1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Tips voor ouderwetse lekker op de bank met vrienden multiplayers ;)

Discussie in 'Algemeen' gestart door Tha real gamerr, 28 apr 2010.

1. Fardo

Fardo Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    224
    met een silver account (gartis abbo) kan je ook gewoon games downloaden

2. Kapitein_Merijn

Kapitein_Merijn PSN: Kapitein_Merijn

Leuk Bevonden:
    240
    Of je geeft 35€ uit voor 13 maanden live. Is op het moment een actie van M$.
    Je kan ook op ebay jaarabo's vinden voor die prijs.

3. Bertje sim

Bertje sim Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik weet niet of deze al getipt is, maar wat ook een leuke game kan zijn is rockstar table tennis. Als je die met wat vrienden speelt, winnaar blijft staan, pilske erbij, dan lach je ook de ballen uit je broek.

Wel een muziekje erbij op zetten want buiten het perfecte geluid van het balletje hoor je amper wat. Maar de gameplay is echt fantastisch.

4. Tha real gamerr

Tha real gamerr casual gamer

Leuk Bevonden:
    10
    lees mijn vraag even goed na dan kun je zelf lezen dat dit helemaal mijn vraag niet is waar je nu antwoord op geeft. ga jij eerst maar terug naar de basisschool om te leren luisteren met je oneerbiedige opmerkingen..

Ik weet de procedure van het downloaden maar het probleem is dat ik geen internet heb en ik bij mijn vriend ben gaan downloaden. Ik dacht dat als ik mijn eigen harde schijf naar hem meenam en een eigen live account aanmaakte het bij mij thuis zou werken wat dus niet is..LET OP MET DIE ANGEMAAKTE ACCOUNT HEB IK OP MIJN HARDE SCHIJF MET EIGEN AANGESCHAFTE MS POINTS DIE GAMES TER PLEKKE AANGESCHAFT zie reactie van Willem.. nou las ik hier ook berichten dat als ik mijn xbox compleet meegenomen zou hebben hij niet zou gaan vragen om het retrieven van een gamertag(zie vorige pagina met reacties) dus mijn vraag is nu als volgt; als ik mijn xbox ruil met die van mijn maat waarop de games gedownload zijn kan ik de games dan wel spelen? of MOET ik hier thuis zowiezo verbinding hebben om te retrieven? heb geen zin in veel moeite voor niks namelijk ;) (let op het gaat alleen om de xbox van die maat zelf zeg maar niet om zijn hdd, de games staan al op mijn eigen harde schijf!) dit probeer ik iedereen uit te leggen ik heb niks via zijn account gedownload en over proberen te zetten op mijn schijf..het is direct gedwonload op MIJN schijf...

alvast hartelijk bedankt voor het begrijpen van mijn verhaal iedereen en dat ik het niet heb over hoe games te downloaden e.d....nogmaals ik heb geen draadloos internet vandaar dat ik ook geen silver kon gebruiken en dat het op deze rare manier ging!!

Laatst bewerkt: 22 sep 2010
  5. Bertje sim

Bertje sim Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Misschien weet ik een ''handige'' oplossing. Neem je hele xbox mee naar je maat. Sluit hem daar aan op internet, maaak een account, profiteer van je maand gratis gold en download alles wat je wilt hebben.

Binnen een maand kan je net zo vaak als je wilt naar je maat met je xbox om stuf te downloaden, is de maand voorbij, maak je je 2de account en gaat zo verder. Je kan dit 3 keer doen.

Ideetje?

-------

Maar is dit niet misschien handig voor een ander topic? Want eigenlijk vind ik on topic reuze interessant. Ik mis ook nog die ene game waar je met 4 40tigjarigen die zat zijn een leuke avond kan beleven.

Laatst bewerkt: 22 sep 2010
  6. OscarJ

OscarJ Hip-Hop.

Leuk Bevonden:
    0
    James Bond Nightfire Multiplayer met bots is tijdloos

7. Jorrie

Jorrie ¯\_(ツ)_/¯ Moderator

Leuk Bevonden:
    5.100
    Nee man, Agent Under Fire <3, grappling hook <3

8. Edjuuuuuh

Edjuuuuuh -

Leuk Bevonden:
    61
    met een groepje van 4 5 6 man burnout paradise PARTY\o/
    dat is echt machtig mooi :9
    soms doen we ook wel es met 5 euro inleg :p persoon die eerste word krijg alles :9

9. Bertje sim

Bertje sim Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ja, maar wacht eens ff, je mag toch niet drinken en zuipen tegelijk??? :)

Ik ga hem eens op zoeken, bedankt voor de tip.

10. Rampage

Rampage Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    3.329
    Ik mag dan van jou gaan leren luisteren maar het lijkt mij verstandiger als je leert alinea's te gebruiken zodat we misschien ook snappen wat je al 100x probeert te vragen :+

Jou Gamertag is gekoppeld aan jou XBOX. Retrieve jij je gamertag op een andere XBOX dan werken jou voorgaande Arcade games NIET. Jou XBOX heeft namelijk een specifiek ID nummer. Als jij dus je Hardeschijf op een andere XBOX aansluit zal waarschijnlijk niets werken.

