De Grote Voetbaldraad [Deel 28]

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door Mtthz, 27 aug 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Ralluff

Ralluff Vedette

Leuk Bevonden:
    13
    Dit seizoen spelen wij ook een 1ste klasse. Gaat ons nog best goed af.

2. Rydan

Rydan Active Member

Leuk Bevonden:
    18
    Epic! _O_

3. Viktortje

Viktortje Rest in pieces!

Leuk Bevonden:
    11
    Één seizoen topklasse gespeeld, afgelopen seizoen 2de klasse, en nu 6de klasse in een vriendenteam :)

4. Tyrant

Tyrant Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    9.634
    Topklasse?
    Hoofdklasse bedoel je?
    Waar voetbal jij dan?

5. janter

janter Active Member

Leuk Bevonden:
    576
    Zal wel in de d-tjes zijn geweest denk ik. Vroeger was het hoogst voor de d-tjes topklasse zo kon ik mij herinneren. Dovo speelde daar destijds ook in en moesten o.a. tegen Ajax D2.

Viktortje, je speelde toen of nu nog zeker bij Elinkwijk of niet? Altijd al een topjeugd gehad en nu nog steeds :). Dat broertje van Afellay speelt er ook bij. Goede behendige speler zeg, had 2 seizoenen geleden nog tegen hem gespeeld.

6. Daz

Daz Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    2.259
    Ik vind het altijd tof hoe Stekelenburg altijd de tegenstander truukt. Doet hij alsof hij naar rechts gooit, doet hij het weer, en dan gooit hij een andere kant op of juist de goede kant. Haha, je ziet dan altijd de aanvallers naar een kant toe rennen.

7. Daz

Daz Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    2.259
    Aldus Cruijf. Wat vinden jullie hiervan?

8. FunkXual

FunkXual YT: Sean Specter

Leuk Bevonden:
    24
    Ik blijf het vreemd vinden. De man heeft ogenschijnlijk erg veel passie voor de club Ajax; al blijft zijn enige grote liefde natuurlijk Barça. Alleen als het zoveel met je doet en je er niet tegen kan. Waarom dan niet een functie binnen de club aannemen om er zelf wat aan te doen? Nu blijft het vooral hoog van de toren blazen, ver buiten de vesting.

Het Ajax in de tijd van het voorzitterschap van dhr. Jaake (kennen we die nog?) vond ik overigens slechter dan het huidige.

9. Nitram

Nitram BiA!

Leuk Bevonden:
    0
    Dat wil die wel, maar de laatste keer dat hij het probeerde werd hij tegengewerkt.

10. Shin David

Shin David Ajax Amsterdam

Leuk Bevonden:
    0
    Bedankt wederom voor de open deuren, Cruijff. Ook leuk dat hij over het rapport van Coronel begint, waarvan hij destijds aangaf dat hij het helemaal niet had gelezen toen hij bij Ajax de boel wel eventjes ging regelen.

11. Rydan

Rydan Active Member

Leuk Bevonden:
    18
    Hij heeft gewoon een punt. Het lijkt nergens op en volgend jaar moet de bezem erdoor. Keihard, genadeloos de middelmaat eruit. Zowel qua spelers als qua personeel.

Had graag gezien dat hij zich met de jeugdopleiding ging bemoeien. Misschien alsnog als we een frisse start maken?

12. Shin David

Shin David Ajax Amsterdam

Leuk Bevonden:
    0
    Hij heeft een punt ja, maar iedereen heeft kunnen zien dat we van het beleid afwijken en dat we tegen Real en Willem II heel slecht waren. Daar heb ik het orakel niet voor nodig.

Dit vond ik btw ergens toch wel hilarisch:

13. Dyonko

Dyonko Duke

Leuk Bevonden:
    6.168
    Die jongen leert het nooit.

14. kwdtje

kwdtje Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    Cruijff vergeet alleen dat het voetbal veranderd is en dat Barcelona niet te vergelijken is met Ajax. Ajax heeft tenminste geen miljoenen schuld en hoeft geen geld te lenen om de salarissen te betalen. Om over de economische malaise in Spanje nog maar te zwijgen.

15. FunkXual

FunkXual YT: Sean Specter

Leuk Bevonden:
    24
    Ook Ajax heeft inmiddels een schuldenlast. Zij het dat die last een stuk kleiner gaat worden door de CL inkomsten dit jaar. Eigen vermogen heeft de club nu niet meer. Dat is jammer, want een aantal jaren geleden zat er nog 65miljoen in de kas.

Hoe dan ook, als Platini zich hard blijft maken voor zijn ambitie om alleen echt gezonde clubs in de Europese toernooien toe te laten, dan kan er in de komende jaren echt wat gaan veranderen. Dan worden de verschillen tussen alle clubs vanzelf weer kleiner. Dat zou voor alle Nl'se clubs goed zijn.

Laatst bewerkt: 20 sep 2010
  16. kwdtje

kwdtje Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    Ajax heeft toch nog steeds een eigen vermogen van 60 miljoen? Er is alleen een (groot) verlies geleden vorig jaar?

17. Daz

Daz Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    2.259
    Eigen vermogen van 23 mil geloof ik ergens gelezen te hebben.

18. Hybrid

Hybrid Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.824
    Hij is nog steeds goed. ;)

19. iMark 007

iMark 007 Active Member

Leuk Bevonden:
    152
    Sinds Martin Jol vind ik het een stuk beter gaan dan daarvoor. Er is nooit oproer, de resultaten zijn goed sinds de winterstop vorig jaar. En het spel is best aardig vind ik. Natuurlijk ben je kansloos tegen topclubs als Real Madrid, maar nationaal gezien heeft Ajax een goede groep. En in iedere linie heeft Ajax een paar dragende spelers lopen vind ik. En financieel gaat het de goede kant op met plaatsing voor de Champions League. En er is niet onnodig geld uitgegeven. Wat transfervrije spelers een 1 jarig contract aangeboden, en El Hamdaoui voor een mooie prijs kunnen halen. Als Ajax supporter zijnde ben ik niet ontevreden. Er was 2 a 3 jaar geleden meer kommer en kwel.

Cruijff is de laatste tijd alleen maar negatief. Eerst het Nederlands Elftal, nu weer Ajax. Hij pikt alleen de slechte punten eruit, terwijl er ook genoeg positieve zaken te benoemen zijn.

20. Burt Macklin

Burt Macklin Formerly Known As

Leuk Bevonden:
    911
    Ben gisteren naar NEC - AZ geweest, vriend had een kaartje over.
    Buiten dat het een bedroevende wedstrijd was, was er ook totaal geen sfeer.
    Die NEC supporters hebben zichzelf geen enkele keer laten horen.. Is dat daar altijd zo?

Vond het wel een mooi stadion overigens. :)

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina