De Grote Voetbaldraad [Tussenstanden, Uitslagen, Discussie] [Deel 33]

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door Mtthz, 17 sep 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Aftrek Gek

Aftrek Gek Bezem.

Leuk Bevonden:
    0
    Als het goed is 4 tot 6 weken.

2. Mtthz

Mtthz XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    38
    Ook 2-1 voor NAC. Willem II in sneltreinvaart naar Emmen...

3. Dyonko

Dyonko Duke

Leuk Bevonden:
    6.168
    Ooh ooh oh.

4. Mtthz

Mtthz XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    38
    Als De Graafschap een puntje pikt in Venlo, staan onze vrienden alweer op een respectabele veertiende plaats.

5. Danny-DH

Danny-DH Active Member

Leuk Bevonden:
    26
    Feyenoord 3-0 verloren. Ben nooit echt voor Feyenoord maar dit begint wel een beetje triest te worden. Als niet snel wat geblesseerde terugkomen dan worden ze echt 12e ofzo

6. Jorrit010

Jorrit010 Ech wel!

Leuk Bevonden:
    1
    Mijn god. Het wordt erger met de week. Echt te treurig voor woorden dit. Verlieven van NEC met 3-0, en nog verdiend ook. Het is om je kapot te schamen.

7. BFR

BFR Active Member

Leuk Bevonden:
    402
    Zo verschrikkelijk klaar ben ik er op dit moment mee. Wat een walgelijk lamme instelling hebben die gasten om je zo weg te laten spelen door NEC.

Dan gaat er ook een doelpunt niet door en krijg je een kans 1 op met de keeper maar ook die tellen niet (onterecht) of gaan er niet in.

Verdomme kansloos zeg!

8. GoDz ViSioN

GoDz ViSioN .

Leuk Bevonden:
    7
    VVV - De Graafschap 0-0. VVV kreeg een onverdiende penalty. En Paauwe schoot alsof het een training was.

9. Burt Macklin

Burt Macklin Formerly Known As

Leuk Bevonden:
    911
    Feyenoord, dat speelde met zeven spelers van twintig jaar of jonger.
    En dan hebben ze een keeper van in de veertig op doel staan.

Er zit echt iets goed mis daar in Rotterdam.
    Zal me als supporter zijnde ook redelijk machteloos voelen als ik voor Feyenoord was.

10. *NERAZZURRI*

*NERAZZURRI* Active Member

Leuk Bevonden:
    12
    Feyenoord =( Gaat echt nergens over dit. Vitesse wint dus Feyenoord staat nu een plekje boven de degradatiestreep :{ Oh nee, gelijk met Vitesse en twee plekjes geloof ik.

Laatst bewerkt: 26 sep 2010
  11. Burt Macklin

Burt Macklin Formerly Known As

Leuk Bevonden:
    911
    Staan dertiende, gelijk kwa aantal punten met Vitesse en De Graafschap.
    De Graafschap is echter nog bezig, dus als die een punt halen zakt Feyenoord nog een plek.

12. Jorrit010

Jorrit010 Ech wel!

Leuk Bevonden:
    1
    Er MOET wat gebeuren....maar wat...Protesteren bij het Maasgebouw heeft ook niet echt veel zin...

13. GoDz ViSioN

GoDz ViSioN .

Leuk Bevonden:
    7
    Misschien realistisch zijn dat er niet meer inzit. Want kwalitatief is het niet zo veel.

14. Jorrit010

Jorrit010 Ech wel!

Leuk Bevonden:
    1
    Nee, ben ik absoluut niet met je eens. Er zit kwaliteit zat in deze selectie om ploegen als NEC, Roda, Heracles, Excelsior en AA Gent te verslaan. Het komt er alleen niet uit.

15. Danny-DH

Danny-DH Active Member

Leuk Bevonden:
    26
    Als je eenmaal in zo'n negatieve sleur zit kom je er bijna niet meer uit en dan zit alles ook nog een beetje tegen ook. De sfeer word na zoveel nederlagen er natuurlijk ook niet beter op.

Tegen wie moet Feyenoord de komende wedstrijden?

16. Fiasco

Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    5.868
    Graafschap, PSV en dan Twente dacht ik gelezen te hebben.

17. *NERAZZURRI*

*NERAZZURRI* Active Member

Leuk Bevonden:
    12
    Ik wil niet lullig doen, maar in mijn ogen heeft dit Feyenoord echt niet meer kwaliteit dan een Roda of NEC. En dan heb je ook nog tegen dat het zo'n jonge selectie is dat ze mentaal ontzettend zwak zijn. Als iedereen fit is kunnen ze van dat soort ploegen 'gewoon' winnen, zeker thuis, maar dan moeten ze ook wel met een beetje vertrouwen voetballen. Maar die ploegen kunnen ook 'gewoon' van Feyenoord winnen, en het zijn allemaal ploegen met meer ervaring en stabiliteit, dus je gaat al snel voor gaas als je er niet bovenop zit.

18. Jorrit010

Jorrit010 Ech wel!

Leuk Bevonden:
    1
    De graafschap uit, twente thuis, psv uit. Niet echt makkelijke weken dus.

De spelersbus keert trouwens niet terug naar de Kuip, omdat de spelers geen zin hebben in een confrontatie met boze supporters :emo:

19. Danny-DH

Danny-DH Active Member

Leuk Bevonden:
    26
    Als ze daar 6 punten uit halen komt het allemaal weer goed.

20. Jorrit010

Jorrit010 Ech wel!

Leuk Bevonden:
    1
    Mwaah, ben ik niet met je eens. Dit elftal heeft spelers die heel aardig kunnen voetballen, als ze er 100% voor gaan, en gewoon onbevangen op de aanval spelen. Helaas is dat waar het de laatste tijd aan schort. Het lijkt soms net of de spelers de hoop al opgegeven hebben, zo slapjes wordt er vaak gevoetbald. Heeft niks met kwaliteit te maken, meer met mentaliteit en inzet.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina