1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

De Grote Voetbaldraad [Tussenstanden, Uitslagen, Discussie] [Deel 33]

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door Mtthz, 17 sep 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Dyonko

    Dyonko Duke

    Berichten:
    4.251
    Leuk Bevonden:
    6.168
    Ze moeten echt oppassen met die steekpassjes.. Liever dat ze met die gasten meelopen dan stappen..
     
  2. Boertje_PSV

    Boertje_PSV Hedde druksop

    Berichten:
    980
    Leuk Bevonden:
    11
    Hij liep gelijk met zn armen gespreid weg, vind dat je dan wel beetje ingetogen mag juichen, vooral tegen een club waar jij jou toekomst aan te danken hebt.
     
  3. Danny-DH

    Danny-DH Active Member

    Berichten:
    2.987
    Leuk Bevonden:
    26
    Idd, die passjes zijn wel erg link.

    Vond dit overigens geen geel!
     
  4. Aernhem

    Aernhem Wilfried Daddy Cool

    Berichten:
    1.835
    Leuk Bevonden:
    7
    geloof me, die jongen heeft vrijwel zijn hele carriere zelf opgebouwd... van een jongen van de straat met het kutste leven dat er is tot één van de beste voetballers ter wereld.
     
  5. Delphiki

    Delphiki Active Member

    Berichten:
    19.061
    Leuk Bevonden:
    467
    En daarbij weten we inmiddels van Zlatan dat hij niet bepaald sentimenteel is qua clubs waar hij gespeeld heeft. Anders zat hij nu niet bij Milan :+
     
  6. Daz

    Daz

    Berichten:
    16.099
    Leuk Bevonden:
    2.256
    Godverdomme man, we hadden ze in de tang en dan raakt Anita geblesseerd, speel je met 10 man en dan krijg je zo'n goal tegen. Bah. Hopen op een donder speech van Jol in de rust.
     
  7. Danny-DH

    Danny-DH Active Member

    Berichten:
    2.987
    Leuk Bevonden:
    26
    Waarom een donderspeech? Ze speelde heel behoorlijk.
     
  8. mikecitybike

    mikecitybike Future Donut

    Berichten:
    447
    Leuk Bevonden:
    0
    Donderspeech? Ze spelen de beste helft van het seizoen 8)
     
  9. Modder-Eter

    Modder-Eter XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    21.464
    Leuk Bevonden:
    8.430
    Ajax speelt gewoon erg lekker, zelfs een groot deel van de eerste helft de overhand gehad. Jammer dat de grensrechter op de Ajax-helft niet zo goed zijn werk doet als zijn collega aan de andere kant, want het was een buitenspeldoelpunt. Maarja, zo'n situatie tegen tien man moet je idd op zo'n manier uitbuiten, dus respect voor Milan.

    Enoh speelt trouwens geweldig, echt een pitbull op het middenveld. _O_
     
  10. Shin David

    Shin David Ajax Amsterdam

    Berichten:
    3.000
    Leuk Bevonden:
    0
    Fantastische eerste helft van Ajax, echt genoten. Vroeg druk zetten, lekker fel, echt totaal niet bang voor Milan. Groot verschil met Real uit. Maar ja komt ook omdat we thuis spelen, thuis maken we tegen iedereen een redelijke kans.

    Commentator op Ned3 vind ik wel slap lullen trouwens, De Zeeuw speelde slecht vanwege die trap op het WK, yeah right hij is al sinds de winterstop drama. Verder dacht ie dat de goal van Milan buitenspel was, absoluut niet want hij bleef gewoon achter de bal. Misschien maar naar Sport1 zappen straks.

    @ Modder: Enoh erg sterk idd, De Zeeuw ook goed hoor dat geef ik dan gewoon toe. :p
     
    Laatst bewerkt: 28 sep 2010
  11. Daz

    Daz

    Berichten:
    16.099
    Leuk Bevonden:
    2.256
    Klopt, maar na de blessure van Anita & de goal vond ik het weer tegenvallen. Niet scherp meer, niet fel genoeg en niet 'goed genoeg' spelen met de druk naar voren. Maar ik heb uiteraard de goede hoop dat dit goed gaat komen in de tweede helft. Denk dat dat moment van Anita enorm heeft meegespeeld.
     
  12. Cybeln

    Cybeln jeej

    Berichten:
    2.960
    Leuk Bevonden:
    0
    Prachtige wedstrijd, jammer van de tegengoal. We moeten deze echt pakken! Het kan ook gewoon, wat een heerlijk voetbal van Ajax!
     
  13. Fiasco

    Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

    Berichten:
    19.027
    Leuk Bevonden:
    5.809
    Wel een bazen goal van Ajax hoor. _O_
     
  14. Shin David

    Shin David Ajax Amsterdam

    Berichten:
    3.000
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik hoop dat ze het in de tweede helft weer laten zien maar ik denk van niet. Vaak houden ze dat maar een helft vol. Ook tegen Twente zaterdag.
     
  15. GoDz ViSioN

    GoDz ViSioN .

    Berichten:
    2.594
    Leuk Bevonden:
    7
    Leuke wedstrijd. Open spel, lekker fel. Vooral Enoh. Wat is die goed zeg! Maar dat balletje van Seedorf op Robinho die toen miste. Fantastische bal!
     
  16. Modder-Eter

    Modder-Eter XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    21.464
    Leuk Bevonden:
    8.430
    De Zeeuw speelt idd ook weer eens goed. :thumbs:
     
  17. Dyonko

    Dyonko Duke

    Berichten:
    4.251
    Leuk Bevonden:
    6.168
    Ik zeg nog steeds 2-1 (ze ik voor wedstrijd ook) , al ben ik huiverig voor de 2de helft (zal voor 95% aan Ajax zelf liggen, ze moeten gewoon weer fel beginnen ).
     
  18. Ferron

    Ferron Active Member

    Berichten:
    5.446
    Leuk Bevonden:
    38
    Ik zeg 1 - 3, sorry. :+
    Vind het niet echt bijzonder tot nu toe, kijk ook pas vanaf de 28e minuut..
     
  19. Danny-DH

    Danny-DH Active Member

    Berichten:
    2.987
    Leuk Bevonden:
    26
    Hebben mensen robinho ooit is een goede wedstrijd zien spelen? Altijd als ik hem zie spelen dan ziet ie echt zo hyper uit maar er komt geen pass of schot goed aan!
     
  20. Dyonko

    Dyonko Duke

    Berichten:
    4.251
    Leuk Bevonden:
    6.168
    @Danny: inderdaad, overrated als de pest

    En dit is wel echt een heel groot koekje van eigen deeg voor Gattuso.
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina