Formule 1 2010 [Deel 3]

Discussie in 'Algemeen' gestart door Willem, 23 sep 2010.

  1. pacboyslim

    pacboyslim jump for joy

    Berichten:
    1.961
    Leuk Bevonden:
    10
    ja, dat had ik ook toen ik in een mooi rondje een volle seconde van mijn snelste tijd af reed.
     
  2. Heilproeme

    Heilproeme Active Member

    Berichten:
    848
    Leuk Bevonden:
    0
    dan kun je beter nog 1 of 2 rondjes buiten blijven, gewoon pas 1 of 2 rondjes na de call binnen komen.
     
  3. Tyspolir

    Tyspolir Active Member

    Berichten:
    2.118
    Leuk Bevonden:
    0
    Jup doe ik ook altijd.

    Ben nu bij Monte Carlo, wat een moeilijke baan is dat zeg, zeker als je 25 rondjes moet rijden, vol geconcentreerd. Toen ik net in m'n 6e rondje voor de 3e keer in de muur reed ben ik er maar mee gekapt. Zeker met die AI is het moeilijk die race te finishen, laat staan met goed resultaat.
     
  4. remcodeweerd

    remcodeweerd Active Member

    Berichten:
    44
    Leuk Bevonden:
    0
    leuk spel. speel het graag. maar die pitt bug verpest het toch een beetje.

    rij je lekker 2de of 3rde ga je de pit in komen liuzzi truli en di grassi je voorbij omdat ze geen pitstop maken. hoop dat hier snel een update voor komt.

    verder is het een fijn spel.
     
  5. kes

    kes kes

    Berichten:
    456
    Leuk Bevonden:
    0
    Het spel vrijdag ook binnen gekregen via MO en moet zeggen dat het een werkelijk intense racer is. Echt sjappo voor Codemasters.

    Kwalificatie krijg ik nog niet helemaal voor elkaar. Start op expert met alle assits uit en in cockpit view rond plaats 16. In de race gaat het wat beter en kan ik vaak wel enkele plaatsen goed maken. De eerste race in Bahrein meteen 6de \o/. De AI gaat echt mega traag door het "nieuwe" mickey mouse gedeelte. Melbourne was ik 8ste en Koala Lumpur 10 de.

    Gisteren China gedaan en na 8 ronde binnen gekomen om te wisselen naar option banden. 2 ronden later klapband resulterend in een botsing met Kubica terwijl ik 8ste lag.

    De AI vindt ik best okay alleen op elke baan heb je stukken waarop ze echt traag zijn: Bahrein zoals aangegeven het mickey mouse gedeelte, Melbourne de snelle chicane, Koala Lumpur de bijna 180 graden bocht net voor sectortime 2 en China de lange rechter bocht voor het rechte stuk en de bocht ervoor.

    Al met al zijn mijn eerste indrukken zeer positief. Wel moeten ze snel iets doen aan de freeze. Ik heb dit nu denk ik 10 keer gehad. Elke sessie wel 1 keer.
     
    Laatst bewerkt: 26 sep 2010
  6. Achillias

    Achillias Guest

    GVD stond 2e in Monaco met de Lotus, wordt ik in de 10e ronde naar binnen geroepen voor een pitstop kan ik dus 20 seconden gaan wachten voordat ik weer de pitstraat uit mocht rijden. Fucking 20ste plaats erdoor geworden.
     
  7. NeonovA

    NeonovA XBW VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    1.285
    Leuk Bevonden:
    14
    Wat een ellende met dit spel online zeg. :emo: Allerlei gasten rammen je helemaal naar de klote en jij krijgt de penalty. Achterlijke zooi.
     
  8. Tallon 4 NL

    Tallon 4 NL PS3 * Wii * 360

    Berichten:
    645
    Leuk Bevonden:
    0

    Nou, ik denk dat ik het net als veel anderen, zonder blasé te willen klinken, misschien snel opmerk? Maat van me zag bijvoorbeeld geen verschil in 30 fps Dirt en 60 fps Forza. Ik vond dat bij wijze van spreken al meteen overduidelijk.

    Maar als de framerate het enige was...|:-
    Vanmiddag weer opgemerkt. Ai wagens hoeven niet de pits in, hebben geen tyrewear, rijden tijden die ongelofelijk zijn ( alhoewel in hen dik inhaal ), mijn save game was op gegeven moment corrupt :F:
    En op het officiële CM forum maakt me inmiddels gehakt van veel facetten van deze game....dus ik denk niet dat ik spoken zie:emo:


    Ik heb mijn game inmiddels geruild tegen BlazBlue Continuum Shift.
    Vind het wel verdomde jammer dat de game, voor mij persoonlijk, slecht uitpakte.
     
  9. remcodeweerd

    remcodeweerd Active Member

    Berichten:
    44
    Leuk Bevonden:
    0
    toch heeft de game genoeg te bieden.

    als codemasters deze week de bugs even snel gaat patchen.
     
  10. Insane/Erret

    Insane/Erret If in doubt.. Flat out

    Berichten:
    1.575
    Leuk Bevonden:
    108
    @ tallon, ik heb ook altijd heel snel door wanneer de game lagged of framedrops heeft maar ik merk er echt nagenoeg niks van vriend sorry
     
  11. Tallon 4 NL

    Tallon 4 NL PS3 * Wii * 360

    Berichten:
    645
    Leuk Bevonden:
    0
    Beschouw jezelf als gelukkig;) , want het wemelt op het internet van mensen die aangeven hier last van te hebben. Heb het geprobeerd om mijn oude 360 60 GB en op mijn nieuwe slim, maar exact hetzelfde. Soms zelf op het rechte stuk en op banen met weinig visueel spektakel. In Reach kan ik mij een framedrop voorstellen, maar op een vrijwel lege baan, in 'Qualify' nagenoeg niet.

    Tis even wachten op Digital Foundry op Eurogamer of Beyond 3D, maar als deze game steady 30 fps is eet in mijn controller op:9
     
  12. Trajanus

    Trajanus Active Member

    Berichten:
    191
    Leuk Bevonden:
    0
    Haha, vind het online wel tof, de sprint. Gewoon wat vroeg remmen in de 1ste bocht, alle losers uit de bocht laten gaan, en dan gaan xp
     
  13. Sobraine

    Sobraine F1 2010!! Need more?

    Berichten:
    131
    Leuk Bevonden:
    0
    Godver de godver de godver!!!! Nou is mijn savegame weer corrupt!! Dit vind ik echt zwaar kut, kan gewoon geen halve carriére rijden. Beter komt CM héél snel met die update!!!
     
  14. Trajanus

    Trajanus Active Member

    Berichten:
    191
    Leuk Bevonden:
    0
    Nog geen last van gehad.
     
  15. Sobraine

    Sobraine F1 2010!! Need more?

    Berichten:
    131
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik dus wel, dit is al de tweede keer. Echt zwaar vervelend, ben je net lekker halverwege, krijg je contract bij torro rosso etc, kan je daarna de game niet meer laden. :F:|:-
     
  16. Edjuuuuuh

    Edjuuuuuh -

    Berichten:
    2.119
    Leuk Bevonden:
    61
    jezus codemasters of zeg maar codeprutsers wat kunnen die mensen een gametesten zeg :+
    ik vraag me af hebben ze uberhaubt wel getest ? ik denk haast van niet :+
    belachelijk gewoon al die fouten duizenden mensen hoor je er over op forumpjes en dan zegt codemasters ook nog es rustig ''we zijn nu naar de pit bug aan het kijken''
    community van stront!
    ten eerste hadden ze dat allang moeten weten (dus in mijn ogen niet getest)
    ten tweede als je dan te dom bent om de game niet te testen
    dan ga je toch gvd dag en nacht werken om die bug er uit te halen en zorg dat die update er binnen 1 of 2 dagen is .
     
  17. Remco

    Remco Guest

    Pff, ik moet echt wennen aan Kuala Lumpur. Ik was goed bezig op Melbourne, maar op KL gaat het voorlopig nog voor geen meter. Morgen maar even de 3e vrije training rijden en hopen op een betere tijd :)
     
  18. Danny-DH

    Danny-DH Active Member

    Berichten:
    2.987
    Leuk Bevonden:
    26
    Als je online gaat racen staan dan al je assist op off? Spin namelijk zovaak dat ik denk dat het zo is :D
     
  19. Revan NL

    Revan NL Active Member

    Berichten:
    706
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik vind het ook geen fijn circuit, maar ik moet zeggen dat geen van de Tilke circuits mij goed liggen
     
  20. Remco

    Remco Guest

    @fcdanny: Volgens mij wel. Ik zou het niet weten, ik rij sowieso met de assists uit, dus voor mij is er geen verschil :)
     

Deel Deze Pagina