lees mijn vraag even goed na dan kun je zelf lezen dat dit helemaal mijn vraag niet is waar je nu antwoord op geeft. ga jij eerst maar terug naar de basisschool om te leren luisteren met je oneerbiedige opmerkingen..
Ik weet de procedure van het downloaden maar het probleem is dat ik geen internet heb en ik bij mijn vriend ben gaan downloaden. Ik dacht dat als ik mijn eigen harde schijf naar hem meenam en een eigen live account aanmaakte het bij mij thuis zou werken wat dus niet is..LET OP MET DIE ANGEMAAKTE ACCOUNT HEB IK OP MIJN HARDE SCHIJF MET EIGEN AANGESCHAFTE MS POINTS DIE GAMES TER PLEKKE AANGESCHAFT zie reactie van Willem.. nou las ik hier ook berichten dat als ik mijn xbox compleet meegenomen zou hebben hij niet zou gaan vragen om het retrieven van een gamertag(zie vorige pagina met reacties) dus mijn vraag is nu als volgt; als ik mijn xbox ruil met die van mijn maat waarop de games gedownload zijn kan ik de games dan wel spelen? of MOET ik hier thuis zowiezo verbinding hebben om te retrieven? heb geen zin in veel moeite voor niks namelijk (let op het gaat alleen om de xbox van die maat zelf zeg maar niet om zijn hdd, de games staan al op mijn eigen harde schijf!) dit probeer ik iedereen uit te leggen ik heb niks via zijn account gedownload en over proberen te zetten op mijn schijf..het is direct gedwonload op MIJN schijf...
alvast hartelijk bedankt voor het begrijpen van mijn verhaal iedereen en dat ik het niet heb over hoe games te downloaden e.d....nogmaals ik heb geen draadloos internet vandaar dat ik ook geen silver kon gebruiken en dat het op deze rare manier ging!!
Laatst bewerkt: 22 sep 2010