Heb de eerste helft echt genoten. Ajax speelde prima, dekte steeds kort op de man en verdedigde naar voren op wat mislukte maar goed uitgespeelde buitenspelvallen van Milan na en streed vooral met volle teugen. Sfeertje zat er lekker in en de keiharde tunnel van Suárez bij Nesta vergeet ik niet snel meer
Tweede helft was veel minder, Milan had wat meer controle en het middenveld van Ajax was plots weer terug naar niveau Madrid. Heb me echt verbaasd over de ballen die Enoh inleverde, het rollatortempo omschakelen en verwijfde ingrijpen van De Zeeuw bij bijna ieder duel en wederom het beschamende gebrek aan eigenlijk iedere vorm van talent bij Siem De Jong. Onze verdediging daarentegen vond ik vandaag wel vrij sterk.
Verder stiekem genoten van Thiago Silva. Echt een geweldige verdediger, hoewel hij niet eens briljant speelde, maar hij heeft gewoon een enorme overmacht achterin en de uitstraling van een vorst. Mooi om te zien. Verder blijft het natuurlijk gewoon een afgrijselijke hap stront, die hele club.
De uitslag in Auxerre is natuurlijk ook uitstekend. Leuke avond gehad.
Klik om te vergroten...