1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[XOne] Castlevania: Lords Of Shadow

Discussie in 'Games' gestart door Hybrid, 10 okt 2008.

1. Zifnap

Zifnap Koehl en gecollecteerd

Leuk Bevonden:
    3.439
    Alleen tijdens de grotere battles stottert de 360 versie iets meer.

Ik heb zojuist de demo gespeeld en ben positief verrast. Vooral positief viel mij de "nieuwe" gotische sfeer op en het detail in de dialogen (mooi verwoord ook, inclusief bijbehorende prachtige schetsen). Het loont de moeite om rustig alles af te luisteren. Dit gaf het spel, bij gebrek aan een beter woord, meer gewicht mee. Dat stukje met die unicorn was ook nog verdomde lastig om zittend in het zadel te blijven, dus lastig kan het spel ook nog zijn van tijd tot tijd. Graphics zien er goed uit en het speelt lekker weg (inderdaad als GOW).

Maar samengevat: ondanks alle kritieken viel de demo me 100% mee. Zet even je 2D Castlevania bril af voor deze titel en het misschien verrast LoS je nog wel. Mij in ieder geval wel. Snel even kijken waar ik deze tegen een redelijk prijs kan oppikken. Wat dat betreft is het al druk genoeg op gaming gebied, vooral in oktober.

2. BigKabuto

BigKabuto Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    556
    Mediaoffer toch? :) Ik zie de laatste tijd hier het woordje full price genoemd worden, maar wie betaal uberhaupt nog de full price voor games? Dan ben je echt gek.

3. Zifnap

Leuk Bevonden:
    3.439
    Laatst bewerkt: 29 sep 2010
  4. MetalSonic

MetalSonic MetalSonicNL

Leuk Bevonden:
    0
    Toen ik op de middelbare school zat en Budgetgaming nog lang niet bestond kocht ik vaak nieuwe games voor € 67,95, en nee dan was het gewoon de normale editie.

Qua spelkoop, tja eigenlijk wat hierboven staat. Combinatie van geld maar ook tijd. Het is o-zo zonde om verschillende Triple A games tegelijkertijd naast je xbox te hebben. Je wilt ze allemaal spelen, tegelijkertijd of snel achterelkaar. Je raffelt games af en haalt er niet alles uit. Beter koop je goede games één voor één, neem je er de tijd voor en haal je alles eruit wat erin zit! Nu zitten we in een periode met veel topgames, maar het is ook bekend dat er vaak zat periodes zijn met weinig tot geen topgames. Koop je dan dus een topgame van nu voor een leuker bedrag.

Over Castlevania LOS, tja qua setting enzo spreekt dit spel mij erg aan. Ik ben een fan van verschillende klassieke thema levels (sneeuw/ woestijn/ bos etc) zoals je dat vroeger standaard in platform games had. En dat zit hier in, qua muziek heb ik gehoord op GT dat er oude bekende liedjes in zitten. Dus ook wat nostalgie. Heel leuk als je Circle of the Moon hebt gedaan, maar bv ook Symphonie of the Night.

Ach dit is sowieso een prima spel nu ik alles zo op een rijtje zet, maar toch. Ik heb net al Reach gekocht, Alan Wake ga ik binnenkort spelen (al in de zomer gekocht maar nog niet begonnen ivm zomerse setting suckt voor horror games), en dan straks Vegas. En als ik dan echt moet kiezen tussen Castlevania of Vegas, ga ik toch voor Vegas als eerste koop.

Ik heb 't een paar keer gebruikt, maar onder een fullprice game van nu versta ik een game vanaf 45 euro. Dat zie ik als de nieuwe generatie klasse, games die al wat langer in de winkel liggen/ of 2de hands vind ik interessant tot €30

Laatst bewerkt: 29 sep 2010
  5. BigKabuto

Leuk Bevonden:
    556

What's with the name change van mij? :)

6. Bassie

Bassie No lollygaggin'

Leuk Bevonden:
    33
    Hahahahha!!!!1

Kabuiskool, kabuiskool, kabuiskool!! }:]

7. fredfenster

fredfenster Active Member

Leuk Bevonden:
    3.319
    The release of Castlevania: Lords of Shadow is soon to be upon us, and Producer David Cox has clarified a few comments made within initial reviews regarding frame rate issues.

Responding to a query as to whether either the PlayStation 3 or Xbox 360 versions are superior to each other, Cox writes "The games are identical," before explaining "The 360 review code had some issues with frame rates but not major and they are not in the final."

So, fans can at least rest easy knowing that they are safe to pick up either version as the retail copies remain unaffected.

Castlevania: Lords of Shadow is due to release on October 8th, for both PlayStation 3 and Xbox 360.

(gamerzines)

8. BigKabuto

Leuk Bevonden:
    556

En nog steeds vat ik het echt niet :)

9. Zifnap

Leuk Bevonden:
    3.439
    Nice, PS3 order staat al vast, maar dat maakt me niet zoveel uit. Hoop dat de volledige game mij ook zo zal overtuigen als de demo.

10. MetalSonic

MetalSonic MetalSonicNL

Leuk Bevonden:
    0
    Waarom reply je een uitgebreide post van mij met zo'n kort (offtopic?) antwoord:{.

Ben benieuwd naar de meningen van de kopers van dit spel :)

11. BigKabuto

Leuk Bevonden:
    556

Jij noemde mij Kabuiskool in de quote van mij...en ik vroeg me af waarom :)
    Simple as that.

De demo is tof maar ook niet veel meer dan dat. Prachtige graphics,geluid en sfeer. Maar de gameplay zelf is vrij standaard. Wel heel fun, daar niet van. Maar ik had graag wat variatie gezien, die er genoeg in de game zit, alleen niet in de demo.

12. Zifnap

Leuk Bevonden:
    3.439
    LoS komt toch pas 15 oktober uit?

13. fredfenster

fredfenster Active Member

Leuk Bevonden:
    3.319
    Ja, de 15de als het goed is.

Edit: Al lees ik hier de 7de :eek:

Laatst bewerkt: 30 sep 2010
  14. MetalSonic

MetalSonic MetalSonicNL

Leuk Bevonden:
    0
    Vreemd, ik heb gewoon een quote van een post van je gedaan. Zat in elk geval niks achter dat slecht bedoeld was ofzo:thumbs:

Snap 't zelf ook niet ;)

15. Tallon 4 NL

Tallon 4 NL PS3 * Wii * 360

Leuk Bevonden:
    0
    Nou volgens mij de 8e oktober hoor :)

16. Bassie

Bassie No lollygaggin'

Leuk Bevonden:
    33
    Waar maak je je druk om. 8)

17. BigKabuto

Leuk Bevonden:
    556
    Dat wist ik ook wel :)

Helemaal nergens, ik wilde alleen de 'grap' begrijpen, zoiets, that's all :)

Hoe dan ook, ik lees niet vaak reviews maar deze review vond ik extreem vet om te lezen, ze zijn to the point en eerlijk, niet al te veel gezever over minpuntjes die niet benoemenswaardig zijn, gewoon echt prima.

http://www.gamesradar.com/xbox360/c.../a-2010092715431798073/g-20090603161718647020

18. Bassie

Bassie No lollygaggin'

Leuk Bevonden:
    33
  19. Zifnap

Leuk Bevonden:
    3.439
    Hm, ik moet die Gamesradar eens wat vaker in de gaten houden. De Enslaved review was ook al goed geschreven. Zeer positieve review. Laat die game nou maar snel komen.

Laatst bewerkt: 30 sep 2010
  20. Tallon 4 NL

Tallon 4 NL PS3 * Wii * 360

Leuk Bevonden:
    0
    Nu lees ik op dimplus weer de 15e oktober voor NL.
    Op zich geen ramp, want dan heb ik misschien nog even tijd voor Enslaved.

Deel Deze Pagina