De Grote Voetbaldraad [Deel 28]

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door Mtthz, 27 aug 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Siemenn

Siemenn pee es vee

Leuk Bevonden:
    444
    Haha, was mijn taak gisteren ook.

Begon op de bank aangezien ik niet genoeg getraint heb (had een blessure paar weken geleden), maar mocht al na een kwartier gaan warmlopen. Vriend van me stond op de laatste man positie en maakte twee fatale blunders in de eerste 20 minuten, dus was wel pijnlijk (voor hem) dat ik er voor hem in kwam :+. Kreeg als opdracht mee om hun spits, beste man van het veld, uit de wedstrijd te halen door hem gek te maken etc.

Heel de westrijd hem geschaduwt en wanneer hij een bal kreeg er meteen bovenop. Positie en opdracht kan leuker, maar moet toch echt toegeven dat het best leuk was. Kon wel genieten van zijn irritatie, die heeft geen bal meer goed geraakt :cool:.

2. Viktortje

Viktortje Rest in pieces!

Leuk Bevonden:
    11
    Normaal ben ik de spits die twee verdedigers moet bezig houden, continue licht vasthouden. Alle ballen opeisen (vooral de uittrap van de keeper), om zoveel mogelijk ballen in één keer door te spelen en koppen en er voor te zorgen dat er ruimte om me heen is voor de buitenspelers. Vandaag was dat amper te doen, heb veel vrije trappen gekregen waar 2 doelpunten uit kwamen, maar als de tegenstanders technisch niet zo crap was, hadden we zeker verloren op basis van kracht.

3. Pascal

Pascal ༼ つ ◕_◕ ༽つ

Leuk Bevonden:
    57
    Kut Ujfalusi. Trapt Messi weer aan gort. Smeerpijp. Als Messi geblesseerd is dan is het normaliter ook meteen goed mis. Zal wel weer 3 á 4 maanden worden ofzo, verdomme.

4. iMark 007

iMark 007 Active Member

Leuk Bevonden:
    152
    Hij deed het ook echt bewust.
    Ze moeten zo'n gozer eigenlijk voor 10 wedstrijden schorsen.

5. Godsmack257

Godsmack257 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Of voor de duur van de blessure.

6. Viktortje

Viktortje Rest in pieces!

Leuk Bevonden:
    11
    3 á 4 maanden zal het echt niet zijn hoor..
    Al vroeg ik me wel af wat voor invloed die groeihormonen hebben gehad op zijn bouw, hij was iets van 1.40 op zijn 15de. En als je dan die dingen gaat slikken voor het voetbal moet het toch wel iets met zich meebrengen?

7. Aftrek Gek

Aftrek Gek Bezem.

Leuk Bevonden:
    0
    Hahahaha bij ons gebeurd dat dus echt juist niet.
    Scheidsrechter ziet alles en als je maar iets doet krijg je gelijk geel.
    1ste klasse A junioren, that is.

Weet natuurlijk niet hoe het er bij senioren aan toe gaat.

8. Pascal

Pascal ༼ つ ◕_◕ ༽つ

Leuk Bevonden:
    57
    Spreek alleen maar over ervaringen uit het verleden m.b.t. Messi. Hij wordt het hele seizoen enorm vaak geschopt en heeft soms wonder boven wonder 1 of 2 hele seizoenen helemaal geen blessures, maar als hij er dan wel een oploopt is het bij hem vaak meteen een hele ernstige. We zullen de prognoses afwachten.

EDIT: Maar goed, al zouden het 6 of 8 weken zijn, dan blijft het een enorme aderlating.

Laatst bewerkt: 19 sep 2010
  9. Siemenn

Siemenn pee es vee

Leuk Bevonden:
    444
    Een beetje knijpen, enkeltjes trappen en shirtje trekken - oftewel: irritaties opwekken, tegenstander gekmaken - word niet zo streng bestraft hier. Pas als je echt een doorgebroken speler neerhaalt, een gevaarlijke tackle maakt of gewoon dingen doet die niet op het veld thuishoren (natrappen, zeiken tegen scheids, hands, vechten) krijg je geel, of rood.

Speel zelf in Hoofdklasse C junioren en hebben in vier wedstrijden pas twee keer geel gehad: gezeik tegen de scheidsrechter en speler neerhalen die bijna doorgebroken was (liepen twee verdedigers, één voor en één achter, met één spits).

10. AntraXxX

AntraXxX Bruce Springsteen

Leuk Bevonden:
    214
    16 jaar en C junioren?

