Hopelijk ik binnenkort ook zover. SMG2 is eigenlijk 1 van de redenen waarom ik een Wii koop. Samen met Super Mario Bros en Mario Kart natuurlijk .
Yay, m'n broertje krijgt voor z'n verjaardag een Wii . Hij krijgt SMG 2 ook voor z'n verjaardag, dus kan ik even goed van profiteren sinds hij toch nog naar school moet .
Even 2 dingentjes omtrent SMG2 1: Wat zijn die zilvere kroontjes die je soms ziet op de kaart bij een wereld? 2: Bij SMG1 kon je duidelijk zien bij een wereld of er nog stars in een level zaten die je nog niet gehaald hebt. Maar bij SMG2 heb je in de levels zelf van die roze Luma,s die je munten moet voeren zodat ze transformen. Alleen op de wereldkaart kan je dat niet zien. Zo is het best lastig om duidelijk te kunnen zien welke Stars je nog mist in een level toch? Of zie ik dat verkeerd?
Heb er 4 uurtjes opzitten (gister gekocht) en wow.. echt een heeeele goede game. Meestal heb ik zoiets van.. o een sequel, daar gaan we weer *meer van hetzelfde*. Maar er zit constant vernieuwing in en het is echt superleuk om te doen. Vind dit veel leuker dan red dead redemption moet ik zeggen. Dat komt omdat geen enkel moment saai is en je constant bezig bent. De werelden zitten echt vol met stuff. Echt ouderwets genieten Heerlijk. *heeft het deuntje van mario spaceship in z'n kop*.
Heb ik ook wel eens bij spellen. Dan hoeven ze van mij alleen nieuwe maps uit te brengen en dan ben ik alweer blij.
Wat me ook opvalt is dat ik een aantal keer "2D" sidescrolling levels heb voorbij zien komen in Mario Galaxy 2 en die zijn gewoon een stuk beter dan de 2D levels uit New Super Mario Bros.. en dat terijl NSMB een 100% 2D game is....... toch apart en zegt veel over de klasse van SMG2
M'n zus probeert al een half uur bij zo'n ster te komen dat je met yoshi een hete peper moet slikken en dan een soort van minidoolfhofje verticaal moet afleggen
Ik heb een vraag over Super Mario Galaxy 2.Nu heb je ook als je met een level begint een ster met een vraagteken erin.Hoe kan je die halen?Hopelijk begrijpen jullie wat ik bedoel?
Dat is een verstopte ster, dus moet je goed zoeken. Vaak kan je bij een Luma in het level muntjes inleveren om naar die locatie te gaan.