[XOne] [Multiplayer] Halo Reach

Discussie in 'Games' gestart door Fiasco, 16 sep 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Daz

Daz

Leuk Bevonden:
    2.258
    Waar vind je ergens je K/D? Ik had het nog niet gevonden in het menu namelijk.

2. Delphiki

Delphiki Active Member

Leuk Bevonden:
    467
    Ik zag het toevallig op Bungie.net staan, weet niet of je het ingame ook terug kunt vinden

3. [2k]

[2k] XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    207
    Quitten moet gewoon kunnen. Soms moet je gewoon even weg en kan je het potje niet afmaken, of zit je in zo een k*t potje, dat je niet wilt blijven (slechte map/modi/teammates bijv).

Btw, blijf Halo MP beetje vaag vinden. Kills zijn maar wat vaak oneerlijk. Je pompt iemand helemaal vol, gebeurd niets, hij reload rustig, schiet paar kogels en je bent gelijk dood. Of grenades die geen effect lijken te hebben etc etc.

Verder is het erg irritant als een potje onderbroken worden om opnieuw naar host/verbinding (denk ik) te zoeken. Helemaal als het lang duurt, paar keer in een match voorkomt en uiteindelijk zelfs de 360 erdoor vastloopt.

Als laatste duurt het reloaden echt te lang, waardoor je vaak kansloos bent als je in een battle moet reloaden. Zit je niet in een battle, reload ie in een fractie, sta je op iemand te knallen, ben je een uur aan het wachten tot je eindelijk weer kan schieten.

Zitten genoeg leuke dingen in de MP van Halo, maar ook de nodige minpunten. Halo 2 heb ik nog aardig wat online gedaan. Halo 3 weinig, ODST / Wars overgeslagen en denk dat ik Reach ook niet bijster veel / lang online ga/zal spelen.

Edit:
    Heb 5 missies co-op op Heroic gespeeld, maar bij weekly challenge blijft ie op 0 staan. :confused:

Laatst bewerkt: 19 sep 2010
  4. SusPenZz

SusPenZz Veldhuis tot me dood

Leuk Bevonden:
    0
    Je moet er 9 halen voor die challenge:p

5. Delphiki

Delphiki Active Member

Leuk Bevonden:
    467
    telt co-op wel voor die challenge?

6. DulleNL

DulleNL I'm a little teapot Magic Member

Leuk Bevonden:
    313
    Ja.

En wat is Safe Haven (ofzo) een vreselijk speltype. Vind er echt geen bal aan. En ik snap ook niet waarom soms je tegenstander met 1 zwaardslag doodgaan, en de andere keer niet.

Pff, geef mij maar Headhunter/oddball...

7. svenn15

svenn15 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Haat die ook en die komt best veel terug.

8. Unrealist

Unrealist A Real Unreal Fan

Leuk Bevonden:
    0

Hmm tsja quiters zijn voor mij de grootste halo verpesters. Ik heb 50 euro neergelegt dus ik wil wel waar voor mijn geld. Ik wil leuke potjes online kunnen spelen en niet potjes waarbij 3 man quiten als je 1 keer hun vlag aanraakt (dit gebeurd). Het grootste deel van die quiters doen het uit frustratie. Zelfs ik heb nog potjes weten te winnen in m'n eentje tegen 4 andere. De oplossing is natuurlijk om met een vol team van mensen die je goed kent in matchmaking te springen maar als je dan lekker op weg bent quit het halve andere team omdat ze weer es niet tegen hun verlies kunnen.

Ze zouden wat dat betreft het systeem van modern warfare over kunnen nemen waarin mensen ook potjes kunnen joinen die al bezig zijn. (dan zouden ze wel moeten voorkomen dat je een potje kan joinen wat nog 5 seconde bezig is, want dat heb ik ook redelijk vaak meegemaakt)

9. SusPenZz

Leuk Bevonden:
    0
    Helemaal mee eens, ik snap niet eens wat de objective is. De ene keer ben ik eerst een zombie, daarna een spartan etc. De andere keer ben ik 4 keer achter elkaar een zombie. 8) Die game mode laat ik maar voor wat het is.

10. Delphiki

Delphiki Active Member

Leuk Bevonden:
    467
    Ik ook altijd met mn grote waffel, bak er vandaag maar weinig van dus die K/D keldert meteen van 2.2 naar 1.8 :+

Maar niet meer op letten anders ga ik me er net als in COD aan irriteren

edit:// 1.6 :+

11. masxmasx

masxmasx Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Precies.
    Of iets dat je zware penalty krijgt als je bij een skirmish/objective game quit, maar minder als je bij slayer leaved ofzo...

12. Unrealist

Unrealist A Real Unreal Fan

Leuk Bevonden:
    0
    Meer mensen die de nieuwe sniper echt geweldig vinden? In Halo 3 ging het snipen altijd maar slecht maar nu schiet je iemand recht in zijn hoofd terwijl hij aan het sprinten is. 8)

13. Delphiki

Delphiki Active Member

Leuk Bevonden:
    467
    Ik merk bij de sniper niet zoveel verschil, ben wel weer helemaal fan van de pistol :D

14. Daz

Daz

Leuk Bevonden:
    2.258
    Wie mee wilt doen met Halo Reach: Voetbal, voeg me toe / stuur een message dan invite ik je! Blue vs Red team. Max 16 man.

15. Edjuuuuuh

Edjuuuuuh -

Leuk Bevonden:
    61
    Dat vind ik nou juist een heerlijke speltype in ''rumble pit'' geen idee of die ook in andere modes zit ?
    heb ze allemaal gewonen :thumbs:

als je in de safe zone zit kunnen de zombies je niet killen duurt 15 sec dan gaat die naar een andere plek voor de tijd afgelopen is ben ik alweer aan het lopen (hopelijk in de goeie richting :p) all een paar overkills kunnen maken toen ik alleen over was :9

vind het wel lache (je moet het gewoon ff slim spelen ^^)

16. Le Lastpak

Le Lastpak (◕‿◕✿)

Leuk Bevonden:
    798
    Snap echt niet wat mensen zo goed vinden aan de pistol. Hij is leuk voor dichtbij maar op afstanden is ie erg traag. DMR en Needle Rifle FTW!

17. SusPenZz

Leuk Bevonden:
    0
    OOOOHH dus je bent safe als je daarin staat. Ik dacht al, waarom zit er zo'n king of the hill ding in de map.

18. DulleNL

DulleNL I'm a little teapot Magic Member

Leuk Bevonden:
    313
    ooooohhh. Dat verklaart al een hoop. 8)
    Vooral de Needle Rifle. \o/ Ik ben vaak de enige die de Needle Rifle loadout kiest. Had gedacht dat ie populairder zou zijn.

19. svenn15

svenn15 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Als ik in rumble pit slayer neem speel ik bijna telkens op deze map Asylum,nog iemand hier last van ?

20. Edjuuuuuh

Edjuuuuuh -

Leuk Bevonden:
    61
    nee ik krijg vooral Powerhouse boardwalk en die forgeworld map The cage ofzo ;)

en als je Elite slayer krijgt kies dan voor de needler met de AA waardoor je ontzichtbaar word (echt flink overpowered als je het mij vraagt :))

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina