De Grote Voetbaldraad [Tussenstanden, Uitslagen, Discussie] [Deel 33]

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door Mtthz, 17 sep 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Delphiki

Delphiki Active Member

Leuk Bevonden:
    467
    Raar verhaal is dat inderdaad, voorlopig maar met een flinke korrel zout nemen.

Al lijkt Sneijder me wel zo eerzuchtig dat je het niet kan uitsluiten. Misschien wil Real hem wel ruilen tegen Kaka :+

2. kwdtje

kwdtje Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    Kaka? Dat zal Nerra leuk vinden haha!

3. BlackTerror

BlackTerror Delicious

Leuk Bevonden:
    4
    Normaal gesproken zouden ze een volledig B-elftal inzetten in de CC, alleen nu het een derby was was het meer een AB-elftal. Beide teams niet op volle sterkte, maar toch nog aardig wat basiskrachten bij beide teams. Arshavin en Chamack vielen nog in bij Arsenal. Nasri en Rosicky speelden gewoon mee. Bij Tottenham deden Keane en Lennon bijv. ook mee.

Laatst bewerkt: 22 sep 2010
  4. Tyrant

Tyrant Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    9.634
    Keane komt terug van een lange afwezigheid, geen echte A speler.. Lennon wordt ook steeds minder gebruikt. Vooral Arsenal gebruikt de CC voor talenten (raar dat ze die keeper ook niet opstelde). Dus het was absolutt geen AB selectie, gewoon dikke B.

Zulke overwinning zeggen barweinig IMO, maar leuk dat je er aan kan optrekken.

5. *NERAZZURRI*

*NERAZZURRI* Active Member

Leuk Bevonden:
    12
    Mwah, dat zal allemaal wel meevallen. Hij (of die ranzige zaakwaarnemer van 'm) probeert de club gewoon onder druk te zetten (deed Mourinho ook na z'n eerste jaar d.m.v. Madrid wat hem een salarisverhoging opleverde, dat zal het sms-verkeer wel verklaren :+) om met meer geld over de brug te komen. Vreselijk ranzige manier van zaken doen natuurlijk. Als het zo moet: voor hem tien anderen. Bovendien; wat moet Madrid met Sneijder? Ze hebben met Özil een nog veel grotere toekomstige ster dan Sneijder ooit zal zijn.

En ik zal heel eerlijk zijn: Ik vind Kaká overschat maar in Italië kan hij zeker z'n waarde hebben. Als hij de vervanger moet worden van Sneijder vind ik dat helemaal niet zo erg eigenlijk. Alleen Kaká er nu bij mét Sneijder zou ik totaal ongepast vinden. Maar als Sneijder vertrekt lijkt Pastore (Palermo) me zijn logische opvolger, en we hebben natuurlijk Coutinho klaar staan :cool:

6. mikecitybike

mikecitybike Future Donut

Leuk Bevonden:
    0
    ik wacht nu wel ff met een inter shirt bestellen tot ie echt heeft bijgetekend
    dat nieuwe Real uitshirt met vdVaart niet zo'n succes achteraf :+

7. *NERAZZURRI*

Leuk Bevonden:
    12
    Ga je dat nieuwe shirt bestellen? Zonde man, vind het drie keer niks. En zelfs als ie bijtekent zie ik 'm vrij snel vertrekken. Volgens mij zit die kerel binnen een paar jaar met Mourinho in Manchester.

8. Pascal

Pascal ༼ つ ◕_◕ ༽つ

Leuk Bevonden:
    57
    Ik zou Pastore wel graag bij Barcelona zien, maar het lijkt me geen goedkope jongen. Heeft Palermo al eens een getal genoemd waarvoor hij zou mogen vertrekken?

9. Tyrant

Tyrant Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    9.634
    Wat moet Barca nou weer met Pastore... :{

10. Pascal

Pascal ༼ つ ◕_◕ ༽つ

Leuk Bevonden:
    57
    Wat is dat nou voor domme vraag. Ik heb al 38x beredeneerd hier waarom een aanvallend ingestelde middenvelder zeer welkom zou zijn in onze smalle selectie.

