[Algemeen] Harry Potter [Deel 2]

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door DulleNL, 23 jul 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Yerewn

Yerewn Zo lekker gewoon gebleven

Leuk Bevonden:
    9.359
    hij heeft harrys onzichtbaarheidsmantel vast ;)

2. Willem

Willem Obi-Willem XBW.nl Bestuur

Leuk Bevonden:
    686
    Ok, that makes sense. :+

Ik denk dat deze film nog donkerder wordt dan de vorige twee... die vind ik al heel goed, ik verwacht nu echt heel veel van deze film.

3. Peter_Aragorn

Peter_Aragorn Peter AragornNL

Leuk Bevonden:
    1
    Wow wat een trailer zeg! Vond de films al per film beter worden, maar deze heeft nog veel hogere verwachtingen bij mij zeg!

(BTW, heb de boeken nooit gelezen. Is dit nu het laatste deel? Verdeeld over twee films dan natuurlijk...)

4. Willem

Leuk Bevonden:
    686
    Ja, dit is het laatste deel!

5. Yellow 13

Yellow 13 Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    4.767
    Wat ik persoonlijk hoop voor de slag om Hoghwarts, is dat ze wel iets epics zeggen als die gaat beginnen:

''For Magic and for Wizardry.'' - Charge!!!'' :+

Zou zo gaaf zijn. Konden ze ook goed met Narnia en Lord of the Rings.

Omdat deze 2 films de laatste van een echte ''era'' zijn mag het er van mij best in. Trouw aan het boek of niet, tis wel een hele beleving.

Een WTF over bovenstaande preview van Yerewn: 2.5 uur voor de 1e film van het laatste boek. 8)

6. Willem

Leuk Bevonden:
    686
    Denk aan spoilers Yellow.

En daarbij vind ik jouw idee super lame...

Harry Potter is toch geen Lord of the Rings of Narnia?

7. Rampage

Rampage Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    3.329
    Ik weet niet of je het nu bewust fout doet ... maar .. toch LOL! :+

De nieuwe Trailer is trouwens echt waanzinnig! Ben erg blij dat ze het in 2 delen filmen, ze hadden hele grote stukken weg moeten laten als dit maar één film werd.

Laatst bewerkt: 23 sep 2010
  8. Willem

Leuk Bevonden:
    686
    Fixed. Fix jij die quote dan ook ff. 8) Was foutje inderdaad. ;)

9. Fiasco

Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    5.856
    Bill Nighy als Schobbejak blijft wel even een wtf, had hem echt zo totaal anders in gedachten door de boeken. Ondanks dat verwacht ik wel dat Bill gewoon uitstekend zal spelen. Ben benieuwd, meteen naar de bios als ie er is.

10. Yerewn

Leuk Bevonden:
    9.359
    in het boek was ie wat rauwer, meer lidtekens ongeschoren en wat wilder haar als een leeuw. Toch ben ik wel onder de indruk van Bill Nighy alleen dat accent is wennen voor me

11. MarkyDV

MarkyDV Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik denk dat deel 6 leuker was voor mensen die het boek niet gelezen hadden. Echt een redelijk goede film met een fijn tempo. Ik hoop dat over 10 jaar 1 of ander genie nog een keer besluit om de boeken te verfilmen zoals ze zijn, doe maar door Peter Jackson ofzo :thumbs: en dan gelijk 16+ maken

Ik heb me er zo scheel aan geërgerd dat bijvoorbeeld Petunia in de eerste film al bruin haar had terwijl ze in het boek blond is....En dat harry ze haar als een beatle zit. Dat zijn toch makkelijke details om te volgen?

12. Reckuuza

Reckuuza #ACHTERBUURTHOOLIGAN#LOMPEBOER#NEKDIE#NEKNEKNEKNEK

Leuk Bevonden:
    17.946
    Gast jezus..
    hoe kan je btw de eerste 2/3 films maken met een 16+ leeftijdsgrens, die kids zijn dn 12/13/14. 8)

13. Willem

Leuk Bevonden:
    686
    Ik vind de films prima zoals ze zijn, er gebeurt veel, zit met name in deel 5 en 6 redelijk wat diepgang, het is allemaal geweldig mooi ontworpen (decors, kleding, special effects) en ik vind het goed geacteerd. Eigenlijk vind ik elke film wel een verbetering ten opzichte van de vorige, vond alleen deel 4 een beetje suf. Met interesseert het niets dat niet precies of nauwelijks de boeken volgt (heb ze wel allemaal gelezen), als films zijn ze echt goed te doen! Half-Blood Prince vind ik echt geniaal.

14. Dyonko

Dyonko Duke

Leuk Bevonden:
    6.168
    Trailer ziet er erg vet uit, maar leek het nou zo (heb 'm maar 1x gekeken) of was Harry op de bruiloft gewoon
    zichzelf , ipv een verzonnen Wemel neefje.

15. MarkyDV

MarkyDV Member

Leuk Bevonden:
    0
    Omdat die kids zo jong zijn betekend toch niet dat het gewoon een vet gory film kan worden ;)

16. DulleNL

DulleNL I'm a little teapot Magic Member

Leuk Bevonden:
    313
    Nog ~50 daagjes.

3 nieuwe posters. Voor de zekerheid maar in een spoiler.

17. Fiasco

Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    5.856
    "I could definitely write an eighth, ninth, 10th [book]," author J.K. Rowling tells Oprah Winfrey in an interview airing Friday.

Benieuwd of we nog wat krijgen. :)

18. Jeffer

Jeffer Pearl Jam

Leuk Bevonden:
    0
    Stond afgelopen week ook in de krant! Kom maar op zou ik zeggen _O_ Niks uitmelken, het is gewoon kwaliteit en te verslavend. Ik wil ook graag die encyclopedie waar zij het ooit over heeft gehad :) Maar dan moet zij het wel zelf schrijven, kan ze extra feitjes enzo toevoegen.

19. Yerewn

Leuk Bevonden:
    9.359
    Deel 1 niet in 3D in de bios.. lijkt mij beter dan uitstellen..

Warner Bros Pictures has made the decision to release "Harry Potter and the Deathly Hallows - Part 1" in 2D, in both conventional and IMAX theaters, as they will not have a completed 3D version of the film within their release date window.

"Despite everyone's best efforts, we were unable to convert the film in its entirety and meet the highest standards of quality. We do not want to disappoint fans who have long-anticipated the conclusion of this extraordinary journey, and to that end, we are releasing our film day-and-date on November 19, 2010 as planned. We, in alignment with our filmmakers, believe this is the best course to take in order to ensure that our audiences enjoy the consummate 'Harry Potter' experience.

Producer David Heyman said, "For 10 years, we have worked alongside Alan Horn and the studio, whose priority has always been to preserve the integrity of Jo Rowling's books as we have adapted them to the screen, and this decision reflects that commitment."

Director David Yates continued, "This decision, which we completely support, underscores the fact that Warner Bros. has always put quality first."

As scheduled, on July 15, 2011, we will deliver to conventional and IMAX theaters our final installment of the film franchise, "Harry Potter and the Deathly Hallows - Part 2," in both 2D and 3D formats.

20. mattiejj

mattiejj Registered Muser

Leuk Bevonden:
    15
    Oke, mooi nu weet ik zeker dat ik ze allebei in 2D wil zien,, de ene helft in 3d en de ander in 2d lijkt me helemaal waardeloos.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina