De motoren, scooters en brommers thread [Deel 5]

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door Goiz, 29 jul 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. [2k]

[2k] XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    207
    Is alleen altijd zo zuur als het daarna regent.

Zelf net nieuwe hendels erop gezet. Even kort ritje gemaakt. Moet alleen linker stuurhelft wat opdikken met tape oid, aangezien nieuwe handvat links wat te veel speling heeft en te dun aanvoelt. Net even een regenbuitje en nu weer zonnig.
    Hoop dat het droog blijft, aangezien ik zo weer op de fiets naar werk ga (erna wat biertjes drinken).
    Damn: nu weer regen.

Laatst bewerkt: 25 sep 2010
  2. MerQ

MerQ Registered Bruser

Leuk Bevonden:
    0
    Meeste kennen hem waarschijnlijk al:

3. vandalzzz

vandalzzz Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    Wie komt er afentoe niet ff zo voorbij gejakkerd?(A):p
    Iemand hier toevallig een beetje bekend met de Chinese aluminium delen?
    Ik bedoel dingen zoals voetstepjes,hiel beschermers,die mooie gekleurde rem en koppelings hendels dat soort dingen?
    Ik kreeg hier een link van iemand waar ik bjvoorbeeld die rode alu stepjes kan krijgen als setje van voor en achter voor 18 dollar:confused:
    Tegenover hier als ik ze voor en achter wil hebben dan ben ik richting de 120 euri kwijt:confused:
    Die uiteraard meteen besteld haha dus is ff afwachten ook wat dat is maar vroeg me af of mensen hier ervaring mee hebben.
    Lijkt mij zelf dat er met dat soort dingen niet zo heel erg veel mis kan zijn,mits goed gekopieerd uiteraard door onze 16: 9 kijkende vrienden:)
    Lijkt mij dat dat gewoon allemaal cnc gefreesd word met dezelfde materialen?

4. ExtraBB

ExtraBB Bruno

Leuk Bevonden:
    0
  5. HanTheMan

HanTheMan XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    74
    @ExtraBB: Denk niet dat velen hier het met je kunnen delen.

Ben zelf helemaal niet zo van de choppers (of het moet een HD zijn :cool:)
    Jij wilt dus chopper gaan rijden?

6. KevskiVD

KevskiVD Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    A.k.a. "The Anti-Chopper Club" :cool:
    Hartstikke mooie motor toch!
    Ik heb er ook wel eens naar zitten kijken, worden echt mooie choppers verkocht, regelmatig kom je ze tegen met mooie paints zoals deze.

Ben zelf niet iemand die per se iets tegen choppers heeft.
    Choppers (en al het typische chopper er om heen) hebben ook gewoon wat.

Het zou voor mij een goede oplossing zijn voor lange toer ritten / motor vakanties. Op mijn CB1 is dat niet echt wat door het hoge toeren en de zithouding. Ivm mijn lente heb ik opstapjes nodig voor de échte toermotoren.
    Maar ach, dat is iets waar ik in 2012 naar ga kijken, als ik geen 25kw meer hoef en lekker ervaring heb opgedaan met mijn CB1.
    Misschien koop ik sowieso nog wel een keer een chopper, gewoon voor "erbij".

Zag pas een CBF600 staan, versie met kuip e.d.
    Ook wel leuke dingen voor zoiets, alleen nog niet op gezeten of het wat is voor mij.
    Ja ik ben nu al aan het rondkijken voor 2012 haha :+

7. ExtraBB

ExtraBB Bruno

Leuk Bevonden:
    0
    Ja vroeger was ik meer van de sportmotoren maar nu ben ik verliefd geworden op dit soort modellen. Zodra ik 18 ben ga ik mijn motorrijbewijs halen en sparen voor een motor :)

8. Bazzie

Bazzie Street Triple RRRR

Leuk Bevonden:
    3
    Allejezus, ik zou het niet durven zo. :p

9. Beumah

Beumah ----

Leuk Bevonden:
    0
    Vind het soms al krap zat om vooraan bij het stoplicht te komen, en dan steppend.

10. HanTheMan

Leuk Bevonden:
    74
    Halen jullie trouwens altijd de rij bij de stoplichten in?
    Ik doe dit eigenlijk altijd, maar staat wel beetje aso soms :p

11. Beumah

Beumah ----

Leuk Bevonden:
    0
    Nah niet altijd. Als ik denk dat het te krap is blijf ik meestal wel gewoon staan. Ben nou vrij breed met me Barend spiegels.

Heb trouwens van de week een nieuw vizier gehaald, zo'n olie kleur. Maar dat is wel ff wennen in het donker, je ziet geen tiefus 8)

Laatst bewerkt: 27 sep 2010
  12. Pimmy

Pimmy Take it easy

Leuk Bevonden:
    2
    Bar end mirrors slopen inderdaad je mogelijkheden bij de verkeerslichten. Die van mij zitten ook precies op spiegelhoogte. Dus waar een huge GS gewoon doorheen rijd, kan ik niet omdat dan mn spiegels overal tegenaan beuken. Zal met een Kawa Z wel hetzelfde zijn.

Ik hoop volgende week vrijdag is even een proefritje te kunnen gaan maken op de Multi 1200! Eindelijk is ervaren hoe die fiets is. En stiekem wil ik 'm heel snel al, kan ik de winter ten minste een beetje behoorlijk doorkomen :+

13. HanTheMan

Leuk Bevonden:
    74
    Dat is ook de reden dat ik geen bar-ends heb.
    Ik heb zelf trouwens een spiegelend vizier.. maar dan kun je inderdaad beter maar niet 's avonds gaan rijden. :p
    Of standaard vizier mee of met het viziertje open rijden.. (vliegen happen)

14. [2k]

[2k] XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    207
    Heb een silver mirror, ook 's avonds goed mee te rijden. Nadeel tov transparante die bij de helm zat is dat deze snel beslaat (bij stilstaan voor stoplichten bijv).

Ga zelf niet overal vooraan staan bij stoplichten. Heb er geen moeite mee als er enkele auto's voor me staan. Als het een flinke rij is, kruip ik sneller naar voren.

@vandalzzz:
    Heb zelf imitatie pazzo/titax hendels. Zo een 40 euro inclusief verzendkosten. Heb ze er van het weekend opgezet en nog niet veel mee gereden, maar lijken me prima dingen. Is hoogstens even wennen omdat ze wat hoekiger zijn (en aanvoelen) en aangrijpingspunt een fractie anders kan zijn.

15. Sjorrit

Sjorrit w0t!

Leuk Bevonden:
    22

Wil ook wel heel graag een multi 1200, ding is ideaal met 150pk, SM rij eigenschappen en toch een tourruitje.

Weet alleen niet waar ik 7000,- euro moet wegplukken...

Vooral de pike's peak multi is vet, was goed voor een eerste en derde plek.

16. Pimmy

Pimmy Take it easy

Leuk Bevonden:
    2
    Ja, zelfde hier... Is echt een flinke investering wat je bij je inruil moet leveren. Helemaal omdat je natuurlijk de S touring wilt. En dan eigenlijk nog full termi kit erop.

En ja, die pike's peak versie is echt geweldig geil. Als ik 'm in die kleurstelling kon bestellen... Dan ging ik nog harder naar centen zoeken :+

17. KevskiVD

KevskiVD Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Hangt er vanaf hoe lang de rij is en hoeveel stoplichten ik al heb moeten wachten.
    Wat dat betreft hou ik me nog redelijk in, maar dat zal vast wel weer veranderen als ik weer dagelijks in de spits moet rijden.

En wat aso, is gewoon de ruimte op de weg goed benutten, om vervolgens veilige ruimte voor jezelf te creëren

Nope nog niet. Cursus filerijden voor gevorderden

18. pim_smeets

pim_smeets Active Member

Leuk Bevonden:
    179
    vroeg ik me nou laatst af; Wanneer is de rij een rij, en wanneer is de rij een file...

19. fallout

fallout Active Member

Leuk Bevonden:
    3
    De rij is altijd een file.

En reken maar dat ik sneller weg ben dan die slaapkop die vooraan staat. Ik doe men een plezier door de rij niet nog langer te maken.

20. vandalzzz

vandalzzz Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    Inderdaad 1 auto voor je is zwaar oponthoud,gewoon er schaamteloos voor gaan staan dus:p
    En voor de echt schaamteloze acties komt altijd je donker vizier van pas:D
    Zolang die dicht is is alles veroorloofd toch?(A):p
    Hang hier nog steeds helaas op me andere pak te wachten baal er een beetje van dat die waarschijnlijk niets meer van dit jaar mee gaat maken rijdend:mad::mad:

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina