1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[Wii] [Wii]Super Mario Galaxy 2

Discussie in 'Games' gestart door Modder-Eter, 2 jun 2009.

  1. Nerrion

    Nerrion yikes

    Berichten:
    1.402
    Leuk Bevonden:
    177
    Hopelijk ik binnenkort ook zover. SMG2 is eigenlijk 1 van de redenen waarom ik een Wii koop. Samen met Super Mario Bros en Mario Kart natuurlijk :D.
     
  2. Silver92

    Silver92 Active Member

    Berichten:
    850
    Leuk Bevonden:
    0
    Yay, m'n broertje krijgt voor z'n verjaardag een Wii :+. Hij krijgt SMG 2 ook voor z'n verjaardag, dus kan ik even goed van profiteren sinds hij toch nog naar school moet :p.
     
  3. GForce

    GForce Danica Patrick

    Berichten:
    14.778
    Leuk Bevonden:
    14
    Ik heb nog steeds 9 sterren...heb nergens tijd voor atm :mad:
     
  4. MetalSonic

    MetalSonic MetalSonicNL

    Berichten:
    4.536
    Leuk Bevonden:
    0
    Tof spel met leuke muziek, luister ATM de OST van Mario Galaxy 2 tijdens 't leren :)
     
  5. GForce

    GForce Danica Patrick

    Berichten:
    14.778
    Leuk Bevonden:
    14
    Heb een beta key voor FFXIV ontvangen dus daar gaat de tijd die ik vrij kon maken voor SMG2 :mad:
     
  6. Smok3y

    Smok3y Dark Souls!

    Berichten:
    3.670
    Leuk Bevonden:
    277
    Even 2 dingentjes omtrent SMG2

    1: Wat zijn die zilvere kroontjes die je soms ziet op de kaart bij een wereld?

    2: Bij SMG1 kon je duidelijk zien bij een wereld of er nog stars in een level zaten die je nog niet gehaald hebt.

    Maar bij SMG2 heb je in de levels zelf van die roze Luma,s die je munten moet voeren zodat ze transformen.

    Alleen op de wereldkaart kan je dat niet zien.
    Zo is het best lastig om duidelijk te kunnen zien welke Stars je nog mist in een level toch?

    Of zie ik dat verkeerd?
     
  7. GForce

    GForce Danica Patrick

    Berichten:
    14.778
    Leuk Bevonden:
    14
    1) Dan heb je alles gehaald.

    2) Je eerste vraag geeft hier antwoord op :)
     
  8. Aernhem

    Aernhem Wilfried Daddy Cool

    Berichten:
    1.835
    Leuk Bevonden:
    7
    Heb er 4 uurtjes opzitten (gister gekocht) en wow.. echt een heeeele goede game.
    Meestal heb ik zoiets van.. o een sequel, daar gaan we weer *meer van hetzelfde*. Maar er zit constant vernieuwing in en het is echt superleuk om te doen. Vind dit veel leuker dan red dead redemption moet ik zeggen. Dat komt omdat geen enkel moment saai is en je constant bezig bent. De werelden zitten echt vol met stuff.

    Echt ouderwets genieten :D Heerlijk. *heeft het deuntje van mario spaceship in z'n kop*.
     
  9. GForce

    GForce Danica Patrick

    Berichten:
    14.778
    Leuk Bevonden:
    14
    Heb ik ook wel eens bij spellen. Dan hoeven ze van mij alleen nieuwe maps uit te brengen en dan ben ik alweer blij.
     
  10. Aernhem

    Aernhem Wilfried Daddy Cool

    Berichten:
    1.835
    Leuk Bevonden:
    7
    Wat me ook opvalt is dat ik een aantal keer "2D" sidescrolling levels heb voorbij zien komen in Mario Galaxy 2 en die zijn gewoon een stuk beter dan de 2D levels uit New Super Mario Bros.. en dat terijl NSMB een 100% 2D game is....... toch apart en zegt veel over de klasse van SMG2
     
  11. Aernhem

    Aernhem Wilfried Daddy Cool

    Berichten:
    1.835
    Leuk Bevonden:
    7
    M'n zus probeert al een half uur bij zo'n ster te komen dat je met yoshi een hete peper moet slikken en dan een soort van minidoolfhofje verticaal moet afleggen :lol:
     
  12. Modder-Eter

    Modder-Eter XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    21.475
    Leuk Bevonden:
    8.456
    Dat is ook echt een enorm kutlevel als je niet goed in de gaten hebt hoe die Yoshi beweegt. :+
     
  13. Natasja27

    Natasja27 Active Member

    Berichten:
    964
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb een vraag over Super Mario Galaxy 2.Nu heb je ook als je met een level begint een ster met een vraagteken erin.Hoe kan je die halen?Hopelijk begrijpen jullie wat ik bedoel?
     
  14. Modder-Eter

    Modder-Eter XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    21.475
    Leuk Bevonden:
    8.456
    Dat is een verstopte ster, dus moet je goed zoeken. ;) Vaak kan je bij een Luma in het level muntjes inleveren om naar die locatie te gaan.
     
  15. Jorrie

    Jorrie ¯\_(ツ)_/¯ Moderator

    Berichten:
    18.430
    Leuk Bevonden:
    4.955
    Ik ga denk ik toch maar deel 2 kopen van mario galaxy 2. Ze verschillen amper in prijs.
     
  16. Reckuuza

    Reckuuza #ACHTERBUURTHOOLIGAN#LOMPEBOER#XBWSFINEST#NEKDIE

    Berichten:
    11.433
    Leuk Bevonden:
    17.527
    Bazig, is er nog een deel dan?



    :+
     
  17. Jorrie

    Jorrie ¯\_(ツ)_/¯ Moderator

    Berichten:
    18.430
    Leuk Bevonden:
    4.955
    8) Ik bedoelde natuurlijk dat ik deel 2 ipv 1 ga kopen van de reeks :p
     
  18. Natasja27

    Natasja27 Active Member

    Berichten:
    964
    Leuk Bevonden:
    0
    Oke bedankt.Ik denk dat ik die strategy guide ervan ga kopen.Is heel handig altijd vindt ik.
     
  19. Mastat

    Mastat Active Member

    Berichten:
    2.159
    Leuk Bevonden:
    10
    Net deze game opgepikt bij de bartsmit, erg vermakelijk, alleen de besturing is wel wennen.
     
  20. Natasja27

    Natasja27 Active Member

    Berichten:
    964
    Leuk Bevonden:
    0
    Klopt in het begin is dat wennen.Maar het is best een apart spel vindt ik
     

Deel Deze Pagina