11. *NERAZZURRI*

Leuk Bevonden:
    12
    Nee maar zijn contract loopt nog wel even door dus ga er maar vanuit dat hij minimaal 30 miljoen euro moet kosten. Ik zie trouwens ook niet echt waar Barça Pastore kwijt zou moeten. Jullie hebben Iniesta. En Pastore is net als Özil veel te goed om als back-up voor Iniesta te dienen. Bovendien vind ik hem (wederom net als Özil) totaal niet bij Barça passen. Hij is veel te veel individualist daarvoor en ik zie hem veel liever in Italië of bij Madrid of in Engeland.

12. Pascal

Pascal ༼ つ ◕_◕ ༽つ

Leuk Bevonden:
    57
    Heb je gezien hoeveel wedstrijden Iniesta afgelopen seizoen voor Barcelona heeft gespeeld? Dan heb je je antwoord wat dat betreft. Maar nogmaals, dat heb ik hier al vaker gezegd. Iniesta is een geweldige speler maar enorm blessure gevoelig. Pastore is nog erg jong en aan dat individualistische aspect kan dan ook nog wel gesleuteld worden, denk ik. Hij heeft zelf volgens mij ook meermalen aangegeven dat Barcelona zijn droomclub is en ik denk dat hij snugger genoeg is om te kunnen beredeneren wat daar van hem verwacht wordt. Hij zou geen echte back-up zijn, maar meer een "roulatiespeler". Verder is hij bij Palermo ook vaak niet in de basis gestart. Zou niet zo gek zijn als dat bij Barcelona, zeker op deze jonge leeftijd, ook het geval is.

13. Jorrit010

Jorrit010 Ech wel!

Leuk Bevonden:
    1
    Nou straks weer lekker naar de Kuip. Hopelijk ff de kater van zondag wegspoelen.

14. mikecitybike

mikecitybike Future Donut

Leuk Bevonden:
    0
    op internet ziet ie er niet uit, op tv gaat het wel
    moet hem nog ff in het echt in een winkel bekijken :)

15. *NERAZZURRI*

Leuk Bevonden:
    12
    In het begin stond hij niet altijd in de basis nee, maar hij is nu de belangrijkste speler samen met Miccoli (die vanavond hopelijk eindelijk weer gaat spelen). Maar dat dubbele kopen zoals Barça nu zou moeten doen in jouw ogen is in mijn ogen precies wat er mis is met het huidige topvoetbal. Het is belachelijk en egoïstisch om een volledig dubbel topelftal op te willen kunnen stellen. Kapitalisme ten top. Laat andere clubs ook genieten van topspelers. Barça heeft een geweldige jeugdopleiding en met Iniesta een van de beste, zo niet de beste, aanvallende middenvelders ter wereld. Pastore moet gewoon bij een club komen te spelen waar hij de belangrijkste speler wordt, en dat is bij Barça absoluut niet het geval. Daarom ben ik ook ontzettend blij dat Özil naar Madrid is gegaan, want dan zie ik hem ook nog regelmatig spelen.

16. Shin David

Shin David Ajax Amsterdam

Leuk Bevonden:
    0
    Josefzoon speelt ff 3 man uit + assist op Mounir. Netjes hoor.

17. geertbargeman

geertbargeman Kampioen 2018 - 2019

Leuk Bevonden:
    308
    1-0 :) Lijkt geen moeilijke bekerstart te worden dit jaar.

18. Dragonmaster

Dragonmaster Registered User

Leuk Bevonden:
    2
    Goedenavond buitenspeler:)

19. Daz

Daz Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    2.259
    Prachtige actie Jozefzoon (omspeelt 3-4 man) en dan schiet Mounir er hem mooi in!

20. Dragonmaster

Dragonmaster Registered User

Leuk Bevonden:
    2
    Jezus JOZEFZOON wat een goal!

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina