De Grote Voetbaldraad [Deel 28]

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door Mtthz, 27 aug 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Rydan

Rydan Active Member

Leuk Bevonden:
    18
    Is deze tactiek dan gedoemd te mislukken? Zo ja, waarom vind jij dat dan? Sowieso moet elke tactiek, als je de juiste spelers ervoor in huis hebt werken om kampioen te worden in Nederland. Al is het 4-1-2-1-2, 4-2-3-1, 4-3-3, 3-4-3, 3-5-2 whatever.

Ben overigens wel benieuwd wat voor spelers van andere clubs de Ajax-fans hier wel een interessante optie vinden. Kijkend naar komend seizoen en puur naar of ze een meerwaarde zouden kunnen zijn of niet. Dus even niet kijkend naar het feit dat we al 3 spelers hebben voor de '10' positie, maar gewoon kijkend naar het feit of deze potentiele '10' zou passen in dat rijtje en van meerwaarde zou kunnen zijn. En dan het liefst niet de alom bekende namen als bijvoorbeeld Douglas, Ruiz, Dzusdzak. Op ajax.netwerk zijn er bijvoorbeeld best mensen gecharmeerd van Pluim. Iets meer richting die categorie zoek ik het.

Zal zelf uiteraard ook wat namen noemen:
    - Moreno
    - Janssen
    - Gudmonddson
    - Tyton (ervan uitgaande, net als bij Gud, dat ze stappen weten te maken gedurende dit jaar)

2. de bengel

de bengel Holy Fuck-nuts!

Leuk Bevonden:
    0
    Beter kijk je wat meer naar het zuiden :+

3. Cookie

Cookie #TaylorSwift XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    528
    Hijs leuk :+

4. mikecitybike

mikecitybike Future Donut

Leuk Bevonden:
    0
    ik had gewoon licht hoor :)
    best schraal dat ze daar geen licht hebben btw, bij Lisse hebben de helft van de velden gewoon lichten

5. mikecitybike

Leuk Bevonden:
    0
    Sneijder: 'Een terugkeer naar Madrid sluit ik uit'

23/09/2010 09:39

Woensdag liet Søren Lerby, zaakwaarnemer van Wesley Sneijder, weten dat de middenvelder van Internazionale wel eens sneller dan verwacht zou kunnen terugkeren naar Real Madrid. De Oranje-international heeft andere plannen.

'We zijn in gesprek over een contractverlenging met Internazionale want ik wil in Milaan blijven', twittert Sneijder. 'Ik hoop dat we het snel kunnen afronden. Een terugkeer naar Real Madrid sluit ik uit. Ik ben niet vergeten wat er in het verleden is gebeurd'

...
    Sneijder heeft helemaal geen twitter? 8)

6. Burt Macklin

Burt Macklin Formerly Known As

Leuk Bevonden:
    911
    Haha, hoe slecht.
    Sowieso Twitter als bron gebruiken is gevaarlijk.
    Check dan op z'n minst of het een Verified Account is.

7. *NERAZZURRI*

*NERAZZURRI* Active Member

Leuk Bevonden:
    12
    Net zo'n bedenkelijk stukje als dat gezeik van z'n zaakwaarnemer. Laat gaan joh, allemaal geleuter. Ik weet wat de bron van dit Twitterbericht is (een fansite), heb zelf ook even gezocht maar zijn hele Twitter niet kunnen vinden. Bizar dat alle Nederlandse media het maar weer gewoon klakkeloos overpennen..

8. mikecitybike

Leuk Bevonden:
    0
    Manchester City heeft nog drie verdedigers over

23/09/2010 12:42
    Sinds Sjeik Mansour Manchester City opkocht haalde de club voor meer dan een miljard euro aan nieuwe spelers. Voor de wedstrijd tegen Chelsea van aanstaande zaterdag kan coach Roberto Mancini echter slechts beschikken over drie fitte verdedigers.

..
    Meer dan een miljard? 8)
    misschien 400 miljoen, meer niet :+

9. Mtthz

Mtthz XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    38
    Even kijken

2010-2011: 145.450.000
    2009-2010: 147.300.000
    2008-2009: 157.350.000
    _______________________ +
    450.100.000

Althans volgens Transfermarkt.de

Daar kan overigens een kleine 100 miljoen weer vanaf wat betreft het verkoop van spelers.

10. AntraXxX

AntraXxX Bruce Springsteen

Leuk Bevonden:
    214
    Hoezo geen licht? 8) Hoe willen ze 's avonds dan trainen bijvoorbeeld?
    Of gaat het over het hoofdveld waar ze geen licht hebben?

11. mikecitybike

Leuk Bevonden:
    0
    ja denk dan dat ze op het hoofdveld geen licht hebben
    op de andere velden zal je wel niet mogen voetballen als 1e team :)

12. Delphiki

Delphiki Active Member

Leuk Bevonden:
    467
    misschien als ze alle salariskosten ook meerekenen?

450 miljoen is nog steeds wel bizar veel trouwens :+

13. Shin David

Shin David Ajax Amsterdam

Leuk Bevonden:
    0
    Transfermarkt.de zou ik overigens niet gebruiken voor transfersommen. Die zijn vaak verre van accuraat daar.

14. Siemenn

Siemenn pee es vee

Leuk Bevonden:
    444
    Bron: Sport1

YES! Koevermans in de spits \o/. Nu tenminste een echte spits, die doet wat hij moet doen. En misschien meer kans voor Reis en Nijland om er in te komen komende 4 wedstrijden.

Bron: Sport1

Berlusconi krijgt weer zijn zin, echt grappig. :eek:

15. Mtthz

Mtthz XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    38
    Ligt het nou aan mij of wordt Koevermans over het algemeen gezien als een beunhaas?

16. GillesD12

GillesD12 Active Member

Leuk Bevonden:
    50
    Uit dat stukje lees ik eigenlijk dat het komt omdat ie opnieuw de fout in ging, dus iemand die kan uitleggen wrom dit Berlusconi zijn toedoen is? :p

17. *NERAZZURRI*

Leuk Bevonden:
    12
    Dat ze Berlusconi aanhalen slaat nergens op. Diezelfde scheids heeft tijdens Brescia-Roma echt een modderfiguur geslagen (Roma had, op basis van wat ik gezien heb, minimaal twee strafschoppen moeten krijgen, en de strafschop + rode kaart aan de andere kant schijnen nergens op geslagen te hebben) dus volkomen terecht imo.

18. Hybrid

Hybrid Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.824
    Vanavond maar een de grensrechters maar eens in de gaten houden bij Twente - Ajax.
    2 Tukkers opstellen, denkt KNVB echt niet na? Ik zeg niet dat ze partijdig zullen zijn maar uiterst merkwaardig is het wel en slim is het ook niet.

19. *NERAZZURRI*

Leuk Bevonden:
    12
    Wat een onzin. Je mag er best vanuit gaan dat die mensen hun werk naar behoren doen. Je weet niet eens of ze überhaupt Twentefan zijn, misschien zijn het wel Ajaxfans allebei. Elke scheidsrechter heeft of had wel een favoriete club, en van vrijwel niemand weten we welke dat is/was. Lekker belangrijk.

20. Hybrid

Hybrid Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.824
    Dat zeg ik toch ook. Zullen heus onpartijdig zijn maar slim is het niet om ze kiezen. De KNVB maakt het zichzelf weer lastig.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina