Toen ik op de middelbare school zat en Budgetgaming nog lang niet bestond kocht ik vaak nieuwe games voor € 67,95, en nee dan was het gewoon de normale editie.
Qua spelkoop, tja eigenlijk wat hierboven staat. Combinatie van geld maar ook tijd. Het is o-zo zonde om verschillende Triple A games tegelijkertijd naast je xbox te hebben. Je wilt ze allemaal spelen, tegelijkertijd of snel achterelkaar. Je raffelt games af en haalt er niet alles uit. Beter koop je goede games één voor één, neem je er de tijd voor en haal je alles eruit wat erin zit! Nu zitten we in een periode met veel topgames, maar het is ook bekend dat er vaak zat periodes zijn met weinig tot geen topgames. Koop je dan dus een topgame van nu voor een leuker bedrag.
Over Castlevania LOS, tja qua setting enzo spreekt dit spel mij erg aan. Ik ben een fan van verschillende klassieke thema levels (sneeuw/ woestijn/ bos etc) zoals je dat vroeger standaard in platform games had. En dat zit hier in, qua muziek heb ik gehoord op GT dat er oude bekende liedjes in zitten. Dus ook wat nostalgie. Heel leuk als je Circle of the Moon hebt gedaan, maar bv ook Symphonie of the Night.
Ach dit is sowieso een prima spel nu ik alles zo op een rijtje zet, maar toch. Ik heb net al Reach gekocht, Alan Wake ga ik binnenkort spelen (al in de zomer gekocht maar nog niet begonnen ivm zomerse setting suckt voor horror games), en dan straks Vegas. En als ik dan echt moet kiezen tussen Castlevania of Vegas, ga ik toch voor Vegas als eerste koop.
Ik heb 't een paar keer gebruikt, maar onder een fullprice game van nu versta ik een game vanaf 45 euro. Dat zie ik als de nieuwe generatie klasse, games die al wat langer in de winkel liggen/ of 2de hands vind ik interessant tot €30
Laatst bewerkt: 29 sep 2010