Quitten moet gewoon kunnen. Soms moet je gewoon even weg en kan je het potje niet afmaken, of zit je in zo een k*t potje, dat je niet wilt blijven (slechte map/modi/teammates bijv).
Btw, blijf Halo MP beetje vaag vinden. Kills zijn maar wat vaak oneerlijk. Je pompt iemand helemaal vol, gebeurd niets, hij reload rustig, schiet paar kogels en je bent gelijk dood. Of grenades die geen effect lijken te hebben etc etc.
Verder is het erg irritant als een potje onderbroken worden om opnieuw naar host/verbinding (denk ik) te zoeken. Helemaal als het lang duurt, paar keer in een match voorkomt en uiteindelijk zelfs de 360 erdoor vastloopt.
Als laatste duurt het reloaden echt te lang, waardoor je vaak kansloos bent als je in een battle moet reloaden. Zit je niet in een battle, reload ie in een fractie, sta je op iemand te knallen, ben je een uur aan het wachten tot je eindelijk weer kan schieten.
Zitten genoeg leuke dingen in de MP van Halo, maar ook de nodige minpunten. Halo 2 heb ik nog aardig wat online gedaan. Halo 3 weinig, ODST / Wars overgeslagen en denk dat ik Reach ook niet bijster veel / lang online ga/zal spelen.
Edit:
Heb 5 missies co-op op Heroic gespeeld, maar bij weekly challenge blijft ie op 0 staan.
Laatst bewerkt: 19 sep 2010