Firstlook Presentator gezocht!

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door scarluuk, 19 sep 2010.

1. scarluuk

scarluuk Hail me!

Leuk Bevonden:
    7
    Net de 1e sollicitatie door gewerkt als presentator met Furies, hopelijk kan ik de andere ook snel spreken!
    Nog 1 laatste oproep hierbij, als er nog mensen zijn die zich willen op geven als presentator, stuur mij een PM en dan praten we verder!
    Ik wil zo snel mogelijk namelijk een presentator gaan kiezen zodat we wat dingen kunnen gaan doorlopen.

2. EagleScream

EagleScream Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    pff 2 & 3 oktober,
    Dan is er hier in Leiden wel iets leukers te doen :)
    ben overgens vorig jaar wel geweest, mocht alleen geen MW2 spelen toen omdat we nog geen 18 waren, lame. Nog wel bijna DJ hero gewonnen. :p

3. scarluuk

scarluuk Hail me!

Leuk Bevonden:
    7
    Dit jaar staat activision er weer maar er staat niet bij met welke game(s) ze komen, grote kans dat black ops er is dit jaar :+

4. PePzi NL

PePzi NL Ōkami! XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    203
    Geen multiplayer iig, aldus JJ op de site van Firstlook.

Btw, ik heb ze laatst m'n CV gestuurd en gevraagd of ze nog mensen nodig hadden met opbouwen / afbreken enzovoort, en er stond vanmiddag iemand van Firstlook op m'n voicemail :9 Dus misschien zien jullie mij daar als werknemer, kom sowieso ff gedag zeggen dan xD

5. scarluuk

scarluuk Hail me!

Leuk Bevonden:
    7
    Haha gaaf hoor:9
    Wat ga je dan precies doen qua opbouwen/afbreken?
    Stands of meer de technische kant op?
    Als je daar werkt dan komen wij wel even een interview af nemen :+

6. PePzi NL

Leuk Bevonden:
    203
    Ik heb nog geen idee wat ik ga doen, voor hetzelfde geld moet ik schoonmaken aan het eind van de dag :+

Maar ik hou jullie op de hoogte, mocht ik daar ergens staan kunnen jullie wel ff langskomen ofc :9

7. scarluuk

scarluuk Hail me!

Leuk Bevonden:
    7
    Haha is goed :9

8. Dedemsvaart

Dedemsvaart redonkulous

Leuk Bevonden:
    24
    Vet project dit! Wel jammer trouwens dat er geen (officiele) XBW-tv meer is trouwens...
    Ik ben benieuwd waar jullie mee komen. Het lijkt mij persoonlijk best leuk om ook eens naar zo'n gameshow te gaan, ookal boeien de meeste games me vrij weinig. Het lijkt me vooral leuk om eens mee te maken en om al die verslaafden te zien:9

9. Davey666

Davey666 Dislocated Boy

Leuk Bevonden:
    80
    Ja hebben we niet iets waaraan we mensen van XBW makkelijk kunnen herkennen?
    Ik ga namelijk ook en dat lijkt me wel eens grappig :+

Ik ga wel maar één dag :)

10. PePzi NL

Leuk Bevonden:
    203
  11. Remco

Remco Guest

Haha leuk idee, ik zou dat alleen wel bij spreadshirt doen en niet bij vistaprint ivm de shirtkwaliteit ;)

12. PePzi NL

Leuk Bevonden:
    203
    Mja vistaprint was ook maar het eerste dat in me opkwam :+ Maar het duurt volgens mij minstens 2 weken tot je die shirts binnenhebt, dus mochten mensen dat serieus overwegen is het nu al een beetje laat denk ik :+

13. WOUW5

WOUW5 Cpt. Censorshades!

Leuk Bevonden:
    13
    Ik hoef nie meer, heb al andere plannen gemaaktO-).

14. Dedemsvaart

Dedemsvaart redonkulous

Leuk Bevonden:
    24
    Ik vind trouwens wel dat degene die presentator wordt, ook wel veel verstand moet hebben van games. Kunnen er niet gewoon 2 presentators mee trouwens?

15. Dyonko

Dyonko Duke

Leuk Bevonden:
    6.168
    @Scarluuk: kan vanavond wel het gesprek doen , nu nog aan het werk.

16. Fiasco

Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    5.869
    Thanks Pepzi voor het melden, had meteen ook een emailtje gestuurd. Ben volgende week Donderdag, Vrijdag, Zaterdag en Zondag vrij en ben nu voor die 4 dagen ingeroosterd want ben net gebeld :D. Krijg deze week nog een mailtje met hoe en wat, lijkt me tof!

17. PePzi NL

Leuk Bevonden:
    203
    Ik ben ook net gebeld, gezegd dat ik alle vier de dagen beschikbaar ben, ze belt me morgen terug :D

Ff meeten daar ofc :cool:

Ps @ topicstarter, sorry voor de offtopic xD

18. scarluuk

scarluuk Hail me!

Leuk Bevonden:
    7
    Jawel, je kunt ons herkennen aan de awesomeness die we uit stralen :cool:

Nee zonder gekheid op een stokje, degene van Xbw die gaan zouden ook gewoon hier iets kunnen posten met waar ze herkenbaar aan zijn.
    De filmcrew valt vanzelf wel op dus daar hoeft niemand van Xbw zich druk over te maken:+

Haha zou kunnen maar zijn we een beetje te laat mee en dat zouden nog meer kosten worden :9

Daar wordt voor gezorgd hoor dat ze er verstand van hebben ;)
    En ik zit nog heel erg te twijfelen of we er 2 pakken of 1.
    Ik heb het leuke aanbod van Remco gehad dat hij zoiezo mee wil desnoods om alleen al te helpen met vragen bedenken dus die zal er al bijna zeker bij zijn mocht ik er last minute voor kiezen om er 2 te pakken mits ik Remco niet kies :9

Prima, ik ben vanaf 7 uur tot 12 online op msn ;)

Als je er gaat werken, wel laten weten hé! dan komen we ook bij jou effe langs met de filmploeg :+

Haha geen probleem, zie dit topic ook maar als locatie om over Firstlook te praten hoor;)

19. PePzi NL

Leuk Bevonden:
    203
    Ik ben ook voor 4 dagen aangenomen :D Rooster krijg ik nog toegemaild.

Hoe zit het met XBW TV? :cool:

20. scarluuk

scarluuk Hail me!

Leuk Bevonden:
    7
    Haha nice, ik PM je even, dan kunnen we ffe wat bespreken :9

Deel Deze Pagina