en Enoh (definitief) heeft gebracht.

En ja, zou ook leuk zijn om te weten hoe Danny er mee omgaat dat Jol het niet in z'n zoon ziet zitten.

19. kwdtje

kwdtje Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    Ik hoef dat echt niet te weten, van Basten had ze inderdaad gebracht maar onder Jol zijn ze echt gegroeid. Vooral Enoh was onder van Basten een kip zonder kop, maar heeft zich echt ontwikkeld tot één van de beste Ajacieden op dit moment.

20. Dragonmaster

Leuk Bevonden:
    2
    Mwa, blijf erbij dat we idd onder Marco de slechtste wedstrijden (denk aan Sparta en Heerenveen), maar tevens de mooiste van de laatste paar jaren hebben gespeeld. (Real past trouwens prima in dat eerste rijtje)

En zijn ze onder Jol of onder ervaring gegroeid?

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina