Het spel vrijdag ook binnen gekregen via MO en moet zeggen dat het een werkelijk intense racer is. Echt sjappo voor Codemasters.
Kwalificatie krijg ik nog niet helemaal voor elkaar. Start op expert met alle assits uit en in cockpit view rond plaats 16. In de race gaat het wat beter en kan ik vaak wel enkele plaatsen goed maken. De eerste race in Bahrein meteen 6de \o/. De AI gaat echt mega traag door het "nieuwe" mickey mouse gedeelte. Melbourne was ik 8ste en Koala Lumpur 10 de.
Gisteren China gedaan en na 8 ronde binnen gekomen om te wisselen naar option banden. 2 ronden later klapband resulterend in een botsing met Kubica terwijl ik 8ste lag.
De AI vindt ik best okay alleen op elke baan heb je stukken waarop ze echt traag zijn: Bahrein zoals aangegeven het mickey mouse gedeelte, Melbourne de snelle chicane, Koala Lumpur de bijna 180 graden bocht net voor sectortime 2 en China de lange rechter bocht voor het rechte stuk en de bocht ervoor.
Al met al zijn mijn eerste indrukken zeer positief. Wel moeten ze snel iets doen aan de freeze. Ik heb dit nu denk ik 10 keer gehad. Elke sessie wel 1 keer.
Laatst bewerkt: 26 sep 2010