Je moet je complete XBOX meenemen om iets te kunnen downloaden en te spelen. Als jou GAMERTAG ( XBOX LIVE HANDLE ) Silver is zal je vrij weinig kunnen downloaden. Jou vriend kan daarintegen zijn Gamertag recoveren op jou EIGEN XBOX en zo een "License Transfer" uitvoeren. Hierdoor kan je alles "opnieuw downloaden" wat jou vriend heeft. Google hier maar even over.

Sorry, ik kan het niet simpeler uitleggen.

11. Edjuuuuuh

Edjuuuuuh -

Leuk Bevonden:
    61
    Drinken en zuipen wel *)
    drinken en rijden niet :p

12. Tha real gamerr

Leuk Bevonden:
    10
    Hebben we allebei een punt om aan te werken ;)

Maar wat ik begrijp uit jou verhaal: als ik mijn xbox inclusief eigen harde schijf meeneem naar die maat van me, daar aansluit op internet en daar mijn eigen account retrieve moet alles kunnen werken? of geld mijn harde schijf in zijn xbox dan alleen als mijn xbox 8) want dat lijkt me een makkelijkere oplossing als dat werkt dan die license transfer..

13. Dr0kz

Dr0kz Niet?

Leuk Bevonden:
    66
    Zoals eerder al gezegd.
    Wat snap je hier niet aan?

Nu moet je licentie dus overzetten op je eigen xbox , anders kun je de gekochte games niet thuis offline spelen.

14. koennn

koennn Science Fiction Fan

Leuk Bevonden:
    0
    Weet je wat? Bel gewoon Xbox support, want ik snap niet hoe het nog duidelijker uitgelegd kan worden.

15. Willem

Willem Obi-Willem XBW.nl Bestuur

Leuk Bevonden:
    686
    Omdat niemand enig idee heeft waar hij/zij het over heeft, zal ik het in één keer duidelijk uitleggen aan Tha real gamer.

Zonder internetverbinding op je Xbox 360 en een werkende Xbox Live account kan je geen volledige Arcade games spelen. Je kan dan alleen de Trial spelen, ook al heb je betaald voor het volledige spel. Het maakt niet uit of je Xbox Live Gold of Xbox Live Silver hebt, alleen als je een actieve verbinding met het internet hebt en bent ingelogd op de Xbox Live account waarmee je de spellen gedownload hebt, kan je ze spelen.
    Er is geen andere mogelijkheid.

16. Tha real gamerr

Leuk Bevonden:
    10
    Wat ongelofelijk kortzichtig..dan wordt het dus toch wachten tot ik een vaste verbinding aan kan gaan leggen..dit gaat binnen een paar maanden gebeuren.

Ik had begrepen dat als je ze eenmaal gedownload had, je ze gewoon kon spelen omdat het toch off/line games betreft en als je je gamertag eenmaal retrieved hebt moet alles toch werken ook als je off line bent dunkt me?

bedankt voor de info iig willem, wel belachelijk dat microsoft het voor mensen zonder internet zo moeilijk maakt

17. Vato G

Vato G Ben Howard

Leuk Bevonden:
    0
    Ik snap 1 ding niet, om op dit forum te posten is internet nodig.
    Het internet wat jij gebruikt om dat te doen, kan toch ook gewoon op je xbox geplugt worden.

18. Fardo

Fardo Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    224
    Xbox + HDD anders werkt het niet. Dus je moet de game kopen op jouw xbox en jouw HDD.. licence transfer idemdito (je moe dan wel de conten opnieuw downloaden)

Laatst bewerkt: 23 sep 2010
  19. Tha real gamerr

Leuk Bevonden:
    10
    ik heb mobiel internet van telfort..dat werkt niet op de 360 heb ik al geprobeerd ;)

20. John_Petrucci

John_Petrucci Active Member

Leuk Bevonden:
    40
    Ik snap eigenlijk niet zo goed waarom je vindt dat Microsoft het zo moeilijk maakt.

Bij Nintendo en Sony hebben ze precies hetzelfde principe. Arcade-games zijn alleen via het internet beschikbaar en hebben ook de nodige beveiliging, zodat ze niet gekopieerd worden.

Maar omdat jij geen internet hebt, is het de schuld van Microsoft omdat je dan niet de Arcade-games kan spelen?

Volgens mij is het zelfs aangegeven bij de aanschaf van de Xbox360 dat je internet nodig hebt voor diverse opties, waaronder dus Arcade-games downloaden en spelen.

Daarnaast ben ik persoonlijk wel van mening dat het raar is dat je thuis geen internet hebt ;). We leven namelijk wel al in 2010 en is het logischer dat je wel internet hebt en geen Xbox360 dan geen internet en wel een Xbox360.

Deel Deze Pagina