11. Steel Dogg

Steel Dogg Registered User

Leuk Bevonden:
    0
    Dat 16 jaar was dus ook een leugen... zijn geslacht. Wat nog meer? 8)

12. Daz

Daz Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    2.259
    [yt]l0em_GrIhcQ[/yt]
    Bij 0:51 zie je het goed. Au!

13. Rydan

Rydan Active Member

Leuk Bevonden:
    18
    Die Van 't Hek heeft wel zinnige dingen te zeggen altijd.

14. Siemenn

Siemenn pee es vee

Leuk Bevonden:
    444
    Hoofdklasse C, Junioren.
    Frikandel :+.

Wat een kut overtreding zeg

Laatst bewerkt: 19 sep 2010
  15. Tyrant

Tyrant Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    9.639
    Speel jij hoofdklasse C? Netjes, welk team als ik vragen mag? Lekker de hele zaterdag het land door :+

16. mikecitybike

mikecitybike Future Donut

Leuk Bevonden:
    0
    jullie spelen ook hoog :D
    heb ooit bij Lisse in de A2 gespeeld, 1e klasse A
    daarna 2-3 jaar niet gevoetbald, nu speel ik zaterdag 6e klasse reserve :lol:
    vriendenteam :cool: We speelden vorig jaar 5e klasse, maar we hebben gewoon een paar gasten die echt te slecht zijn, zelfs voor de 6e klasse 8)
    Maargoed een flinke 3e helft met een man of 10 en 's avonds nog samen uit en in de vakantie met elkaar op vakantie is ook leuk ;)

17. Tyrant

Tyrant Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    9.639
    1e klasse heb ik ook ooit gespeeld.. Terwijl ik bij een enorm kleine club voetbal :p.
    Maar toen was er zo'n gouden generatie van allemaal vrienden die alles voor elkaar overhadden :p.

18. Mtthz

Mtthz XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    38
    Helemaal juist. Je wilt niet weten wat voor smerigheid er allemaal gebeurd. Vooral bij corners en vrije trappen is het raak. Voor de regels was ik als keeper natuurlijk onschendbaar in mijn doelgebied, ware het niet dat spitsen van de tegenstander daarom uit het zicht van de scheidsrechter de meest vuile dingen bij mij uithaalden. Als de bal wordt voorgegeven snel hard op je voet trappen, zicht hinderen en daarbij je knijpen en elleboogjes geven op vervelende plekken. Sommigen deden dat meer dan anderen. En wraak is dan het mooiste wat er is, vooral als de scheidsrechter het niet zag.

Had een keer een wedstrijd waar de spits bij elke corner bij ontzettend op liep te fucken met smerig spel. Knijpen, elleboogstoot in je ribben etcetera. Ik was die gast zo zat. Op een gegeven moment was hij doorgebroken en klaar om met mij het duel aan te gaan. Hij speelde de bal langs mij en wou er ook snel langs gaan. Op dat moment plantte ik beide vuisten in zijn pens. Ik natuurlijk meteen de vermoorde onschuld spelen en mij ''bekommeren'' om die gast. De scheidsrechter hield het op een ongelukkige botsing en ik kreeg een doeltrap. Niet helemaal netjes, maar wat hij kan, kan ik ook.

Of een wedstrijd waar de spits de hele wedstrijd al liep te ouwehoeren. Was een erg klein gastje met een enorme bek. En ook steeds van die smerige dingen en mij verschillende dingen verwensen. Op een gegeven moment stonden we vlak voor tijd voor met 1-3 voor en kreeg ik een tegentreffer. Dus dat gassie wil die bal zo snel mogelijk uit de goal halen en naar de middenstip brengen. Ik pak die bal voor zijn ogen af en hou hem vervolgens boven mijn hoofd. Dat gassie maar springen maar kon hem niet pakken. Hij werd helemaal gek8) Prachtig was het.

19. janter

janter Active Member

Leuk Bevonden:
    576
    Ik vond het soms echt heerlijk om iemand voor zen donder te trappen. Of opstootjes maken, altijd geinig. Soms eventjes je agressie kwijt. Heb zelf ook vaak tikken gekregen daar niet van.

20. Siemenn

Siemenn pee es vee

Leuk Bevonden:
    444
    Valt mee, hoeven niet echt ver te rijden. Twee komen er uit Eindhoven (en omstreken) en de rest uit Den Bosch & Tilburg, dus valt wel mee hoor :)

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina